hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alkoholos italt dob piacra a Coca-Cola

De csak Japánban. Egy népszerű helyi ital sikerét próbálják magukévá tenni.

hirdetés

A Coca-Cola történetének első alkoholos istalát dobja piacra Japánban, azon belül is csak Kjúsú szigetén, írja az Adweek. Nem is valószínű, hogy a Lemon-Do nevű ital máshol is elérhető lenne majd a jövőben.

Lemon-Do

Ennek az az oka, hogy a Coca-Cola egy népszerű helyi, 3 és 8 százalék közötti alkoholtartalmú ital népszerűségét lovagolja meg, az a Chu-Hi. A Lemon-Do is 3, 5 és 7 százalékos alkoholtartalmú verzióban kapható, egy szénsavas citromizű ital. Fent látható a Coca-Cola itala, lent a Chu-Hi.

Chu-Hi

Nem ez az egyetlen, Japán piacra optimalizált Coca-Cola termék, csak ott kapható egy másik új ital, a dupla koffeintartalmú Coca-Cola Coffee Plus is.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Az Ad World Masters 200 ügynökégi vezetőt interjúvolt meg 55 országból, amely alapján a reklámpiac várakozásait vázolták fel. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés