hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aczél László, a Mastercard marketingese és exkluzív banki kutatások jönnek jövő héten

A december 4-i Do you speak money? konferencián rengeteg mindenről szó lesz, amit a pénzügyi termékek, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról tudni érdemes. Rengeteg márka vezetője beszél majd stratégiáikról: Cherrisk, Budapest Bank, OTP, NN, K&H, Telenor és még sokan mások.

hirdetés

Sok-sok év kihagyás után ismét pénzügyi kommunikációs és marketinges konferenciát hirdet a Kreatív. Az egész napos, Do you speak money? címet viselő konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról szól majd.

Olyan kérdésekre keressük a választ, hogy mi alapján választanak bankot, biztosítót, pénzügyi szolgáltatót a magyar fogyasztók? Merre és hogyan tájékozódnak online és offline pénzügyi termékek és szolgáltatások választásakor? Hatnak rájuk a tévéreklámok? Na és az influencerek? Hogyan néz ki egy korszerű banki mobilalkalmazás? Mire alkalmas a service design a pénzügyi területen? Hogyan lehet megszólítani a fiatalokat és az egyéb, szűkebb célcsoportokat? Ismerik a banki ügyfelek az új, digitális banki adatmegosztási lehetőségeket? Ha ismerik, vajon igénybe akarják-e venni?

Az előadók között ismert szakemberek érkeznek majd a legnagyobb hazai bankok és biztosítók - OTP, CIB, K&H, Budapest Bank, NN stb. - illetve a területtel szakértő módon foglalkozó ügynökségek oldaláról.

A Do you speak money? konferencia teljes programja:

09.00 - 09.30 Regisztráció 

HOT TOPICS OF PÉNZ

9:30-9:50
 Mi alapján választanak bankot, biztosítót, pénzügyi szolgáltatót a magyarok?

Mennyire tudatosak a magyar fogyasztók? Merre és hogyan tájékozódnak online és offline? Hatnak rájuk a tévéreklámok?
Előadó: Nemes Csaba, ügyvezető igazgató, Scale research - Inspira Group

9:50-10:10
 Hiába kommunikálsz jól, ha béna az appod  

Legfrissebb UX/UI trendek a bankok és biztosítók webes és mobilfelületein.
Előadó: Szinai Ádám, marketing és kommunikációs igazgató, CIB Bank

10:10-10:35
 
PSD2 – avagy beléptünk a digitális pénzügyek új korszakába. Milyen lehetőségek rejlenek ebben?
Ismerik a banki ügyfelek az új, digitális banki adatmegosztási lehetőségeket? Ha ismerik, vajon igénybe akarják-e venni? Releváns szolgáltatásokra vagy először edukációra van szükség? Hogy néz ki a magyar piac? Csak a korai elfogadók alkalmazzák ezt a lehetőséget? Ezekre a kérdésekre adunk választ a Scale Research Bankindex kutatásainak friss eredményeiből.
Előadó:Schauermann Péter, ügyfélkapcsolati igazgató, Scale Research – Inspira Group

10:35-10:55
 Hogy néz ki az értelmes és hasznos CSR?

A nagyvállalatok, így a pénzintézetek számára ma már megkerülhetetlen kérdés a társadalmi felelősségvállalás. De hogyan lehet ezt jól csinálni, úgy, hogy az valóban hasznot hozzon egy érintett szervezet számára? Adomány, támogatás, vállalati önkénteskedés? A kérdés kimerül a kerítésfestés, szemétszedés, cipősdobozgyűjtés és játszótér-építés vonalon, vagy ennél többet is lehet tenni? Mi történik, ha ami a cég szemében segítség, az alapítvány számára teher? Tévhitek és a valóság a helyes adományozással és adakozással kapcsolatban.
Előadó: Romet-Balla Ágnes, az SOS Gyermekfalvak adománygyűjtési és kommunikációs igazgatója

10:55-11:15 - KÁVÉSZÜNET

11:15-12:00
 Merre tart a mobilfizetés kommunikációja Magyarországon?

Egyre több bank számára egyre fontosabb a mobilfizetést, új eszközöket, alkalmazásokat fejlesztenek rá. Csak múló divatról van szó, vagy ez a jövő? Milyen módokon lehet ezt jól kommunikálni és miért ennyire fontos a bankoknak, techcégeknek? Kerekasztal-beszélgetés
Tihanyi Szabolcs, lakossági marketingkommunikációs csoportvezető, Budapest Bank
Homola Márton, digitális termékfejlesztési igazgató, Telenor
Gáspár Bence, Kommunikációs és Társadalmi Kapcsolatok főosztályvezető, OTP Bank

12:00-12:20
 Lassan mondom, hogy jobban megértsd!

Avagy egy hatékony módszer a nehezen érthető termékek és unalmasnak vélt területek kommunikálására. A branded content és a tartalommarketing aranykorát éljük, de hogyan lehet ezt izgalmasan alkalmazni a legtöbb ember számára távoli és sokszor érthetetlen pénzügyi termékek esetében? Szakértő válogatás az elmúlt évek legmenőbb nemzetközi tartalomalapú marketingkampányaiból.
Előadó: Schwedics Ágnes, creative strategy director, STARSKI

12:20-12:45
 Ennél „Bigebb” Data már nem kell

A bankok és biztosítók temérdek ügyféladattal rendelkeznek, mégis, az ebben rejlő lehetőségeknek csupán a töredékét használják ki. Hogyan lehetne tudatosabban művelni az adatalapú pénzügyi marketingek, milyen lehetőségek és best practice-ek javíthatnák az üzletet?
Előadó: Somoskői Barbara, Business Strategist, Nitro Sales \ Marketing

12:45-13:45 - EBÉDSZÜNET

CÉLCSOPORTOK ÉS GENERÁCIÓK

13:45-14:05
 Radikálisan új modellek a pénzügyi szektorban: mobilról, rugalmasan, ahol és ahogy ők akarják.
A Protect.me sztorija nem követte a szokványos: termékbevezetés – kommunikáció sémát, itt már a termékfejlesztés fázisába ügynökséget vontak be. Hogyan vonható be service design ügynökség egy biztosítási termékfejlesztésbe? Hogy nézett ki a brief, a megoldás kidolgozása?
Előadó: Kertész Judit, Frontíra

14:10-14:55
 Generációs kérdések a pénzügyi kommunikációban

A pénzügyi kommunikáció is felfedezte magának az influencer marketinget, és egyre tudatosabban alkalmazzák is. De tényleg több bankkártyát lehet eladni, vagy megváltoztatni a fizetési szokásokat azzal, hogy megutaztatunk pár videós lazagyereket? Mit mutatnak a számok? Kerekasztal-beszélgetés. 
Imre Kata, kommunikációs vezető, Cherrisk
Tihanyi Szabolcs, lakossági marketingkommunikációs csoportvezető, Budapest Bank
Osbáth Norbert – PamKutya
Mondovics Péter, marketingvezető, Mastercard

14:55-15:20
 Emóciók egy racionális iparágban, avagy nem túl ijesztő a halálról beszélgetni a reklámokban?

Mi visz rá egy pénzintézetet, hogy bevállalja a nehéz, érzelmes témákat, akár a tabukat is, és mennyire nehéz ezt bemutatni a képernyőn?
Előadó: Aczél László, kommunikációs tanácsadó

15:20-16:00
 A KKV-tól a private bankingig – változatos célcsoportok a banki kommunikációban

Ugyanazoknak a marketing és kommunikációs osztályoknak kell máshogy, más üzenetekkel és más csatornákon kell megszólítani (majdnem) ugyanannyira fontos célcsoportokat a kisvállalkozásoktól a privát banking ügyfelekig és nagybefektetőkig. Miként lehetséges ez? Kerekasztal-beszélgetés.
Sós Beáta, K&H Bank
Szatmári Péter, ügyfélkapcsolati igazgató, Café PR
R. Kovács Dániel, Front Page Communications

Jelenzkezés és további hasznos információk itt találhatók!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Gondolom már kitaláltátok, de igen, egy meleg pár áll a kávémárka belgiumi hirdetésének középpontjában.

Az egyik legismertebb filmes, sorozatos, képregényes rendezvény hazai kiadását augusztusban rendezik.

Engedély nélkül került ki a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórházról szóló cikk. De nem a cikk szerzője, hanem az online szerkesztő távozik.

Kétfordulós tenderen választották ki az ügynökséget.

„Mélységesen tisztelt és szeretett kollégánktól, barátunktó,l az MRSZ első Tiszteletbeli Örökös Tagjától fájdalommal búcsúzunk".

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés