hirdetés
hirdetés
hirdetés

Államosítják a közmédiumok vagyonát

Az ingatlanok, az archívumok, jelmez és díszlettárak egyaránt közvetlenül állami kézbe kerülnének jövő év januárjától egy hétfői előterjesztés szerint.

hirdetés

Állami tulajdonba kerül a Magyar Televízió, a Magyar Rádió, a Duna Televízió és a Magyar Távirati Iroda vagyonának jelentős része. Az új médiastruktúrát érintő törvénymódosítási javaslatot - amely a nyáron elfogadott médiacsomag egyik elemét változtatná meg - ma terjesztette a parlament elé Cser-Palkovics András és Rogán Antal.

Az előterjesztés kimondja: az Országgyűlés határozatban rendelkezik a Közszolgálati Közalapítvány, a Magyar Rádió, a Magyar Televízió, a Duna Televízió és a Magyar Távirati Iroda vagyonának térítésmentes állami tulajdonba adásáról. Az eddigi működéshez képest ez abban jelent különbséget, hogy míg eddig az egyes állami tulajdonú médiumok önállóan rendelkeztek vagyonuk felett, a jövőben a tulajdonosi jogokat és kötelezettségeket a Műsorszolgáltatás Támogató és Vagyonkezelő Alap gyakorolná majd.

A vagyonátadásról a benyújtók kifejtik, hogy a közszolgálati részvénytársaságok és a jogelődeik fennállása során az általuk készített, sugárzott, illetve egyéb módon közreadott hang-, mozgókép-, valamint fényképfelvételek, továbbá a műsor- és hírszolgáltatás kapcsán keletkezett egyéb dokumentumok - azaz az archívumok - és a közszolgálati részvénytársaságok tulajdonában álló jelmez-, díszlet- ás kottatár vonatkozásában a tulajdonosi jogokat és kötelezettségeket ugyancsak a Műsorszolgáltatás Támogató és Vagyonkezelő Alap gyakorolná.

A közszolgálati részvénytársaságok, valamint a közalapítvány tulajdonában álló ingatlanok tulajdonosi jogait és kötelezettségeit is az alap gyakorolná a jövőben.

Az országgyűlési határozati javaslat szerint a vagyont 2011. január 1-jével adnák át, de a vagyon átadása érdekében szükséges intézkedéseket már a hatályba lépést, azaz a határozat közzétételét követő nap után haladéktalanul meg kell kezdeni.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók