hirdetés
hirdetés
hirdetés

ACG.Hey, Scholz & Frends - fair play?

A Scholz & Friends reklámügynökség 15 millió forintot követel ACG.Hey-től, mert szerintük a Miniszterelnöki Hivatalnak (MeH) készített Fair play kampányban ellopták egy korábbi promóciós szpotjuk ötletét. Az ACG.Hey szerint a vádak megalapozatlanok, mert bár valóban ugyanaz a színész szerepel mindkét filmben, de a két reklámot nem lehet összehasonlítani.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Pavel Stanchev vezérigazgató és csapata köszöntötte a csatorna partnereit a Beef Bar Budapestben. Nézd meg az este képeit!

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

kapcsolódó linkek

Fileok

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Minden jó,ha jó avége!

Asszertív kommunikáció lett a vége!

Szép vot!
Jó volt!
Köszönjük: ENNYI!

Üdv:
Bery
#
Tőlem is loptak már nem egyszer. Le kell szarni. A tisztelet legbiztosabb jele az utánzás.
#

ReLOADED:

Manapság az élet különböző területein igencsak megszaporodtak a plágiumgyanús esetek!

A köemúltban velem kapcoslatban is megtörtént egy alapjaiban hasonló eset (pubicisztikám kapcsán egy plágiumbotrány keretében éles pengeváltásba keveredtem egy
kutatóintézettel), s akkor olvastam valahol a következő gondoattöredéket, melyet mindenképpen megszívlelendőnek - ez esetben pedig aktuálisnak is - gondolok:

"Természetes, és véletlen is lehet, avagy csupán inspiráló, ha mások műveiből egy-két szót, jellegzetes szófordulatot átveszünk, tudva, vagy feledve az eredetet."

Eltekintve azonban a konkrét esettől azon az állásponton állok, hogy az alkotói kreativitás tág fogalom, és nem minden esetben alkotáshoz köthető.

Az is a kreatívitás egyik megnyilvánulási formája, amikor tudjuk, hogy hova, milyen inspirációs elemhez nyúljunk.

Üdv:

Bery :)
#
A Nemzeti Sport majd tüntetést szervez a Kreatív szerkesztősége elé :D

Egyébként nem tudom, nekem nem tűnik lopásnak a dolog, meg igazából én csak akkor kérnék pénzt, ha szükségem volna rá - egyrészt mert ront az üzeneten, másrészt
mert itt nem látom, hogy ki hol okozott kárt kinek. Collina óta pedig minden bíró kopasz, és már előtte is volt sípjuk meg lapjuk. Szerintem.
#
Szerintem nem lopás. A Scholz & Friends próbál a jószerencséből pénzt szerezni, remélem, nem jön nekik össze.
#
Nahár, nahát...

Sok mindennel egyet lehet érteni, sok mindennel viszont nem.

Egy biztos: 2008-ban ne Foci VB, hanem EB lesz.

Üdv :)

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés