hirdetés
hirdetés
hirdetés

ADCH - megvannak a rövidlisták

Megvannak az Art Directors Club Hungary (ADCH) első reklámversenyének, a Mérleg 2007-nek a döntősei. A legtöbb pályamű a reklámfilm kategóriában került rövidlistára, a legtöbb munkával az ügynökségek közül a DDB jutott be a döntőbe.
hirdetés
A pályázó ügynökségek közül a legtöbb munkával - tízzel - a DDB jutott be a Mérleg 2007 shortlistjére, az ügynökséget követi a Young & Rubicam kilenc pályaművel, a Leo Burnett öt, a hat Reklámügynökség négy, a Well, a Film Positive, a Kirowski négy, a HD Group pedig három nevezéssel került be a döntőbe.

A legtöbb munkával a reklámfilm, a nyomtatott médiumok és az art direkció/copywriting kategóriákban jutottak tovább az indulók, ezekben 19, 11, illetve tíz nevezés került a rövidlistára. Az integrált és az online kategóriákban nyolc és hét shortlistes szerepel, míg a direkt és alternatív kategóriákban három-három, a rádió és közterület shortlistekre pedig mindössze egy-egy nevezés jutott. (A döntős munkák listáit a mellékletben tettük közzé.)

Mint arról már beszámoltunk, az ADCH első reklámversenyére összesen 179 nevezés érkezett, a díjkiosztó szeptember 25-én lesz.

A zsűri tagjai Gács Róbert, a Young&Rubicam, kreatívigazgatója, Haszon Sándor, a Saatchi & Saatchi, art directora, Szénássy Alex, a Laboratory tulajdonosa, Vargha Balázs, a Stalker Studio vezetője, Flanek Péter grafikusművész, Lábady István fotóművész, Tóth Ali stylist, Ujj Mészáros Károly producer/filmrendező, Garas Dániel operatőr és Forrás László, a Wunderman kreatívigazgatója. A tiszteletbeli zsűrielnök, Simon Zoltán, az ADCH elnöke.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Lebowsky,
még 26-án, a verseny másnapján felkerült egy beszámoló az eredményekről:
http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=20191

üdv,
Szigeti Péter
#
végül itt nem született eredmény, vagy még feldolgozás alatt a befolyt információtömeg, vagy csak nem tetszett? vagy? vagyvagy?
hirdetés
hirdetés

Így a Player.hu, a Roadster.hu, a Raketa.hu és a Csakfoci.hu is az Atmedia portfóliójának része lett.

Ügyfelei számára nagyobb, átfogóbb képet kínál új filozófiája értelmében a Mediacom.

Saját tartalmaik fordításai válnak elérhetővé az angol aloldalon.

Miközben az egyetem elkezdte törölni az őszi féléves jegyeiket. 

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés
hirdetés