hirdetés
hirdetés
hirdetés

Andy Vajna cégét a hibás pályázat ellenére sem zárta ki az NMHH

Június 9-én számoltunk be róla, hogy az Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) két induló közül Andy Vajna Rádió 1-et is üzemeltető cégét, a Radio Plust hirdette ki győztesként a békéscsabai 88,9 MHz-re vonatkozó frekvenciatenderen. Később utánajártunk annak is, hogy mikor cserélhet gazdát a frekvencia ténylegesen, hiszen a békéscsabai adót évek óta működtető Interax Kft. bíróságon támadta meg az eljárást. Akkor már sejteni lehetett, hogy nem volt minden egészen rendben a frekvencia pályázatának elbírálásakor, most pedig a 24.hu cikke közölt titkos dokumentumokon alapuló részleteket az ügyről.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Már most elég impozáns a jövő évi Brain Bar előadóinak listája.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

hirdetés
hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.