hirdetés
hirdetés
hirdetés

Andreas Merz marad a Lapcom vezérigazgatója

Az október 5-én lezárult tulajdonosi tranzakciót követően a Lapcom Zrt. új tulajdonosa, Andy Vajna megerősítette pozíciójában Andreas Merz vezérigazgatót, aki 2013 óta a Lapcom gazdasági igazgatója, 2017. januárjától pedig vezérigazgatója.

hirdetés

A Lapcom új tulajdonosa az Avalue Befektetési Kft., az AV Investments leányvállalata, amely Andy Vajna kormánybiztos cége. Mint ismert az ő tulajdonában vannak a Rádió1-et és a TV2-t üzemeltető cégek is.

„Különös hangsúlyt helyezünk arra, hogy a Lapcomhoz tartozó újságok és online kiadványok, a TV2 Csoport, valamint a Rádió 1 az együttműködési lehetőségeket kiaknázva tovább fejlődjenek. Andreas, aki több mint négy éve a Lapcom felsővezetője, fontos partner ebben a munkában, eddigi sikerei alapján teljes bizalommal tekintek a közös munkára” – nyilatkozta a megerősítés kapcsán Andy Vajna, a Lapcom új tulajdonosa.

„A korábban megkezdett portfólió megerősítés folyamata a tulajdonosváltást követően új dimenzióba léphet. Célom, hogy a közösen kialakított stratégiának megfelelően a Lapcom által kiadott nyomtatott és online médiatermékek a saját piacukon meghatározóak maradjanak, továbbá a Bors napilap és online tartalom fejlesztése, valamint piaci erősítése külön hangsúlyt kapjon a következő időszakban” – mondta Andreas Merz, a Lapcom vezérigazgatója.

Arról, hogy ezen kívül történik-e változás a Lapcom menedzsmentjében, nincs információnk, de kértünk róla tájékoztatást a Lapcomtól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.