hirdetés
hirdetés
hirdetés

ACG.Hey, Scholz & Friends - ismét szent a béke

Kibékült egymással a Fair play kampány miatt konfliktusba keveredő két reklámügynökség: az ACG.Hey és az ötletlopás miatt az ügynökségtől nemrég még 15 millió forintot követelő Scholz & Friends december 5-ikén, szerdán ült le egyeztetni. Az álláspontjukat egy közös sajtóközleményben fejtették ki.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A portál a remixer generációnak, és az azt megérteni vágyóknak szól.

Előbb az RTL-vezérhelyettes Kolosi Péter, aztán A mi kis falunk és a Survivor fejlesztői beszélnek arról a Kreatív rendezvényén, hogy mik lesznek a magyar tévék slágerei.

Benne van a fél Aranyélet-stáb, mégse hallottál róla, mi az?

A Müpa vezetése mellett fogja betölteni az Andy Vajna halálával megüresedett pozíciót.

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ha tüzetesebben megnézitek az eredeti cikket, akkor lejön belőle, hogy egy k...a nagy vihar egy pohár vízben. Az ACG tényleg nem lopott, és a Scholz valószínűleg akart
egy kalap pénzt. Ha jogász szemmel nézitek meg az esetet (mellesleg ez az eredeti szakmám), akkor valószínűleg az történhetett, hogy a Scholzosok bepróbálkoztak, az ACG
meg jól viszontfenyegette őket egy frankó kis hitelrontási perrel. (Én legalábbis ezt cselekedtem volna, ugyanis ha igaz az ACG álláspontja - már pedig valószínűleg
igaz, ugyanis nem lehetnek annyira lúzerek, hogy pont ezt a 10 mp-es cuccot nyűlják -, akkor nagyon-nagyot üthettek volna a Scholzon.) Kormányközeli forrásaim is ezt
erősítik meg - de ennek loren utánakérdezhet -, ugyanis ott váltig állítják, hogy senki nem szólt rá a Sch-ra.
#
az ACG Heye fair módon járt el a fair play kampány során. szerintem a kreatív igazgató az előző főnökéről mintázta a karaktert, nem pedig a zsolt és ferenc
ötletéből, de mindegy, a lényeg, hogy mindenki jól van és nyugodt. akkor erről ennyit.
#
Remek dolog, hogy sikerült megállapodniuk, de azért fura, hogy az egyik percben még 15 milliós követelésem van, de rá két napra elnézést kérek. Függetlenül attól,
hogy ötletlopás történt-e vagy sem, maga az eljárás érthetetlen. Milyen alapon követelt 15 milliót, ha egy megbeszélés után visszalépett?
#
Minden jó, ha jó a vége!

Asszertív kommunikáció MINDENEKFELETT!

Szép vot!
Jó volt!
Köszönjük: ENNYI!

Üdv:
Bery
#
Nyilván a Scholz is szeretne még egy-két állami megbízást... Gusztustalan.

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés