hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aggregátorkodik a Népszabadság Online

A felhasználók valós idejű aktivitását mutatja meg a Népszabadság Online (NOL) új szolgáltatása, a Hírmátrix.hu.
hirdetés

Valós időben, változó színintenzitással és hasábméretekkel jelzi a NOL egy-egy cikkének, blogbejegyzésének, videóinak olvasottságát és népszerűségét a Hírmátrix.hu szolgáltatás.

Az alternatív címlap tematikus elrendezése mellet időben visszafelé is nézhetők a legnézettebb tartalmak. A két nézet között ikonokkal lehet váltani.

A Hírmátrix a cikkek többféle felhasználásáról ad képet. Az olvasottságon kívül a kommentek, értékelések számát, a más oldalakra történő átemelést vagy belinkelést és az anyagok kinyomtatását is figyeli.

A Google Newsmap-hez hasonló site-ot a Guanxi és a Visual Minds interaktív ügynökségek közreműködésével fejlesztette a NOL.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A célja, hogy növelje az iparági normákat a reklámozást érintő márkabiztonsági és médiafelelősségi kérdésekben. 

A Meteo projekt az aktuális időjárási viszonyokhoz alakítja a cég programmatic hirdetéseit.

A Mokka egyik októberi adásában tolták túl egy divatüzlet bemutatását.

Az új kampányban arra hívják fel a figyelmet, hogy az elimerő szavakból üzletet lehet építeni az online térben, egyben pedig a Telekom Üzleti Okoswifi Rendszer szolgáltatást is népszerűsítik.

December óta megbízott főszerkesztő volt, a kinevezés március 1-jével véglegesedett, csakúgy, mint Ilku Miklós, főszerkesztő-helyettes esetében.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

hirdetés
hirdetés