hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alekoszt felkapták a reklámozók

A Való világban szereplő Alekosz nemcsak a tévénézők, hanem a reklámozók körében is egyre népszerűbb – írja a Bors Online. Egy hazai élelmiszerlánc piacra dobta az Alekosz-salátát, a cégek pedig ajánlatokkal ostromolják a villalakó szüleit.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A Bors Online úgy tudja, hogy egy pálinkagyártó cég és egy szivart forgalmazó üzlet is szerződne az RTL Klubon futó Való világ szereplőjével, Alekosszal, aki a villában sem veti meg a jó minőségű italokat és dohánytermékeket.

A testtartásáról és monológjairól híres VV-szereplő a játék ideje alatt nem dönthet a megkeresésekről, így a cégek a szülőket ostromolják ajánlataikkal. Felmerült, hogy Alekosz söröző néven újra kellene nyitniuk egy rég bezárt családi kocsmát Érden, de a szülők testhezálló feladatnak tartják az alkohol, a szivar vagy akár egy óvszermárka népszerűsítését is – az apa szerint Alekosz a beköltözés előtt is ezekből fogyasztotta a legnagyobb mennyiséget.

A villalakó népszerűségét példázza, hogy egy hazai élelmiszer-kereskedelmi lánc - a család vagy az érintett engedélye nélkül - Alekosz-salátát dobott piacra egyik budapesti üzletében. A büszke szülők fiukra bízzák, a jövőben kezdemény-e jogi lépéseket az ügyben.

(forrás: BorsodOnline)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (8 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Erre csak azt tudom mondani: üdv a "kényelmetlenül feszengők" klubjában.
Másrészt kicsit irigyellek, hisz huszonpár évvel még elég sok időd van arra, hogy jobbíts!!! Ez már alapvetően a Ti korosztályotok dolga lesz!

Sándor Györggyel szólva: "Fiatalok, tiétek a jövő! Úgy volt, hogy a miénk lesz!"

De csinálhatjuk együtt, egy csapatban is. Ki-ki hozzátéve a maga legjobbját!
válasza hozzászólásához
#
Folyton erről beszélek! Pontosan ebben áll a kommunikációs szakma (amelynek az én értelmezésemben a TV csupán egy szelete...) óriási felelőssége. Ez a jelek szerint
már legalább akkora felelősség, mint a globális felmelegedéssel küzdő környezetvédőké!!!
Megállítani, visszafordítani a katasztrófát vizionáló folyamatokat, akár a 24. órában is!!! Nem lenne tán ez is egy felemelő "kommunikátor-misszió", emberek ??!!
Hosszú távon a "jó irányba" haladásban is benne van ám ugyanaz a profit, hisz egy idő után pontosan a sulykolás okán az lenne ám a "mainstream". Ha valaki, hát mi
kommunikátorok, pontosan tudjuk, hogyan működik ennek a mechanizmusa!
Akkor az "aktuális véleményvezérek" miért nem vágnak bele egy "trendy" fordulatba. Könnyen el tudom képzelni, hogy egy fél év elteltével a valódi minőség lehetne e
"sikk" és milliók "lájkolnák" a fecebookon! (És akkor értékes hirdetési felületté válna a jó, mint olyan!)(Korábban egy másik cikk kapcsán föltettem a kérdést:
miért ne lehetne pl. celeb egy Montágh-tanítvány beszédtanár??!! Ő talán még sztár is lenne, minden hamis felhang nélkül...)
#
A következmények már jelen vannak, nem kell vizionálni; a jövő elkezdődött. Amiről itt szó van, az már egy okozat. Mindennek a gyökere a TV (nézettség), és az ott
gyártott koncokon csámcsog a reklámszakma. Nem lehet leszakadni róla. Az irány aligha megfordítható. Vagyis az alapkérdés: a TV felelőssége. Az meg szuperhatalom (a
legnagyobb nyomortelepeken, a legnagyobb szegénységben is ott a TV). "Lehet, hogy nincs Isten, de a TV biztos az ördög találmánya." Kétségtelen, felelőtlenség
kiszolgálni és kielégíteni az efféle igényeket efféle figurákkal jó pénzért, és mindezt értelmiségi szakmaként feltüntetve. Mindenképpen elgondolkodtató.
#
Hadd jegyezem meg,hogy a huszonpár évemmel egyáltalán nem tartom semmire azt az embert -kortársaimmal ellentétben.
Elég szánalmas hogy manapság ez a színvonal..
válasza hozzászólásához
#
Hát, akkor ezt mi ketten megbeszéltük!!!
A pusztába kiáltott szó (elszáll), az írás megmarad (és lepereg, mint a falra hányt borsó...)
Bevégeztetett...
#
Nem látod rosszul.
Ha egészen őszinték akarunk lenni, akkor azt kell mondanunk, hogy szörnyű ami történik.
Szánalmas prolikat emelnek piedesztálra.
Elképesztő.
Ki gondolja komolyan, hogy ilyen embereket kell hőssé tenni?
Milyen világképe lesz azoknak az embereknek, akikkel elhitetik, hogy ennyi elég ahhoz, hogy híres légy?
Ez valóban komoly felelősség.
A dolog tragikus voltát leginkább a tanácsköztársasághoz tudom hasonlítani.
Mikor az állattal megpróbálták elhitetni, hogy ember lehet.
#
Rosszul látnék??!!
Akkor szúrjatok le!
Vagy világosítsatok föl!!!
Vagy inkább "hallgassuk agyon" önbűneinket??!!

Ott a helyünk, ahol... ...vagyunk!
CsL
#
Hát Kedves Kommunikációs Szakma, ez azért már minden tragédiáid csúcsa lesz lassan! (és teljesen mindegy, hogy "ügyfél" avagy "ügynökségi kútfejekből" forrásozik
az ötlet - a "színvonal" az színvonalat jelez!)
Nekünk tényleg effajta "ikonokat" kell teremtenünk és piedesztálra emelnünk??!!
Sokat, sokszor polemizálunk ezeken az oldalakon arról, hogy mi is a szakmánk felelőssége. A világ már csak úgy működik, hogy a "célcsoport" előbb-utóbb mindenképp
"megdolgozódik" és valóban arra lesz igénye, amit folyton nyújtanak neki!
Hát ezért óriási felelősségünk ám nekünk magunknak, hogy "mi jut eszünkbe", mit élünk meg "zseniálisan kreatív ötletnek", azaz mit nyomunk le nap nap után a
"célcsoport" (társadalmi nagyátlag...) torkán. Mert ettől függően is válik a "célcsoport" olyanná, amilyen!!!

Biztos, hogy az "Alekosz-jelenség" a leginkább előre vivő példa??!! Biztos, hogy ennek kell lenni az "új nemzeti hős" eszménynek??!!
Hát valóban ennyire hiány lett a valódi, igazi, tudáson és teljesítményen alapuló, értékrenden felépülő magyer híres ember(sztár, csillag a szó valódi
értelmében..)??!!

Nem úttévesztése a szakmánkanak ennyire beállni a "celebgyárba a futószalag mellé", csak mert úgy tűnik, "erre van igény"??!! (Szerintetek "kreatív" egy futószalag
mellett robotolni??!!)

Vegyük már észre, és vállaljuk már fel, hogy az "igényt" döntő részt mi teremtjük!!!

MI!!! Felelős kommunikátorok!!! Mi neveljük ugyanis a jövő generációit oly "igényessé", amilyen lesz! (Aztán majd jól elcsodálkozunk, esetleg megbántódunk és
felháborodunk, ha majd később, ha már "öregek" leszünk, szóba sem áll velünk a magunk felnevelte "édesgyermekünk"!!!)

Úgy kb. a 24. órában vagyunk...!

Seregi György kereskedelmi vezetői pozícióba érkezik.

Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed.

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

Regisztráció után a kedvenc szerzőik cikkeit kapjuk a legolvasottabb hírek után.

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók