hirdetés
hirdetés
hirdetés

ACG.Hey, Scholz & Frends - fair play?

A Scholz & Friends reklámügynökség 15 millió forintot követel ACG.Hey-től, mert szerintük a Miniszterelnöki Hivatalnak (MeH) készített Fair play kampányban ellopták egy korábbi promóciós szpotjuk ötletét. Az ACG.Hey szerint a vádak megalapozatlanok, mert bár valóban ugyanaz a színész szerepel mindkét filmben, de a két reklámot nem lehet összehasonlítani.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Facebookon közölte a gyászhírt a tévétársaság.

A Sir David Attenborough által is támogatott Lion’s Share alap azt mondja: ha állatokkal adod el a termékeidet, tegyél is a környezetükért.

Erős szövegíró AI-ról ír az Adweek, nagyon viszont még nem kell félni.

Startupok jelentkezését várják, június 20-ig. A feladat: megoldani a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi kihívásokat.

Változások zajlanak a Századvég körül – írja a 444. A működés átszervezésével a vezetést is átalakítják.

kapcsolódó linkek

Fileok

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Minden jó,ha jó avége!

Asszertív kommunikáció lett a vége!

Szép vot!
Jó volt!
Köszönjük: ENNYI!

Üdv:
Bery
#
Tőlem is loptak már nem egyszer. Le kell szarni. A tisztelet legbiztosabb jele az utánzás.
#

ReLOADED:

Manapság az élet különböző területein igencsak megszaporodtak a plágiumgyanús esetek!

A köemúltban velem kapcoslatban is megtörtént egy alapjaiban hasonló eset (pubicisztikám kapcsán egy plágiumbotrány keretében éles pengeváltásba keveredtem egy
kutatóintézettel), s akkor olvastam valahol a következő gondoattöredéket, melyet mindenképpen megszívlelendőnek - ez esetben pedig aktuálisnak is - gondolok:

"Természetes, és véletlen is lehet, avagy csupán inspiráló, ha mások műveiből egy-két szót, jellegzetes szófordulatot átveszünk, tudva, vagy feledve az eredetet."

Eltekintve azonban a konkrét esettől azon az állásponton állok, hogy az alkotói kreativitás tág fogalom, és nem minden esetben alkotáshoz köthető.

Az is a kreatívitás egyik megnyilvánulási formája, amikor tudjuk, hogy hova, milyen inspirációs elemhez nyúljunk.

Üdv:

Bery :)
#
A Nemzeti Sport majd tüntetést szervez a Kreatív szerkesztősége elé :D

Egyébként nem tudom, nekem nem tűnik lopásnak a dolog, meg igazából én csak akkor kérnék pénzt, ha szükségem volna rá - egyrészt mert ront az üzeneten, másrészt
mert itt nem látom, hogy ki hol okozott kárt kinek. Collina óta pedig minden bíró kopasz, és már előtte is volt sípjuk meg lapjuk. Szerintem.
#
Szerintem nem lopás. A Scholz & Friends próbál a jószerencséből pénzt szerezni, remélem, nem jön nekik össze.
#
Nahár, nahát...

Sok mindennel egyet lehet érteni, sok mindennel viszont nem.

Egy biztos: 2008-ban ne Foci VB, hanem EB lesz.

Üdv :)
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés