hirdetés
hirdetés
hirdetés

Amikor az újságírók kocsmát vettek, hogy leleplezzék a korrupt ellenőröket

Pontosan 40 éve, 1978 januárjában kezdte el a Chicago Sun-Times azt a 25 részes cikksorozatát, amelyben a lap újságírói korrupt városi ellenőröket buktattak le úgy, hogy megvásároltak egy lelakott, rossz hírű kocsmát, és hónapokig üzemeltették inkognitóban. Kiderült, hogy az ellenőrök kenőpénz fejében a legnyilvánvalóbb törvényszegéseket is elnézték. A sztori két ok miatt érdekes: egyrészt rávilágít, hogy 40 évvel ezelőtt hónapokig dolgozhattak egy anyagon az újságírók (ráadásul még akkoriban is ritkaságszámba ment, hogy mennyire kreatív módon), másrészt viszont felvetette annak kérdését, hogy a titokban végzett újságírás mennyire etikus.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

A világ legismertebb újságjának is eltartott egy ideig, mire rátalált az irányra. Indul Innovatív média című sorozatunk.

A Rádió1 műszaki igazgatója által két hete megszerzett Fehérvár Rádió nyújtott be hálózatba kapcsolódási kérelmet az NMHH-hoz.

A márkamegjelenések után mutatunk néhány hangulatfotót is.

Főleg sorozatokat és mozifilmeket nézünk, és naponta átlagosan félóra reklámot látunk tévézés közben.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés
hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.