hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ambíciózus nővel kampányol még több digitális előfizetőért a Wall Street Journal

A lap jelentősen növelte az előfizetői számát, főleg Ázsiában és Európában. 

hirdetés

Minden korábbinál magasabb a gazdasági lap digitális előfizetőinek a száma, és határozottan nő a diák- és női előfizetők száma is, írja a WSJ-re hivatkozva, annak új kampányát bemutató cikkében az Adweek. Jelenleg 1,27 millió digitális előfizetése van a lapnak, ebből 300 ezer az elmúlt évben jött. Európában és Ázsiában ebben az időszakban 48 százalékkal nőtt a digitális előfizetések száma.

A kampányvideó központi gondolata, hogy "azokkal történnek a jó dolgok, akik nem várakoznak", mindezt pedig egy lány születésével, felnövésével, nővé érésével, illetve a munkaerőpiacra való dinamikus belépésével, majd egyre magasabbra törésével illusztrálja a Wall Street Journal, manhattani életképekkel.

Az egyperces filmet Ellen Kuras rendezte, méghozzá úgy, hogy a taxik közötti energikus, ballonkabátban és elvihető kávéval való szlalomozás, illetve a lépcsőn felrohanás fokozása után a parkettás terembe beérve majdnem elhitette velünk, hogy táncra perdül majd a főszereplő. De az meglehetősen komolytalan lett volna, valljuk be.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés