hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alex Bogusky a világ legkreatívabb reklámosa

A Crispin, Porter + Bogusky kreatívigazgatója a világ legkreatívabb reklámszakembere a Fast Company szerint. A tízes listát nemrég jelentette meg az üzleti magazin, miután a száz legkreatívabb üzletember közé alig kerültek be reklámosok.
hirdetés

Az évente tíz lapszámmal jelentkező amerikai üzleti magazin a világ száz legkreatívabb üzletembere lista után ezúttal kifejezetten a reklám- és marketingszakmában dolgozókból is felállított egy rangsort.  Bár ebben természetesen benne vannak a százas listán felbukkanó reklámosok, meglepő módon azonban nem ugyanabban a sorrendben.

Lee Clow, a TBWA kreatívigazgatója, aki a 32. hellyel első a százas lista reklámosai között, a tízes szakmai listán csupán a második lett Alex Bogusky, a Crispin Porter + Bogusky kreatívigazgatója után – aki a százas listába be sem került. A BBDO kreatívigazgatója, Greg Hahn, aki a legkreatívabb üzletemberek között a második reklámos, és Noah Brier, a Barbarian Group stratégiai igazgatója, aki a szakmából harmadikként vonult fel a százas listára, a szűk szakmai összeállításnak csupán az utolsó két helyét érték el. Karin Fong, az Imaginary Forces kreatívigazgatója, aki a 88. lett a száz legkreatívabb üzleti szereplő között, a tíz legkreatívabb reklámos közé be sem került.

A Fast Company százas listájának első harminc helyén egyetlen reklámszakember sem szerepelt, és a következő hetvenben is csupán négyen kaptak helyet.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Skoda biciklis blogja, a We Love Cycling downhill-bajnokkal és bringás divatmárka alapítókkal is forgatott.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés