hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ambíciózus nővel kampányol még több digitális előfizetőért a Wall Street Journal

A lap jelentősen növelte az előfizetői számát, főleg Ázsiában és Európában. 

hirdetés

Minden korábbinál magasabb a gazdasági lap digitális előfizetőinek a száma, és határozottan nő a diák- és női előfizetők száma is, írja a WSJ-re hivatkozva, annak új kampányát bemutató cikkében az Adweek. Jelenleg 1,27 millió digitális előfizetése van a lapnak, ebből 300 ezer az elmúlt évben jött. Európában és Ázsiában ebben az időszakban 48 százalékkal nőtt a digitális előfizetések száma.

A kampányvideó központi gondolata, hogy "azokkal történnek a jó dolgok, akik nem várakoznak", mindezt pedig egy lány születésével, felnövésével, nővé érésével, illetve a munkaerőpiacra való dinamikus belépésével, majd egyre magasabbra törésével illusztrálja a Wall Street Journal, manhattani életképekkel.

Az egyperces filmet Ellen Kuras rendezte, méghozzá úgy, hogy a taxik közötti energikus, ballonkabátban és elvihető kávéval való szlalomozás, illetve a lépcsőn felrohanás fokozása után a parkettás terembe beérve majdnem elhitette velünk, hogy táncra perdül majd a főszereplő. De az meglehetősen komolytalan lett volna, valljuk be.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés