hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alex Bogusky a világ legkreatívabb reklámosa

A Crispin, Porter + Bogusky kreatívigazgatója a világ legkreatívabb reklámszakembere a Fast Company szerint. A tízes listát nemrég jelentette meg az üzleti magazin, miután a száz legkreatívabb üzletember közé alig kerültek be reklámosok.
hirdetés

Az évente tíz lapszámmal jelentkező amerikai üzleti magazin a világ száz legkreatívabb üzletembere lista után ezúttal kifejezetten a reklám- és marketingszakmában dolgozókból is felállított egy rangsort.  Bár ebben természetesen benne vannak a százas listán felbukkanó reklámosok, meglepő módon azonban nem ugyanabban a sorrendben.

Lee Clow, a TBWA kreatívigazgatója, aki a 32. hellyel első a százas lista reklámosai között, a tízes szakmai listán csupán a második lett Alex Bogusky, a Crispin Porter + Bogusky kreatívigazgatója után – aki a százas listába be sem került. A BBDO kreatívigazgatója, Greg Hahn, aki a legkreatívabb üzletemberek között a második reklámos, és Noah Brier, a Barbarian Group stratégiai igazgatója, aki a szakmából harmadikként vonult fel a százas listára, a szűk szakmai összeállításnak csupán az utolsó két helyét érték el. Karin Fong, az Imaginary Forces kreatívigazgatója, aki a 88. lett a száz legkreatívabb üzleti szereplő között, a tíz legkreatívabb reklámos közé be sem került.

A Fast Company százas listájának első harminc helyén egyetlen reklámszakember sem szerepelt, és a következő hetvenben is csupán négyen kaptak helyet.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

A felálló önkormányzatok médiára szánt költségvetése adná a fő forrást.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés