hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ambíciózus nővel kampányol még több digitális előfizetőért a Wall Street Journal

A lap jelentősen növelte az előfizetői számát, főleg Ázsiában és Európában. 

hirdetés

Minden korábbinál magasabb a gazdasági lap digitális előfizetőinek a száma, és határozottan nő a diák- és női előfizetők száma is, írja a WSJ-re hivatkozva, annak új kampányát bemutató cikkében az Adweek. Jelenleg 1,27 millió digitális előfizetése van a lapnak, ebből 300 ezer az elmúlt évben jött. Európában és Ázsiában ebben az időszakban 48 százalékkal nőtt a digitális előfizetések száma.

A kampányvideó központi gondolata, hogy "azokkal történnek a jó dolgok, akik nem várakoznak", mindezt pedig egy lány születésével, felnövésével, nővé érésével, illetve a munkaerőpiacra való dinamikus belépésével, majd egyre magasabbra törésével illusztrálja a Wall Street Journal, manhattani életképekkel.

Az egyperces filmet Ellen Kuras rendezte, méghozzá úgy, hogy a taxik közötti energikus, ballonkabátban és elvihető kávéval való szlalomozás, illetve a lépcsőn felrohanás fokozása után a parkettás terembe beérve majdnem elhitette velünk, hogy táncra perdül majd a főszereplő. De az meglehetősen komolytalan lett volna, valljuk be.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A megújulás része, hogy két új divíziót is indított az ügynökség.

A jobb internet veled kezdődik címre kisfilmet és szépirodalmi írásműveket is várnak. 

A TV Paprika tulajdonosa másodfokon is megnyerte a védjegypert.

Kucsera Gábor porszívozás és ablakmosás közben is férfi, üzeni a fehérneműmárka.

A Balaton és a Balaton-felvidék a közönségszavazás útján kiválasztott versrészletek témája.

hirdetés

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés