hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aggregátorkodik a Népszabadság Online

A felhasználók valós idejű aktivitását mutatja meg a Népszabadság Online (NOL) új szolgáltatása, a Hírmátrix.hu.
hirdetés

Valós időben, változó színintenzitással és hasábméretekkel jelzi a NOL egy-egy cikkének, blogbejegyzésének, videóinak olvasottságát és népszerűségét a Hírmátrix.hu szolgáltatás.

Az alternatív címlap tematikus elrendezése mellet időben visszafelé is nézhetők a legnézettebb tartalmak. A két nézet között ikonokkal lehet váltani.

A Hírmátrix a cikkek többféle felhasználásáról ad képet. Az olvasottságon kívül a kommentek, értékelések számát, a más oldalakra történő átemelést vagy belinkelést és az anyagok kinyomtatását is figyeli.

A Google Newsmap-hez hasonló site-ot a Guanxi és a Visual Minds interaktív ügynökségek közreműködésével fejlesztette a NOL.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés