hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alkoholos italt dob piacra a Coca-Cola

De csak Japánban. Egy népszerű helyi ital sikerét próbálják magukévá tenni.

hirdetés

A Coca-Cola történetének első alkoholos istalát dobja piacra Japánban, azon belül is csak Kjúsú szigetén, írja az Adweek. Nem is valószínű, hogy a Lemon-Do nevű ital máshol is elérhető lenne majd a jövőben.

Lemon-Do

Ennek az az oka, hogy a Coca-Cola egy népszerű helyi, 3 és 8 százalék közötti alkoholtartalmú ital népszerűségét lovagolja meg, az a Chu-Hi. A Lemon-Do is 3, 5 és 7 százalékos alkoholtartalmú verzióban kapható, egy szénsavas citromizű ital. Fent látható a Coca-Cola itala, lent a Chu-Hi.

Chu-Hi

Nem ez az egyetlen, Japán piacra optimalizált Coca-Cola termék, csak ott kapható egy másik új ital, a dupla koffeintartalmú Coca-Cola Coffee Plus is.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés