hirdetés
hirdetés
hirdetés

Amíg a kávé lefő

Világrengető újdonságokkal nem, de az biztos, hogy jól bevált aranyszabályokkal és pontokba szedett listákkal találkozhat az Effective Media Relations című könyv olvasója. Kezdőknek a tanulásért ajánljuk, a gyakorlóknak pedig azért, hogy másképp csinálják a dolgokat.
hirdetés
A pr-ügynökségi statisztikák azt mutatják, hogy körülbelül minden tizedik sajtóközlemény kerül be valamelyik újságba. Leírva pedig egyszerűnek tűnik az aranyszabály: egy jó közlemény rövid, áttekinthető, dupla sorközzel szedett és e-mailen küldték el. Kerüli továbbá az öntömjénező túlcsordulásokat, a „legjobb”, a „kiváló” és a „kitűnő” szavakat, valamint már az első bekezdésében elmondja a lényeget, lehetőleg adatokkal alaposan alátámasztva.

A harmadik kiadást megélt Effective Media Relations című könyv alapvetően kezdőknek szól, a kommunikációs tudományokkal ismerkedő diákok haszonnal forgathatják.

A kiadvány az angolszász tankönyvekre jellemző gyakorlatiassággal és áttekinthetőséggel veszi végig a nyomtatott sajtó és az elektronikus média kezelésének alapjait. Ettől függetlenül – sértődés ne essék – kevés olyan pr-ügynökség van ma Magyarországon, amelynél az irodai konyhában ne volna érdemes belőle a pultra helyezni egy példányt. Amíg forr a víz, vagy lefő a kávé, pár perc alatt átismételhető, mire való a sajtótájékoztató, mi a különbség a sajtótermékek között, milyen információkat tanácsos és melyeket nem szabad megosztani az újságírókkal, vagy hogyan érdemes pr-cikket fogalmazni.

Ha pedig megtetszik egy gondolat, csak a fejezet végén lévő checklisthez kell lapozni, hogy kifénymásolhassuk a lényeget. Így, ha legközelebb valóban sajtótájékoztatót rendezünk, akár végig is futtathatjuk rajta a szemünket. Hátha beválik.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés