hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alkoholos italt dob piacra a Coca-Cola

De csak Japánban. Egy népszerű helyi ital sikerét próbálják magukévá tenni.

hirdetés

A Coca-Cola történetének első alkoholos istalát dobja piacra Japánban, azon belül is csak Kjúsú szigetén, írja az Adweek. Nem is valószínű, hogy a Lemon-Do nevű ital máshol is elérhető lenne majd a jövőben.

Lemon-Do

Ennek az az oka, hogy a Coca-Cola egy népszerű helyi, 3 és 8 százalék közötti alkoholtartalmú ital népszerűségét lovagolja meg, az a Chu-Hi. A Lemon-Do is 3, 5 és 7 százalékos alkoholtartalmú verzióban kapható, egy szénsavas citromizű ital. Fent látható a Coca-Cola itala, lent a Chu-Hi.

Chu-Hi

Nem ez az egyetlen, Japán piacra optimalizált Coca-Cola termék, csak ott kapható egy másik új ital, a dupla koffeintartalmú Coca-Cola Coffee Plus is.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés