hirdetés
hirdetés
hirdetés

Andy Vajna cége megvette a Lapcomot

A Radio Bridge Media Holdings hétfőn bejelentette, hogy a Lapcom Zrt. részvényeinek 100 százalékának eladására vonatkozó megállapodást írt alá az Andy Vajna kormánybiztos által birtokolt AV Investmenthez tartozó Avalue Befektetési Kft.-vel. A tranzakció zárásának feltétele, hogy a tulajdonszerzést a Gazdasági Versenyhivatal engedélyezze. A Lapcom Vajna általi felvásárlását régóta rebesgette a piac.

hirdetés

„A Lapcom megvásárlása médiabefektetéseim fontos mérföldköve. Célom, hogy a Lapcomhoz tartozó újságokat és online kiadványokat tovább fejlesszük. A kibővült médiaportfólió az együttműködési lehetőségek kiaknázásával, innovatív termékek fejlesztésével, digitális platformok erősítésével kíván továbbra is érteket teremteni helyi és országos fogyasztóinak valamint hirdetőinek” – olvasható a közleményben Andy Vajna filmügyi kormánybiztos, egyben TV2-tulajdonos nyilatkozata a tranzakció kapcsán. Charles Kovács, a Lapcom felügyelőbizottságának elnöke, az eddigi tulajdonos Radio Bridge Media Holdings Ltd. képviselője megköszönte munkatársainak és a vállalat (eddigi) vezetésének a közös munkát.

A Lapcom a magyarországi, azon belül is a vidéki médiapiac egyik fontos és nagy szereplője. Fontos pozíciókkal rendelkezik a nyomtatott sajtóban és az interneten egyaránt, valamint a nyomdai szektorban is. Fizetős nyomtatott termékei között van a Bors napilap, a Délmagyarország című Csongrád megyei és a Kisalföld című Győr-Moson-Sopron megyei napilapok, ezekből a közlemény szerint naponta 140 000 példány kel el és több mint 650 000 olvasóval rendelkeznek. Digitális területen a kisalfold.hu, a delmagyar.hu és a borsonline.hu híroldalak együttesen naponta mintegy 170 000 egyedi látogatót vonzanak – írja szintén a közlemény. A Lapcom két nyomdával is rendelkezik.

Arról már beszámoltunk augusztusban, hogy az NMHH Médiatanácsa engedélyezte Andy Vajna, vagyis az Avalue Befektetési Kft. számára, hogy felvásárolja a Lapcomot. A GVH döntése még ezután következik majd. Azt is megírtuk, hogy a kormánybiztos cége MKB-hitelből veheti meg a médivállalatot.

UPDATE: Megkerestük a Lapcom vezérigazgatóüját, Andreas Merzet, akitől azt kérdeztük, mikorra várható a GVH döntése, másrészt hogy változik-e a menedzsment összetétele az akvizíció lezárulta után, illetve várható-e változás a Lapcomhoz tartozó sajtótermékek hangvételében.

Az első kérdésre Merz a GVH működési határidejét szabályozó jogszabályokra hivatkozott: "A Gazdasági Versenyhivatal működését jogszabályokban rögzített határidők kötik, mind a vizsgálat, mind a határozathozatal kapcsán. Ebben az esetben is az ilyen esetekre vonatkozó határidőkre számítunk."

A másik két kérdésre pedig annyit reagált, hogy "mind a Társaság vezetése, mind a médiatermékek jövőbeni hangvétele, azok médiapiaci szerepe az új tulajdonos stratégiai döntéseinek körébe tartozik, melyről jelenleg nem tudunk nyilatkozni." 

A nyitókép forrása a Wikipedia.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.