Share on Tumblr

Angol befektetőnek adta el a gyártócégét Hajdú Péter

A londoniaknak kellett egy régóta működő gyártócég, átadta nekik az egészet. Itthonra csinált újat magának.

A mai Bors írta meg, hogy Hajdú Péter eladta angol befektetőknek gyártócégét, a Frizbi Entertainmentet. Már tavasszal megkeresték, akkor a felét engedte át a cégnek, amelynek mostanáig ügyvezetője is maradt, most azonban a másik felén is túladott és kiszállt a vállalkozásból. „Ahogy mondani szokás, nem lehetett ellenállni az ajánlatuknak” – nyilatkozta a bulvárlapnak.

A Kreatív kérdésére jobban megvilágította a deal részleteit: új ATV-s műsorát már egy újonnan alapított vállalkozása, a Frizbi Műsorgyártó készíti, amelyet ez az üzlet természetesen nem érint. Az angoloknak azért volt szükségük a cégre, mert nemzetközi terjeszkedési terveik vannak, ahhoz pedig, hogy formátumokra licitálhassanak, fel kell tudniuk mutatni egy gyártói referenciákkal, több éves forgalommal rendelkező gyártócéget.

Az új cég, a Frizbi Műsorgyártó örökölte meg Sarka Kata szépségverseny-vállalkozásának, a Magyarország Szépe Kft.-nek 51 százalékos tulajdonrészét is, ha erről és a celebválásról szeretnétek többet tudni, a Bors kimerítően tárgyalja.

(forrás: Kreatív Online)
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kedveskednek Trumpnak és be is szólnak neki.

Természetesen a keménység és az Adidas.

A Mozilla csavart egyet új logójának megalkotásával, és végig nyílt lapokkal játszott.

Ha jól számolnak, Gerendaiék több mint 8 milliárdért adhatták el a 70 százalékát.

Váltásban veszik át az Egyenes beszédet, reggelre még arcot keres az ATV Bombera Kriszta mellé.

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!