hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alföldivel és Nánásival indul a Forbes online mesterkurzusa

A Mesterakadémiában 12-13, egyenként negyedórás epizódban mesél saját szakmájáról egy-egy híresség. A kurzusokat háromféle csomagban lehet megvásárolni.

hirdetés

MesterAkadémia néven indít online kurzust a Forbes, ahol a tanfolyamok vásárlói olyan hírességek szakmájában merülhetnek el, mint Alföldi Róbert, Nánási Pál vagy Kiss Ádám.

A MesterAkadémia az amerikai Masterclass mintájára született meg, ahol Gordon Ramsay főzőleckéket ad, Margaret Atwood pedig kreatív írást tanít. Kocsis Attila, a Forbes kiadóvezetője szerint a lapnál már korábban is tervezték, hogy az online oktatás felé nyitnak, „de a MesterAkadémia ötlete konkrétan az év elején merült fel először.”

Nánási Pál a felvételen
Nánási Pál a felvételen

A MesterAkadémia első két oktatója, Alföldi Róbert és Nánási Pál lesz, akik 12-13, egyenként negyedórás epizódban mutatják be szakmájukat. A kurzus október 11-én startol, november elején pedig Kiss Ádám oktatófilmjei is elérhetővé válnak a Mesterakadémia.hu oldalon.

Kiss Ádám
Kiss Ádám

Az online kurzusra többféle csomagban lehet előfizetni, amelyek az amerikai áraknál jelentősen olcsóbbak lesznek (egy Masterclass kurzus 90 dollárba, az éves előfizetés 180 dollárba kerül). A legolcsóbb csomag itthon 9900 Ft, a legdrágább 19900 Ft lesz.  "Lesznek olyan tartalmaink is, amelyek bárki számára elérhetőek lesznek. Ide tartozik az írásos formában letölthető munkafüzet és a forgatások során készült werkfilm, ezeket amolyan mézesmadzagnak szánjuk" – árulta el Kocsis kérdésünkre.

Az alapcsomagot választók a kurzus összes epizódját végignézhetik teljes hosszában, és az epizódokat követő kérdéssor is elérhető lesz a számukra. A középső csomagban az előbb felsoroltakon kívül egy záróteszt is van, amelynek a teljesítése után oklevelet kapnak a vásárlók. A legnagyobb csomag birtokosai pedig a kurzus után egy élő webináriumon is részt vehetnek.

„Egy maroknyi lelkes csapat dolgozott a MesterAkadémia tartalmain. A Forbes kiadójának tulajdonosai egyben a Mester Akadémia Kft. fő tulajdonosai is, velük közösen felügyeltük a projektet. A projektmenedzserünk Musch Rozina, a videók kreatív producere Rádics János volt, a gyártás során pedig amit lehetett, külső alvállalkozóra bíztuk. Márciusra állt össze a csapat, és április környékén kezdtük el felkérni az első neveket a feladatra” – mondta a Mesterakadémia stábjáról Kocsis Attila, aki azt is hozzátette, hosszú előkészítő munka előzte meg a konkrét felvételeket.

Alföldi Róbert Rádics Jánossal és Musch Rozinával
Alföldi Róbert Rádics Jánossal és Musch Rozinával

„A fő eleme ezeknek a videóknak a mester szakmájához fűződő viszonya lesz, de néha külső szereplők is felbukkannak majd. Nánási kurzusán például más fotósok munkáit is elemzi egy epizódban, mint ahogy a modellfotózásra fókuszáló videóban az alany is szerepelni fog, egy másik részben pedig Ördög Nóra is feltűnik. Alföldi egy casting helyzetet és egy rendezési szituációt mutat be élesben" – árult el részleteket a kurzusokról a Forbes kiadóvezetője.

A kurzusokat elsősorban a fiatal, diplomás rétegnek szánják, de a nevek felkérésekor az is egyértelmű cél volt, hogy ennél szélesebb közönséget megmozgató közönséget is elérjék. „Könnyen fogyasztható, bárki számára közérthető tematikát állítottunk össze. A fényképezésről szóló kurzust is úgy készítettük például, hogy aki először vesz a kezébe gépet, az is követhesse, értse a videókat” – jellemzi a kurzusokat Kocsis.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés