hirdetés
hirdetés
hirdetés

Állati kampányt indított az E.ON

Szeptemberben indult az E.ON márkakampánya, amely a szokásos, technikai-funkcionális jellegű filmektől eltérően az energia élményt adó jellegét hangsúlyozza ki – kisállatokkal a középpontban. Az alábbiakban az alkotó ügynökségek (az ACG és az Avantgarde PR) és az E.ON kampánybejelentője olvasható. 

hirdetés

A kampány főcíme:

Velünk élmény az energia és állatira kényelmes. Fedezze fel új szolgáltatásainkat!

Kampánycél: 
A megszokott iránytól eltér az E.ON szeptember elején induló új márkakampánya. Az energiaszektor általában a funkcionális, technikai megoldásokra helyezi a hangsúlyt, az E.ON szerint azonban a szolgáltató sokkal többet nyújt annál, minthogy áram van a konnektorban. Egy épület modern fűtése-hűtése, az elektromos autók minél egyszerűbb töltése, a napelemes megoldások kényelmesebbé teszik otthonunkat: így lesz az energiából élmény. A kampány célja, hogy hétköznapi szituációkban, laza, zenés megközelítéssel mutassuk meg azokat a pillanatokat, amelyekkel az energia és az E.ON új termékei, szolgáltatásai egyszerűbbé és kényelmesebbé varázsolják életünket.

Kreatív koncepció: 
Az energia már olyannyira a mindennapjaink része, hogy észre sem vesszük a jelenlétét, csak élvezzük az általa nyújtott előnyöket. Az E.ON a kampány részeként készült filmben illetve kreatívokban megmutatja, hogy a leghétköznapibb eszközeink mind energiával működnek, és élmény használni őket, legyen szó akár fűnyíróról vagy robotporszívóról, emellett azt az üzenetet közvetíti, hogy az E.ON új termékeivel, szolgáltatásaival kényelmesek a mindennapok. A szpotban nemcsak a különböző generációkat képviselő emberek, egy lakóközösség tagjai, hanem kisállataik is élvezik az otthon energiáját és az E.ON új termékeit (elektromosautó-töltő, napelemes rendszer, klíma), miközben a jól ismert The Power című, mára klasszikussá vált Snap-sláger diktálja a ritmust és ad energiát a videónak.

Érdekesség, behind the scenes:

Az E.ON figyelmet fordít a természet- és környezet védelmére, ennek jegyében több más fenntarthatósági programja mellett idén az állatok védelmét is támogatja.

A forgatás során a szervezők mindent megtettek, hogy a kisállatoknak tényleg „állatira kényelmes” napjuk legyen.  Élmény volt velük dolgozni, de persze a forgatásnak voltak a stáb számára kihívást jelentő pillanatai. Ezeket is megörökítette a produkciós csapat a kampányhoz készült 3 darab werkfilmben, amelyek Facebookon és Youtube-on lesznek elérhetők.

A reklám:

További képekért kattintson!

Werkfilmek:

Szakmai

Kisállatos

„Állati pillanatok"

Fejléc

Megbízói oldal

Megbízó: E.ON Hungária Zrt.
Marketing és kommunikációs vezető: Károlyi Zsuzsanna
Marketing és marketingkommunikációs szakterület vezető: Kovács Alexandra
Márka szakreferens: Locskai Nóra

 

Ügynökségek:

Reklámügynökség: ACG Reklámügynökség Kft.
Kreatívigazgató: Nagy László
Creative Group Head: Alberti Rita
Art director: Kocsis Petra, Varga Dániel, Hidvégi Kondor, Mondik Noémi
Copywriter: Foltin István
Client Service Director: Bujdosó Bianka
Account manager: Esküdt Viktória

Médiaügynökség: Vizeum Hungary Média Kft.

PR ügynökség: Avantgarde Public Relations Kft.
PR igazgató: Tengelits András
Account Manager: Bakos Tamás
Account Executive: Isaák Virág

 

Produkció:
Ügynökségi Producer: Mihályfy Borbála
Producer: Mórádi Gábor
Rendező: Szimler Bálint
Operatőr: Nagy Zágon

Utómunka:

Utómunka stúdió: Cabbage Film Factory

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés