hirdetés
hirdetés
hirdetés

ACG, Laboratory a Mérleg shortlist élén

Nagy esélyekkel számíthat az ADCH idei versenyén díjra az ACG, az ügynökség ugyanis - a két közös Carnation-ös nevezéssel együtt - 19-szer szerepel a Mérleg 63 jelölést tartalmazó shortlistjén. A rövidlista szerinti második legsikeresebb Laboratory Ideas kilenc nevezéssel jutott be.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Humen Media gondozásában jelenik meg több környező országban is az ingyenes lap.

Gerendi Zsolt az Önszabályozó Reklám Testület főtitkáraként folytatja.

Simon-Antal Katalin lett az üzletfejlesztési igazgató, Vankó Csilla pedig a stratégiai tervezésért felel a cégnél.

Vállalhatatlan tartalmától függetlenül Kövér László hirtelen buzizása csak egy trükk: üzenet a tábornak, gumicsont az erre érzékenyeknek, figyelemelterelés a kampányhajrá balhéiról a sajtónak – írja vendégcikkében Rényi Ádám.

Szántó Gábor, a Greenroom üzleti igazgatója írta az eheti Kultúrterrort.

Fileok

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Igen, meg lehetne nézni esetleg egy teljes nevezési listát? Kíváncsi lennék mik maradtak le a shortlistről, 131 munkából 63 shortlistes, azaz kb a fele. A másik fele is
érdekelne nagyon.
#
Igen, valószínű, hogy nem is neveztek a nagyok. Olyan lista esetleg nincs, hogy kik és hány anyaggal neveztek?
#
Otthon, többek között. Minek nevezni olyan versenyre, ahol nagyjából előre tudható, hogy az ACG szőnyegbomba mindent visz? Nonprofit filmekkel, amik elvileg nem külön
kategóriát szoktak képezni (kérdezem, mert vannak ilyen emlékeim...)? Mindemellett őszintén gratulálunk nekik, mert a filmek valóban jók, kreatívak, és van belőlük
jó sok.
#
jól tudod.
#
Hol maradnak a hálózati ügynökségek? Ha jól tudom mind a három, sőt az őket követő három is nem tipikus ATL worldwide ügynökség???

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés