hirdetés
hirdetés
hirdetés

ADCH - megvannak a rövidlisták

Megvannak az Art Directors Club Hungary (ADCH) első reklámversenyének, a Mérleg 2007-nek a döntősei. A legtöbb pályamű a reklámfilm kategóriában került rövidlistára, a legtöbb munkával az ügynökségek közül a DDB jutott be a döntőbe.
hirdetés
A pályázó ügynökségek közül a legtöbb munkával - tízzel - a DDB jutott be a Mérleg 2007 shortlistjére, az ügynökséget követi a Young & Rubicam kilenc pályaművel, a Leo Burnett öt, a hat Reklámügynökség négy, a Well, a Film Positive, a Kirowski négy, a HD Group pedig három nevezéssel került be a döntőbe.

A legtöbb munkával a reklámfilm, a nyomtatott médiumok és az art direkció/copywriting kategóriákban jutottak tovább az indulók, ezekben 19, 11, illetve tíz nevezés került a rövidlistára. Az integrált és az online kategóriákban nyolc és hét shortlistes szerepel, míg a direkt és alternatív kategóriákban három-három, a rádió és közterület shortlistekre pedig mindössze egy-egy nevezés jutott. (A döntős munkák listáit a mellékletben tettük közzé.)

Mint arról már beszámoltunk, az ADCH első reklámversenyére összesen 179 nevezés érkezett, a díjkiosztó szeptember 25-én lesz.

A zsűri tagjai Gács Róbert, a Young&Rubicam, kreatívigazgatója, Haszon Sándor, a Saatchi & Saatchi, art directora, Szénássy Alex, a Laboratory tulajdonosa, Vargha Balázs, a Stalker Studio vezetője, Flanek Péter grafikusművész, Lábady István fotóművész, Tóth Ali stylist, Ujj Mészáros Károly producer/filmrendező, Garas Dániel operatőr és Forrás László, a Wunderman kreatívigazgatója. A tiszteletbeli zsűrielnök, Simon Zoltán, az ADCH elnöke.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Lebowsky,
még 26-án, a verseny másnapján felkerült egy beszámoló az eredményekről:
http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=20191

üdv,
Szigeti Péter
#
végül itt nem született eredmény, vagy még feldolgozás alatt a befolyt információtömeg, vagy csak nem tetszett? vagy? vagyvagy?
hirdetés

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés