hirdetés
hirdetés
hirdetés

Amerikaiak érdeklődnek a Trinity iránt

Kuna Tibor erről egy rádióinterjúban beszélt. De szóba került a vizes vb kommunikációja, illetve a jövőbeli tervek is.

hirdetés

„Alapvetően nincs szándékomban eladni a céget” - mondta a Trend FM-nek a múlt héten Kuna Tibor, de hozzátette, hogy akkor kell valamit eladni, amikor viszik. A tárgyalások már megkezdődtek. A Trinity, és Kuna másik cége a Young and Partners arról ismertek, hogy rendszeresen sikeresen szerepelnek a kommunikációs közbeszerzéseken: legutóbb a páros a vizes-vb kommunikációs és rendezvényszervezési feladatait nyerték el, összesen 5 milliárd forintos értékben.

Kuna érdekeset mond arról is, hogy miért nem kezdődött el korábban a vb kommunikációja ("ha valaki rajongóként eldönti, hogy elmegy a bajnokságra, az menni is fog, ezért neki majdnem hogy felesleges kommunikálni"), illetve az eseményhez készülő felvezető, amolyan road showszerű rendezvényről is beszélt. A megnyitó gálát nem a Trinity-Y&P szervezi. 

Az interjúban az is elhangzott, hogy Kuna nemrégiben egy építőipari vállalatot is alapított, "az ötletet az adta, hogy cége körülbelül fél évvel ezelőtt elnyert egy floridai ingatlanfejlesztéssel kapcsolatos kommunikációs kampányt az Egyesült Államokban" - foglalta össze a Hvg.hu.

Szóba kerültek még a jövőbeli tervek is. Kuna Tibor elmondta, hogy "olyan piacokat keres, ahol nagyon elkelne a professzionális kommunikáció, de eddig valamilyen okból nem költöttek rá". Így született meg a fejében a közszolgálati kommunikációs modell is, mert látta, hogy Magyarországon „20 éve csak idétlenkedés megy ezen a területen”.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés