hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aczél László, a Mastercard marketingese és exkluzív banki kutatások jönnek jövő héten

A december 4-i Do you speak money? konferencián rengeteg mindenről szó lesz, amit a pénzügyi termékek, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról tudni érdemes. Rengeteg márka vezetője beszél majd stratégiáikról: Cherrisk, Budapest Bank, OTP, NN, K&H, Telenor és még sokan mások.

hirdetés

Sok-sok év kihagyás után ismét pénzügyi kommunikációs és marketinges konferenciát hirdet a Kreatív. Az egész napos, Do you speak money? címet viselő konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról szól majd.

Olyan kérdésekre keressük a választ, hogy mi alapján választanak bankot, biztosítót, pénzügyi szolgáltatót a magyar fogyasztók? Merre és hogyan tájékozódnak online és offline pénzügyi termékek és szolgáltatások választásakor? Hatnak rájuk a tévéreklámok? Na és az influencerek? Hogyan néz ki egy korszerű banki mobilalkalmazás? Mire alkalmas a service design a pénzügyi területen? Hogyan lehet megszólítani a fiatalokat és az egyéb, szűkebb célcsoportokat? Ismerik a banki ügyfelek az új, digitális banki adatmegosztási lehetőségeket? Ha ismerik, vajon igénybe akarják-e venni?

Az előadók között ismert szakemberek érkeznek majd a legnagyobb hazai bankok és biztosítók - OTP, CIB, K&H, Budapest Bank, NN stb. - illetve a területtel szakértő módon foglalkozó ügynökségek oldaláról.

A Do you speak money? konferencia teljes programja:

09.00 - 09.30 Regisztráció 

HOT TOPICS OF PÉNZ

9:30-9:50
 Mi alapján választanak bankot, biztosítót, pénzügyi szolgáltatót a magyarok?

Mennyire tudatosak a magyar fogyasztók? Merre és hogyan tájékozódnak online és offline? Hatnak rájuk a tévéreklámok?
Előadó: Nemes Csaba, ügyvezető igazgató, Scale research - Inspira Group

9:50-10:10
 Hiába kommunikálsz jól, ha béna az appod  

Legfrissebb UX/UI trendek a bankok és biztosítók webes és mobilfelületein.
Előadó: Szinai Ádám, marketing és kommunikációs igazgató, CIB Bank

10:10-10:35
 
PSD2 – avagy beléptünk a digitális pénzügyek új korszakába. Milyen lehetőségek rejlenek ebben?
Ismerik a banki ügyfelek az új, digitális banki adatmegosztási lehetőségeket? Ha ismerik, vajon igénybe akarják-e venni? Releváns szolgáltatásokra vagy először edukációra van szükség? Hogy néz ki a magyar piac? Csak a korai elfogadók alkalmazzák ezt a lehetőséget? Ezekre a kérdésekre adunk választ a Scale Research Bankindex kutatásainak friss eredményeiből.
Előadó:Schauermann Péter, ügyfélkapcsolati igazgató, Scale Research – Inspira Group

10:35-10:55
 Hogy néz ki az értelmes és hasznos CSR?

A nagyvállalatok, így a pénzintézetek számára ma már megkerülhetetlen kérdés a társadalmi felelősségvállalás. De hogyan lehet ezt jól csinálni, úgy, hogy az valóban hasznot hozzon egy érintett szervezet számára? Adomány, támogatás, vállalati önkénteskedés? A kérdés kimerül a kerítésfestés, szemétszedés, cipősdobozgyűjtés és játszótér-építés vonalon, vagy ennél többet is lehet tenni? Mi történik, ha ami a cég szemében segítség, az alapítvány számára teher? Tévhitek és a valóság a helyes adományozással és adakozással kapcsolatban.
Előadó: Romet-Balla Ágnes, az SOS Gyermekfalvak adománygyűjtési és kommunikációs igazgatója

10:55-11:15 - KÁVÉSZÜNET

11:15-12:00
 Merre tart a mobilfizetés kommunikációja Magyarországon?

Egyre több bank számára egyre fontosabb a mobilfizetést, új eszközöket, alkalmazásokat fejlesztenek rá. Csak múló divatról van szó, vagy ez a jövő? Milyen módokon lehet ezt jól kommunikálni és miért ennyire fontos a bankoknak, techcégeknek? Kerekasztal-beszélgetés
Tihanyi Szabolcs, lakossági marketingkommunikációs csoportvezető, Budapest Bank
Homola Márton, digitális termékfejlesztési igazgató, Telenor
Gáspár Bence, Kommunikációs és Társadalmi Kapcsolatok főosztályvezető, OTP Bank

12:00-12:20
 Lassan mondom, hogy jobban megértsd!

Avagy egy hatékony módszer a nehezen érthető termékek és unalmasnak vélt területek kommunikálására. A branded content és a tartalommarketing aranykorát éljük, de hogyan lehet ezt izgalmasan alkalmazni a legtöbb ember számára távoli és sokszor érthetetlen pénzügyi termékek esetében? Szakértő válogatás az elmúlt évek legmenőbb nemzetközi tartalomalapú marketingkampányaiból.
Előadó: Schwedics Ágnes, creative strategy director, STARSKI

12:20-12:45
 Ennél „Bigebb” Data már nem kell

A bankok és biztosítók temérdek ügyféladattal rendelkeznek, mégis, az ebben rejlő lehetőségeknek csupán a töredékét használják ki. Hogyan lehetne tudatosabban művelni az adatalapú pénzügyi marketingek, milyen lehetőségek és best practice-ek javíthatnák az üzletet?
Előadó: Somoskői Barbara, Business Strategist, Nitro Sales \ Marketing

12:45-13:45 - EBÉDSZÜNET

CÉLCSOPORTOK ÉS GENERÁCIÓK

13:45-14:05
 Radikálisan új modellek a pénzügyi szektorban: mobilról, rugalmasan, ahol és ahogy ők akarják.
A Protect.me sztorija nem követte a szokványos: termékbevezetés – kommunikáció sémát, itt már a termékfejlesztés fázisába ügynökséget vontak be. Hogyan vonható be service design ügynökség egy biztosítási termékfejlesztésbe? Hogy nézett ki a brief, a megoldás kidolgozása?
Előadó: Kertész Judit, Frontíra

14:10-14:55
 Generációs kérdések a pénzügyi kommunikációban

A pénzügyi kommunikáció is felfedezte magának az influencer marketinget, és egyre tudatosabban alkalmazzák is. De tényleg több bankkártyát lehet eladni, vagy megváltoztatni a fizetési szokásokat azzal, hogy megutaztatunk pár videós lazagyereket? Mit mutatnak a számok? Kerekasztal-beszélgetés. 
Imre Kata, kommunikációs vezető, Cherrisk
Tihanyi Szabolcs, lakossági marketingkommunikációs csoportvezető, Budapest Bank
Osbáth Norbert – PamKutya
Mondovics Péter, marketingvezető, Mastercard

14:55-15:20
 Emóciók egy racionális iparágban, avagy nem túl ijesztő a halálról beszélgetni a reklámokban?

Mi visz rá egy pénzintézetet, hogy bevállalja a nehéz, érzelmes témákat, akár a tabukat is, és mennyire nehéz ezt bemutatni a képernyőn?
Előadó: Aczél László, kommunikációs tanácsadó

15:20-16:00
 A KKV-tól a private bankingig – változatos célcsoportok a banki kommunikációban

Ugyanazoknak a marketing és kommunikációs osztályoknak kell máshogy, más üzenetekkel és más csatornákon kell megszólítani (majdnem) ugyanannyira fontos célcsoportokat a kisvállalkozásoktól a privát banking ügyfelekig és nagybefektetőkig. Miként lehetséges ez? Kerekasztal-beszélgetés.
Sós Beáta, K&H Bank
Szatmári Péter, ügyfélkapcsolati igazgató, Café PR
R. Kovács Dániel, Front Page Communications

Jelenzkezés és további hasznos információk itt találhatók!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés