hirdetés
hirdetés
hirdetés

Általános plakátadó jöhet

A kis- és középméretű plakátokat eddig nem terhelte adó.

hirdetés

"A debreceni önkormányzati testület november végi ülésén egy olyan előterjesztést tárgyal, amely az idei gyakorlattal szemben a jövő évtől minden adóalanyt fizetésre kötelez a reklámhordozók után" - írja az mfor.hu.

Ez azért különbözi az eddigi gyakorlattól, mert a 2017 végén a kormány által elfogadott plakáttörvény értelmében a kis- és középméretű plakátokat nem kellett megadóztatni. Ennek értelmében volt lehetőségük a településeknek megadóztatni a nagyméretű plakátokat 2018-tól: elvben a városkép tisztítása érdekében, gyakorlatban pedig nagyban gyengítve Simicska Lajos reklámpiaci pozícióját.

A debreceni előterjesztés szerint azonban "a Kormányhivatal novemberi jegyzői kollégiumi ülésén ismertetett jogértelmezés szerint az önkormányzatnak nincs lehetősége az adómértéket 0 forintban megállapítani". Az adórendelet kiigazítása 1 millió forinttal emeli az befolyt adóösszeget Debrecenben, derül ki az előterjesztésből.

Hasonló történhet a jövőben más magyar városokban is, ha követik a jogértelmezést: Egerben, Szombathelyen, Balatonalmádiban és Győrben is létezik 0 százalékos sáv, kérdés, hogy rájuk is érvényes-e a rendelkezés, illetve felülvizsgálják-e a helyi gyakorlatot, írja az mfor.hu. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagyon jó irány! A városok tele vannak szeméttel, melyek nagy része letépett vagy 1000 éve ott száradó, a nap által kiszívott plakátcafat. A szórólapozásról nem is
beszélve. Idővel jó lenne teljesen betiltani ezt a gyakorlatot.

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés