hirdetés
hirdetés

„Annak ellenére beszélni fogunk a klímavészhelyzetről, hogy ez sokaknak nem tetszik”

Hogyan zöldülhetnek a médiavállalatok? Céges és tartalmi oldalról is kerestük a válaszokat, a Guardian Media Group őszi fenntarthatósági vállalását részletezve. A teljes anyagot a Kreatív novemberi, kiemelten zöld témákkal foglalkozó számában olvashatjátok el. Most rövidített, szerkesztett részletet mutatunk.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Balkányi Nóra
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Február közepétől a Story és Best magazin szerkesztősége újra közös főszerkesztő vezetésével állítja elő a magazinok tartalmát. A csapat élére Takács Gabriella érkezik.

A Save The Backstage keretében egyedi ruhák vásárlásával segíthetünk a nehéz helyzetben lévő szektor tagjain.

A Bandcamp intézi a gyártást, a szállítást, az előadó pedig saját kívánságai szerint tervezheti meg a megjelenést.

A Capitolium ostroma ismét megmutatta, hogy a közösségi oldalak saját érdekük miatt a szélsőséges tartalmak felé tolják a felhasználókat. Bob Hoffman reklámszakember szerint pedig a reklámipar végigasszisztálja ezt a folyamatot.

A verseny alappilléreinek számító kategóriák körül motoszkáltak, nem is keveset. 

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Time is tricky https://www.thepornsitelists.com
#
Vaccinating 9 in 10 women underneath 15 against cervical cancer, and improved screening and treatment of women could lessen infections by means of 40% and keep 5 million lives by
means of 2050, the world fitness business enterprise (who) stated on tuesday.
[url=https://www.incontenter.com/voipphone]voip phone system service provider[/url]