hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alex Bogusky a világ legkreatívabb reklámosa

A Crispin, Porter + Bogusky kreatívigazgatója a világ legkreatívabb reklámszakembere a Fast Company szerint. A tízes listát nemrég jelentette meg az üzleti magazin, miután a száz legkreatívabb üzletember közé alig kerültek be reklámosok.
hirdetés

Az évente tíz lapszámmal jelentkező amerikai üzleti magazin a világ száz legkreatívabb üzletembere lista után ezúttal kifejezetten a reklám- és marketingszakmában dolgozókból is felállított egy rangsort.  Bár ebben természetesen benne vannak a százas listán felbukkanó reklámosok, meglepő módon azonban nem ugyanabban a sorrendben.

Lee Clow, a TBWA kreatívigazgatója, aki a 32. hellyel első a százas lista reklámosai között, a tízes szakmai listán csupán a második lett Alex Bogusky, a Crispin Porter + Bogusky kreatívigazgatója után – aki a százas listába be sem került. A BBDO kreatívigazgatója, Greg Hahn, aki a legkreatívabb üzletemberek között a második reklámos, és Noah Brier, a Barbarian Group stratégiai igazgatója, aki a szakmából harmadikként vonult fel a százas listára, a szűk szakmai összeállításnak csupán az utolsó két helyét érték el. Karin Fong, az Imaginary Forces kreatívigazgatója, aki a 88. lett a száz legkreatívabb üzleti szereplő között, a tíz legkreatívabb reklámos közé be sem került.

A Fast Company százas listájának első harminc helyén egyetlen reklámszakember sem szerepelt, és a következő hetvenben is csupán négyen kaptak helyet.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Mostantól a Red Lemonnal repül tovább a légitársaság.

Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozata, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.

Az Egyesült Államokban zajló tüntetésekről tudósítva eddig 140 riportert bántalmaztak eddig a rendőrök, illetve néhol a tüntetők is.

Az ötvenes éveket idéző grafikákkal ünneplik, hogy lassan vége a korlátozásoknak.

Sportfive néven folytatja a Groupama Arénát is üzemeltető cég.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés