hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alex Bogusky a világ legkreatívabb reklámosa

A Crispin, Porter + Bogusky kreatívigazgatója a világ legkreatívabb reklámszakembere a Fast Company szerint. A tízes listát nemrég jelentette meg az üzleti magazin, miután a száz legkreatívabb üzletember közé alig kerültek be reklámosok.
hirdetés

Az évente tíz lapszámmal jelentkező amerikai üzleti magazin a világ száz legkreatívabb üzletembere lista után ezúttal kifejezetten a reklám- és marketingszakmában dolgozókból is felállított egy rangsort.  Bár ebben természetesen benne vannak a százas listán felbukkanó reklámosok, meglepő módon azonban nem ugyanabban a sorrendben.

Lee Clow, a TBWA kreatívigazgatója, aki a 32. hellyel első a százas lista reklámosai között, a tízes szakmai listán csupán a második lett Alex Bogusky, a Crispin Porter + Bogusky kreatívigazgatója után – aki a százas listába be sem került. A BBDO kreatívigazgatója, Greg Hahn, aki a legkreatívabb üzletemberek között a második reklámos, és Noah Brier, a Barbarian Group stratégiai igazgatója, aki a szakmából harmadikként vonult fel a százas listára, a szűk szakmai összeállításnak csupán az utolsó két helyét érték el. Karin Fong, az Imaginary Forces kreatívigazgatója, aki a 88. lett a száz legkreatívabb üzleti szereplő között, a tíz legkreatívabb reklámos közé be sem került.

A Fast Company százas listájának első harminc helyén egyetlen reklámszakember sem szerepelt, és a következő hetvenben is csupán négyen kaptak helyet.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés