hirdetés
hirdetés
hirdetés

Amíg a kávé lefő

Világrengető újdonságokkal nem, de az biztos, hogy jól bevált aranyszabályokkal és pontokba szedett listákkal találkozhat az Effective Media Relations című könyv olvasója. Kezdőknek a tanulásért ajánljuk, a gyakorlóknak pedig azért, hogy másképp csinálják a dolgokat.
hirdetés
A pr-ügynökségi statisztikák azt mutatják, hogy körülbelül minden tizedik sajtóközlemény kerül be valamelyik újságba. Leírva pedig egyszerűnek tűnik az aranyszabály: egy jó közlemény rövid, áttekinthető, dupla sorközzel szedett és e-mailen küldték el. Kerüli továbbá az öntömjénező túlcsordulásokat, a „legjobb”, a „kiváló” és a „kitűnő” szavakat, valamint már az első bekezdésében elmondja a lényeget, lehetőleg adatokkal alaposan alátámasztva.

A harmadik kiadást megélt Effective Media Relations című könyv alapvetően kezdőknek szól, a kommunikációs tudományokkal ismerkedő diákok haszonnal forgathatják.

A kiadvány az angolszász tankönyvekre jellemző gyakorlatiassággal és áttekinthetőséggel veszi végig a nyomtatott sajtó és az elektronikus média kezelésének alapjait. Ettől függetlenül – sértődés ne essék – kevés olyan pr-ügynökség van ma Magyarországon, amelynél az irodai konyhában ne volna érdemes belőle a pultra helyezni egy példányt. Amíg forr a víz, vagy lefő a kávé, pár perc alatt átismételhető, mire való a sajtótájékoztató, mi a különbség a sajtótermékek között, milyen információkat tanácsos és melyeket nem szabad megosztani az újságírókkal, vagy hogyan érdemes pr-cikket fogalmazni.

Ha pedig megtetszik egy gondolat, csak a fejezet végén lévő checklisthez kell lapozni, hogy kifénymásolhassuk a lényeget. Így, ha legközelebb valóban sajtótájékoztatót rendezünk, akár végig is futtathatjuk rajta a szemünket. Hátha beválik.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az Álarcos énekes indulása hamarosan várható.

A fiatalok hat kategóriában versenyezhetnek.

Angela Merkel és Hillary Clinton is a családon belüli erőszak áldozatává vált a képek szerint.

A Table Budapestben tartották az összejövetelt január 16-án.

25 kiválasztott festményt helyeztek ki busz- és villamosmegállókban lévő citylightokra.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés