hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aki lemarad, kimarad

Reklámhét: Remekül elkészített koktél

Ezt mondogatom gyakran hallgatóimnak, a marketing-, reklám- és pr-szakma jövőbeni örököseinek arra utalva, hogy soha nem lehetünk megelégedve tudásunkkal, azt folyamatosan frissíteni kell.
hirdetés
Erre gondoltam akkor is, amikor kézbe vettem a Reklámhét programfüzetét [a Reklámhetet a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) szervezte – A Szerk.].

Örömmel konstatáltam, hogy olyan kollégáim/barátaim beszélnek nekünk és (néha) egymásnak (is) a reklámról, mint Gálik, Kaszás, Sas, Levendel, Takács, Fazekas, Geszti, Novák, Pénzes, Skriba, Halász, és még jó páran azok közül, akikre a magyar reklámszakma büszke lehet, akik tényleg tudnak mit mondani a reklámról. A rekámcsinálásról, a reklámtervezésről, a reklámkutatásról, a reklámjövőről.

Mert a reklámnak, a magyar reklámnak van jövője, legfeljebb át- illetve tovább kell gondolnunk, hogy ez a jövő milyen új kihívásokat, feladatokat tartogat a számunkra. Nem könnyű néhány szóban összefoglalni a Reklámhét tapasztalatait. Profi szervezés? Színvonalas előadások? Több ezer érdeklődő? Új ismeretekre vadászó fiatalok? Készségesen válaszoló (nem is annyira) öreg szakik? Igen, ez mind így együtt, egy remekül elkészített koktélban. A Reklámhét jó volt, ez nem vitás. És aki lemaradt róla, az bizony ki is maradt. Üzenem neki, nektek, meg persze a reklámelleneseknek is: ha minden jól megy, találkozunk jövőre is.

Kollár Csaba, NYME, egyetemi adjunktus; BKF, főiskolai docens
a szerző cikkei

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés