hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az AMC-től igazolt vezetőt az Eurosport

A Discovery Paul Rehriget nevezte ki az Eurosport Digital vezérigazgatójának. Az új vezető az Eurosport fogyasztóknak szóló digitális termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztéséért és irányításáért felel majd.

hirdetés

Paul Rehrig a Discoveryhez és az Eurosporthoz az AMC Networkstől érkezik, ahol közel nyolc évig digitális és üzletfejlesztési ügyvezető alelnökként ő felelt az AMC Networks globális digitális partnerkapcsolataiért és a közvetlen fogyasztói előfizetéses szolgáltatásokért. Pozíciójában csapatával két piacvezető digitális VOD-szolgáltatást – a Sundance Now-t és a Shuddert – is elindított.

Paul Rehrig
Paul Rehrig

A Discoverynél Rehrig felügyeli az Eurosport fogyasztóknak szóló digitális termékeinek fejlesztését, beleértve az egyetlen egész Európára kiterjedő sport-streaming szolgáltatást és applikációt, az Eurosport Playert, illetve a havonta több mint 30 millió egyedi felhasználót kiszolgáló Eurosport.com-ot. Paul Rehrig közvetlenül Peter Faricy-nek, a Discovery globális DTC (direct-to-consumer, fogyasztóknak nyújtott szolgáltatásokért felelős) vezérigazgatójának felel.

„Lenyűgöző, ahogy az Eurosport innovatív digitális vezetővé vált a sport területén a Discovery irányítása alatt. Nagy felelősség a sportrajongók számára műsorokat és tartalmakat biztosítani Európa-szerte, és örülök, hogy ilyen világszínvonalú csapatot vezethetek – mondta Paul Rehrig. – Hatalmas lehetőséget rejt magában az Eurosport digitális termékei által nyújtott élmények fokozása és bővítése. A rajongók mélyebb bevonása, a közönség és az előfizetői tábor növelése a régióban számos innovatív módszerre ad lehetőséget.”

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Transzneműek és férfiak is megmutatják, hogyan kell elvégezni otthon a mellek vizsgálatát.

A lovasi Resident Art Gartenben kiállítások, koncertek és filmvetítések várják a művészetek rajongóit.

A sörmárka ezzel az 51-es körzetet megrohamozó tömegre reagált.

Egy mesékkel tarkított útikalauz érdemelte ki a New Talent kategória díját.

A Trafó vagy a Müpa kommunikációs szakemberei ítélik majd meg a pályázatokat.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés