hirdetés
hirdetés
hirdetés

Agytágítás civileknek

Direkt Marketing Agytágító címen kétnapos képzést rendez október közepén a DMSZ. A szövetség a képzés iránt érdeklődő civil szervezetek számára közös pályázatot hirdet a NIOK-kal, a három nyertes ingyen vehet részt az agytágításon.

hirdetés

Direkt kommunikációs képzést tart 2011. október 13. és 14. között a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ): a kétnapos kurzusra a megbízói és az ügynökségi oldal mellett nonprofit szervezetek jelentkezését is várják. 

A szövetség társadalmi felelősségvállalásaként a kurzushoz kapcsolódóan egy pályázatot is hirdet a Nonprofit Információs Oktató Központ Alapítvánnyal (NIOK) közösen, hogy a civil szervezetek megismerhessék a direkt kommunikáció alkalmazási területeit és az adománygyűjtő kampányokban még hatékonyabban tudjanak kommunikálni. A pályázatra olyan, 2009. január elseje előtt bejegyzett közhasznú, illetve kiemelten közhasznú szervezetek jelentkezhetnek, amelyeket érdekel a kurzus, a három nyertes szervezet képviselői ugyanis ingyenesen vehetnek részt a Direkt Marketing Agytágító címen meghirdetett képzésen. Ezen a dm-szektorra vonatkozó jogszabályokat, az email- és mobilmarketing praktikáit, a kreativitás fontosságát a direkt kommunikációban, a keresőmarketing brandépítési lehetőségeit és a CRM alapjait ismerhetik meg. 

A jelentkezőknek szeptember 30-ig kell feltölteniük a szervezet célkitűzései mellett a korábbi 1%-os kampányokban vagy egyéb adománygyűjtő programokban használt kommunikációs csatornákat és eszközöket is bemutató anyagukat az Adhat.hu weboldalra.

Az értékelésnél előnyt élveznek azok a szervezetek, akik a 2012-es évi 1 %-os kampány tervezett kommunikációs eszközeiről vagy fókuszairól rövid beszámolót adnak. A pályázatokat Kökény Dalma, a NIOK Alapítvány projektvezetője és Benkő Lívia, a Direkt Marketing Szövetség főtitkára bírálják el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A remélhetőleg hamarosan mozikba is érkező Corpus Christi teaser plakátját a közönség választhatja ki.

Madridi buszmegállókban vált valósággá a népszerű mém.

a ViacomCBS szórakoztató és ifjúsági csatornái ma este 8 órától a rasszizmus és az egyenlőtlenség valamennyi áldozata előtti tisztelgésként 8 perc 46 másodpercre elsötétülnek.

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés