hirdetés
hirdetés
hirdetés

Amikor tilos a kritika és az öncenzúra

Egy egész napos ötletbörzén jártunk, ahol kiderült, hogy az ember akkor is tud kreatív lenni, amikor nem az.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

4 éve dolgozik a Telenornál, a szakterületén komoly kihívásokat hozott a koronavírus. 

A héten elstartol a Telex.hu - jelentette be Kárpáti Márton alapító a Nagy Kreatív Hét fizetős online tartalmakról szóló kerekasztal-beszélgetésében. A Central is további fizetős tartalmakat tervez.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (9 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Az olvasottak és a hozzászólók kommentjei alapján nagyon tetszik a dolog, bárcsak mindenkinek lehetősége lenne kicsit kiszakadni a céges mókuskerékből, és változatos
témákon jártatni az agyát...én is örülnék egy-egy ilyen agyserkentő hétvégének.
#
Pályafutásom alatt sikerült kétszer-háromszor részt vennem Brainexpress ötletbörzén és sehol sem tapasztaltam ilyen mértékű nyitottságot egy MUNKAFOLYAMAT során,
mint itt. Azt gondolom, hogy új dolgok megalkotásához elengedhetetlen ez a fajta hangulat és szakmai megközelítés, amivel csak itt találkoztam.
#
Sok minden múlik a résztvevők hozzáállásán. A munkahelyen pont azon bukik meg a dolog, hogy a brainstroming-ra beülők nagy része frusztrált, utálja az egészet.
Olvastam a korábbi cikket is, amelyik elindította ezt a témát, ott a tamáskodók szavaiból az derült ki, hogy a közeg a fő gátja az ötletbörzék sikereinek. Itt a
módszerben az tetszik a legjobban, hogy egymásnak ismeretlen és nagyon motivált emberek jönnek össze. Én még nem jártam ilyen csoporton, de valamiféle szinergiának kell
ott lennie. Idealista alkotói kerekasztal, ennek a befásult szürkemagyar marketinges és reklámvilágnak pont ez kell!
#
többször is volt már szerencsém a Brainexpress workshopjain ötletelni, és csak egyetérteni tudok az előttem szólókkal.Olyan szellemi energiákat kaptam gyakorlatilag
számomra addig ismeretlen, ám igen inspiráló emberektől (ami amúgy hetekre feltöltött..), hogy közben szinte észrevétlenül tuningoltuk egymást, néha már-már
versengés szintjén ment köztünk, hogy ki mivel tud előállni egy-egy ilyen ötletelésen, vagy mikor születik valami, amire a többiek is azt mondják, hú, ez igen, ez jó
lehet..igazi agydopping egy ilyen nap.
#
Nagyon jó a Brainexpressel dolgozni! Pedig (mostmár) eleve kreatív munkám van, de még így is üdítő élmény az a néhány alkalom, amikor behívnak egy workshopra. Olyan,
mint egy ezer milligrammos kapszula, jó tömény, megfájdul az ember feje a végére, ki vagyok facsarva, mint egy rongy, mert ha odateszed magad, akkor ez lesz, de imádom.
Szerintem ha odaadod magad a folyamatnak, involválódsz, úgy az igazi, és tisztelet a cikk írójának, hogy kívül tudott maradni, nem tudnám utána csinálni :) Jó, én
mindenre ezerrel lelkesedek, de ez tényleg nagyon jó dolog, amit a Brainexpressnél csinálnak. Más kérdés, hogy mi valósul meg az ötletekből, ez már ugye nem rajtunk,
résztvevőkön múlik. De csinálni frenetikus, a módszer működik. Mindig az van, hogy azt érzem: semmi nem jut eszembe a témáról, aztán meg valahogy mégis, ott vagyok
teleírt-rajzolt-agyalt papírokkal, meg újabb és újabb ötletekkel, egyik hívja elő a másikat.
#
A Brainexpress workshopjainak alkalmi résztvevőjeként azt szeretem a legjobban, hogy érzem: pezseg, halad a világ. Mindennemű válságból az innováció és az új
nézőpontok felderítése jelenti a kiutat – jó megtapasztalni, hogy a magánélet apró-cseprő dolgai mellett ez mennyi más területen, például a cégek világában is
így van, és hogy az előfeltevésektől való megszabadulás milyen új gondolatoknak tör utat.
Emlékszem, egyszer találkoztam egy bűvésszel is a workshopon :-) és sosem gondoltam volna, hogy kilencen ki tudunk találni fél óra alatt 172 terméknevet.
#
Tapasztalataim szerint a munkahelyen lévő ötletelés, bármilyen probléma megoldásra, már csírájában elfojtja az ötletek jelentős részét. Főnököm jelenléte, mit
szólnak a többiek, ez már a múltkor is volt, nézzük meg miket használtunk eddig... A Brainexpress által vezetett work-shopon végig jó hangulatú és valódi szakmai munka
folyt, aminek az eredményével már "csak" élni kell.
#
Többfajta brainstorming - meetingen dolgoztam már kreatívként, külföldön is, és Budapesten a Brainexpress -nél is, messze a legjobb módszerekkel, a legjobb hangulatban,
könnyed alkotói folyamat megteremtésével dolgoznak. Giga Like nekik from my Iphone :)
#
Nagyon hiszek ebben a módszerben, nem csak hatékony, és innovatív, de nagyon izgalmas! Sajnos kevés publicitást kap, annak ellenére, hogy ezeknek a brainstorming-oknak és a
Brainexpress-nek köszönhetünk sok kedvelt és jó termékötletet és előremutató marketing megoldást! Szerintem ez a módszer ma már elengedhetetlen ahhoz hogy igazán
hatékonnyá váljon egy marketing stratégia, vagy hogy egy termékből valóban "sikertermék" váljon!
hirdetés
hirdetés

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés