hirdetés
hirdetés
hirdetés

AdAge The Best 2000 - tarolt az Ogilvy

Az AdAge The Best 2000 díjkiosztó ünnepségén az Ogilvy & Mather Budapest reklámügynökség vihette el a legtöbb díjat.
hirdetés

AdAge The Best 2000 - tarolt az Ogilvy

[2001.04.27. 14:48]

Az AdAge The Best 2000 díjkiosztó ünnepségén az Ogilvy & Mather Budapest reklámügynökség vihette el a legtöbb díjat.

Az Advertising Age és a Kreatív marketing és kommunikációs szaklap már másodszorra rendezte meg Magyarországon az AdAge The Best 2000 Reklámversenyt. Az AdAge The Best-en részt vevő műveket az Egyesült Államokban értékelték, a zsűrizésben csak külföldi ügynökségi szakemberek, illetve az Advertising Age munkatársai vettek részt. A felhívásra több mint 60 pályázat érkezett.

A televízió kategóriában a MOL-nak készített image sorozatért az Ogilvy nyerte az első díjat, míg print kategóriában mind a három díj az ügynökségé lett. Az első díjat a Sony PlayStation “Doboz”, a második díjat az AstraZeneca “Genetika”, a harmadik díjat pedig az SAP “Cápa” hirdetése kapta, és a Kreatív különdíját print kategóriában szintén az Ogilvy vehette át a Kodak “Napló” munkájáért. Az AdAge The Best 2000 kültéri kategóriájának első helyezettje a Young & Rubicam lett, az ügynökség a Borsodi Sörgyár "Nyár II." hirdetéséért vihette el a díjat.
(Forrás: Kreatív Online)

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés