hirdetés
hirdetés
hirdetés

Általános plakátadó jöhet

A kis- és középméretű plakátokat eddig nem terhelte adó.

hirdetés

"A debreceni önkormányzati testület november végi ülésén egy olyan előterjesztést tárgyal, amely az idei gyakorlattal szemben a jövő évtől minden adóalanyt fizetésre kötelez a reklámhordozók után" - írja az mfor.hu.

Ez azért különbözi az eddigi gyakorlattól, mert a 2017 végén a kormány által elfogadott plakáttörvény értelmében a kis- és középméretű plakátokat nem kellett megadóztatni. Ennek értelmében volt lehetőségük a településeknek megadóztatni a nagyméretű plakátokat 2018-tól: elvben a városkép tisztítása érdekében, gyakorlatban pedig nagyban gyengítve Simicska Lajos reklámpiaci pozícióját.

A debreceni előterjesztés szerint azonban "a Kormányhivatal novemberi jegyzői kollégiumi ülésén ismertetett jogértelmezés szerint az önkormányzatnak nincs lehetősége az adómértéket 0 forintban megállapítani". Az adórendelet kiigazítása 1 millió forinttal emeli az befolyt adóösszeget Debrecenben, derül ki az előterjesztésből.

Hasonló történhet a jövőben más magyar városokban is, ha követik a jogértelmezést: Egerben, Szombathelyen, Balatonalmádiban és Győrben is létezik 0 százalékos sáv, kérdés, hogy rájuk is érvényes-e a rendelkezés, illetve felülvizsgálják-e a helyi gyakorlatot, írja az mfor.hu. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagyon jó irány! A városok tele vannak szeméttel, melyek nagy része letépett vagy 1000 éve ott száradó, a nap által kiszívott plakátcafat. A szórólapozásról nem is
beszélve. Idővel jó lenne teljesen betiltani ezt a gyakorlatot.

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés