hirdetés
hirdetés
hirdetés

Általános plakátadó jöhet

A kis- és középméretű plakátokat eddig nem terhelte adó.

hirdetés

"A debreceni önkormányzati testület november végi ülésén egy olyan előterjesztést tárgyal, amely az idei gyakorlattal szemben a jövő évtől minden adóalanyt fizetésre kötelez a reklámhordozók után" - írja az mfor.hu.

Ez azért különbözi az eddigi gyakorlattól, mert a 2017 végén a kormány által elfogadott plakáttörvény értelmében a kis- és középméretű plakátokat nem kellett megadóztatni. Ennek értelmében volt lehetőségük a településeknek megadóztatni a nagyméretű plakátokat 2018-tól: elvben a városkép tisztítása érdekében, gyakorlatban pedig nagyban gyengítve Simicska Lajos reklámpiaci pozícióját.

A debreceni előterjesztés szerint azonban "a Kormányhivatal novemberi jegyzői kollégiumi ülésén ismertetett jogértelmezés szerint az önkormányzatnak nincs lehetősége az adómértéket 0 forintban megállapítani". Az adórendelet kiigazítása 1 millió forinttal emeli az befolyt adóösszeget Debrecenben, derül ki az előterjesztésből.

Hasonló történhet a jövőben más magyar városokban is, ha követik a jogértelmezést: Egerben, Szombathelyen, Balatonalmádiban és Győrben is létezik 0 százalékos sáv, kérdés, hogy rájuk is érvényes-e a rendelkezés, illetve felülvizsgálják-e a helyi gyakorlatot, írja az mfor.hu. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagyon jó irány! A városok tele vannak szeméttel, melyek nagy része letépett vagy 1000 éve ott száradó, a nap által kiszívott plakátcafat. A szórólapozásról nem is
beszélve. Idővel jó lenne teljesen betiltani ezt a gyakorlatot.

Az európai parlamenti választások kampányidőszaka alatt.

Az RTL Klub sorozatának szombati epizódja volt az elmúlt hét legnépszerűbb tévés tartalma a kereskedelmi célcsoportban.

A Top News Hungary nevű céget tavaly decemberben jegyezték be. A TWN.hu korábban Kasza Tibor érdekeltsége volt.

Felkerült a teljes videó a teltházas Aréna-koncertről.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) versenyének szakmai partnere a Miskolci Egyetem is.

hirdetés

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés