hirdetés
hirdetés
hirdetés

Általános plakátadó jöhet

A kis- és középméretű plakátokat eddig nem terhelte adó.

hirdetés

"A debreceni önkormányzati testület november végi ülésén egy olyan előterjesztést tárgyal, amely az idei gyakorlattal szemben a jövő évtől minden adóalanyt fizetésre kötelez a reklámhordozók után" - írja az mfor.hu.

Ez azért különbözi az eddigi gyakorlattól, mert a 2017 végén a kormány által elfogadott plakáttörvény értelmében a kis- és középméretű plakátokat nem kellett megadóztatni. Ennek értelmében volt lehetőségük a településeknek megadóztatni a nagyméretű plakátokat 2018-tól: elvben a városkép tisztítása érdekében, gyakorlatban pedig nagyban gyengítve Simicska Lajos reklámpiaci pozícióját.

A debreceni előterjesztés szerint azonban "a Kormányhivatal novemberi jegyzői kollégiumi ülésén ismertetett jogértelmezés szerint az önkormányzatnak nincs lehetősége az adómértéket 0 forintban megállapítani". Az adórendelet kiigazítása 1 millió forinttal emeli az befolyt adóösszeget Debrecenben, derül ki az előterjesztésből.

Hasonló történhet a jövőben más magyar városokban is, ha követik a jogértelmezést: Egerben, Szombathelyen, Balatonalmádiban és Győrben is létezik 0 százalékos sáv, kérdés, hogy rájuk is érvényes-e a rendelkezés, illetve felülvizsgálják-e a helyi gyakorlatot, írja az mfor.hu. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagyon jó irány! A városok tele vannak szeméttel, melyek nagy része letépett vagy 1000 éve ott száradó, a nap által kiszívott plakátcafat. A szórólapozásról nem is
beszélve. Idővel jó lenne teljesen betiltani ezt a gyakorlatot.
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés