hirdetés
hirdetés
hirdetés

Általános plakátadó jöhet

A kis- és középméretű plakátokat eddig nem terhelte adó.

hirdetés

"A debreceni önkormányzati testület november végi ülésén egy olyan előterjesztést tárgyal, amely az idei gyakorlattal szemben a jövő évtől minden adóalanyt fizetésre kötelez a reklámhordozók után" - írja az mfor.hu.

Ez azért különbözi az eddigi gyakorlattól, mert a 2017 végén a kormány által elfogadott plakáttörvény értelmében a kis- és középméretű plakátokat nem kellett megadóztatni. Ennek értelmében volt lehetőségük a településeknek megadóztatni a nagyméretű plakátokat 2018-tól: elvben a városkép tisztítása érdekében, gyakorlatban pedig nagyban gyengítve Simicska Lajos reklámpiaci pozícióját.

A debreceni előterjesztés szerint azonban "a Kormányhivatal novemberi jegyzői kollégiumi ülésén ismertetett jogértelmezés szerint az önkormányzatnak nincs lehetősége az adómértéket 0 forintban megállapítani". Az adórendelet kiigazítása 1 millió forinttal emeli az befolyt adóösszeget Debrecenben, derül ki az előterjesztésből.

Hasonló történhet a jövőben más magyar városokban is, ha követik a jogértelmezést: Egerben, Szombathelyen, Balatonalmádiban és Győrben is létezik 0 százalékos sáv, kérdés, hogy rájuk is érvényes-e a rendelkezés, illetve felülvizsgálják-e a helyi gyakorlatot, írja az mfor.hu. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagyon jó irány! A városok tele vannak szeméttel, melyek nagy része letépett vagy 1000 éve ott száradó, a nap által kiszívott plakátcafat. A szórólapozásról nem is
beszélve. Idővel jó lenne teljesen betiltani ezt a gyakorlatot.
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés