hirdetés
hirdetés
hirdetés

ACG, Laboratory a Mérleg shortlist élén

Nagy esélyekkel számíthat az ADCH idei versenyén díjra az ACG, az ügynökség ugyanis - a két közös Carnation-ös nevezéssel együtt - 19-szer szerepel a Mérleg 63 jelölést tartalmazó shortlistjén. A rövidlista szerinti második legsikeresebb Laboratory Ideas kilenc nevezéssel jutott be.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Positive Adamsky creative managing partnere bölcsebb, szebb és viccesebb lett, ezért kollégái leborultak szellemi nagysága előtt, és egy hétig tartó rituális körtánccal ünneplik a pozitivitás ügynökségi lovagját. (X)

Egyelőre csak az Egyesült Királyságot érinti a változás, de a cég a többi piacra is tervezi a kiterjesztését.

Szeptember óta már a magyar gyerekek is játszhatnak az új babákkal.

A sorozat a kerek évfordulóról egy tökéletesen összerakott kamuvideóval emlékezett meg.

Megérkeztek a fotók a digitális ügynökség szülinapi zsúrjáról.

Fileok

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Igen, meg lehetne nézni esetleg egy teljes nevezési listát? Kíváncsi lennék mik maradtak le a shortlistről, 131 munkából 63 shortlistes, azaz kb a fele. A másik fele is
érdekelne nagyon.
#
Igen, valószínű, hogy nem is neveztek a nagyok. Olyan lista esetleg nincs, hogy kik és hány anyaggal neveztek?
#
Otthon, többek között. Minek nevezni olyan versenyre, ahol nagyjából előre tudható, hogy az ACG szőnyegbomba mindent visz? Nonprofit filmekkel, amik elvileg nem külön
kategóriát szoktak képezni (kérdezem, mert vannak ilyen emlékeim...)? Mindemellett őszintén gratulálunk nekik, mert a filmek valóban jók, kreatívak, és van belőlük
jó sok.
#
jól tudod.
#
Hol maradnak a hálózati ügynökségek? Ha jól tudom mind a három, sőt az őket követő három is nem tipikus ATL worldwide ügynökség???

A zenészlét pszichológiáját kutató professzor és norvég előadókat a világhírig segítő menedzser is a Budapest Showcase Hub vendége lesz.

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés