hirdetés
hirdetés
hirdetés

ACG, Laboratory a Mérleg shortlist élén

Nagy esélyekkel számíthat az ADCH idei versenyén díjra az ACG, az ügynökség ugyanis - a két közös Carnation-ös nevezéssel együtt - 19-szer szerepel a Mérleg 63 jelölést tartalmazó shortlistjén. A rövidlista szerinti második legsikeresebb Laboratory Ideas kilenc nevezéssel jutott be.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Mutatjuk a képeket a Miller Music Amplified budapesti bulijáról.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

Fileok

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Igen, meg lehetne nézni esetleg egy teljes nevezési listát? Kíváncsi lennék mik maradtak le a shortlistről, 131 munkából 63 shortlistes, azaz kb a fele. A másik fele is
érdekelne nagyon.
#
Igen, valószínű, hogy nem is neveztek a nagyok. Olyan lista esetleg nincs, hogy kik és hány anyaggal neveztek?
#
Otthon, többek között. Minek nevezni olyan versenyre, ahol nagyjából előre tudható, hogy az ACG szőnyegbomba mindent visz? Nonprofit filmekkel, amik elvileg nem külön
kategóriát szoktak képezni (kérdezem, mert vannak ilyen emlékeim...)? Mindemellett őszintén gratulálunk nekik, mert a filmek valóban jók, kreatívak, és van belőlük
jó sok.
#
jól tudod.
#
Hol maradnak a hálózati ügynökségek? Ha jól tudom mind a három, sőt az őket követő három is nem tipikus ATL worldwide ügynökség???
hirdetés

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés