hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ambíciózus nővel kampányol még több digitális előfizetőért a Wall Street Journal

A lap jelentősen növelte az előfizetői számát, főleg Ázsiában és Európában. 

hirdetés

Minden korábbinál magasabb a gazdasági lap digitális előfizetőinek a száma, és határozottan nő a diák- és női előfizetők száma is, írja a WSJ-re hivatkozva, annak új kampányát bemutató cikkében az Adweek. Jelenleg 1,27 millió digitális előfizetése van a lapnak, ebből 300 ezer az elmúlt évben jött. Európában és Ázsiában ebben az időszakban 48 százalékkal nőtt a digitális előfizetések száma.

A kampányvideó központi gondolata, hogy "azokkal történnek a jó dolgok, akik nem várakoznak", mindezt pedig egy lány születésével, felnövésével, nővé érésével, illetve a munkaerőpiacra való dinamikus belépésével, majd egyre magasabbra törésével illusztrálja a Wall Street Journal, manhattani életképekkel.

Az egyperces filmet Ellen Kuras rendezte, méghozzá úgy, hogy a taxik közötti energikus, ballonkabátban és elvihető kávéval való szlalomozás, illetve a lépcsőn felrohanás fokozása után a parkettás terembe beérve majdnem elhitette velünk, hogy táncra perdül majd a főszereplő. De az meglehetősen komolytalan lett volna, valljuk be.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Oroszországban posztolták ki: aki teherbe esik egy vb-sztártól, pénzt és élete végéig ingyen Whoppert kap.

Nincs magyar munka az utolsó shortlisteken. Még két Young Lions csapatot lehet figyelni.

A Big Bang Media lett a közösségimédia-ügynökség új partnere.

Film, PR, Craft, Media és Social kategóriákban sincs shortlistesünk. Még a Young Lions magyar versenyzőinek és egy TCR-nek lehet szorítani.

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés