hirdetés
hirdetés
hirdetés

Annyira jól sikerült a poénnak induló KitKat-reklám, hogy hivatalos hirdetés lett belőle

Egy szabadon ötletelő kreatív egyszerű, de hatásos ötlettel írta le mindannyiunk elmúlt hónapjait.

hirdetés

A brit Sam Hennig sok más kreatívhoz hasonlóan a One Minute Brief oldalán szórakoztatta magát (az oldalon fiktív vagy valós briefekre várnak megoldásokat, csak a poén kedvéért), így alkotta meg a KitKat szlogenjére (Have a break, have a KitKat) rímelő ötletét ezzel a pofonegyzerű grafikával:

A fiktív hirdetés aztán a LinkedInen és a Twitteren kezdett el pörögni, így végül az ötlet eljutott konkrétan a KitKat marketingcsapatáig is (Hennignek saját bevallása szerint 3 ezer új ismerőse lett a LinkedInen a grafikának köszönhetően). Annyira megtetszett a márkának az ötlet, hogy végül Henning jóváhagyásával hivatalos digitális hirdetés lett az ötletből nem csak a briteknél, de Németországban és Csehországban is.

Hennig az AdWeeknek elmondta, az eredeti ötletet még a Cadbury csokimárkára húzta fel, az a terv még inkább így nézett ki:

Hennignek végül egyik szakmabeli barátja, Nicholas Tasker tanácsolta, hogy a naptárak, főleg mostanában jellemző egyhangúságához még jobban passzolna a KitKat formája és szlogenje.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Lassan, de biztosan csökken a különbség a férfi és női sportokból származó bevételek között.

Egy virális videó elég volt ahhoz, hogy szárnyra kapjon a márkaismertség.  

A Variety mutatta be a Berlinben bemutatkozó film trailerét és plakátját.

A megbízás egy évre szól, az ügynökség új termékek bevezetésén is dolgozik a jövőben a céggel.

A Facebook továbbra is fenntartja a jogot, hogy lelője a híroldalakat, ha úgy alakul a helyzet.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés