hirdetés
hirdetés
hirdetés

Adoc-Semic - új főszerkesztő az Elle Dekornál

A Joy-tól érkezett az Adoc-Semic gondozásában megjelenő Elle Dekor új főszerkesztője. A lakberendezési lap vezetői posztja Osvárt Judit távozásával üresedett meg, a szakember egy konkurens lapnál folytatja pályafutását.
hirdetés
Horváth Cilit nevezték ki az Elle Dekor magazin főszerkesztőjének. Az új vezető korábban külsős munkatársként dolgozott az Elle magazinnak, majd a Marquard Médiához csatlakozott, ahol a Joy szerkesztője volt 2005 szeptemberétől.

Az Elle Dekor korábbi főszerkesztője Osvárt Judit volt. Mint arról a Kreatív Online korábban beszámolt a szakember márciustól egy új design- és stílusmagazin, a H.O.M.E. főszerkesztője lesz. Az Aheadmedia tavaly év végén debütált a magyar piacon a lappal, amelynek első számát Varga Edina vezető szerkesztő készítette, Osvárt Judit a második lapszámtól csatlakozik a kiadóhoz.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A célja, hogy növelje az iparági normákat a reklámozást érintő márkabiztonsági és médiafelelősségi kérdésekben. 

A Meteo projekt az aktuális időjárási viszonyokhoz alakítja a cég programmatic hirdetéseit.

A Mokka egyik októberi adásában tolták túl egy divatüzlet bemutatását.

Az új kampányban arra hívják fel a figyelmet, hogy az elimerő szavakból üzletet lehet építeni az online térben, egyben pedig a Telekom Üzleti Okoswifi Rendszer szolgáltatást is népszerűsítik.

December óta megbízott főszerkesztő volt, a kinevezés március 1-jével véglegesedett, csakúgy, mint Ilku Miklós, főszerkesztő-helyettes esetében.

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

hirdetés