hirdetés
hirdetés
hirdetés

Abszolút rekord a Hipnózison

Soha ennyi nevezés nem volt még az idei évtől megújult, a Kreatív által rendezett Hipnózis reklámversenyen. 

hirdetés

A Hipnózisra idén 240 nevezés érkezett összesen 50 cégtől. A legtöbb nevezést a DDB adta be, összesen 23-at, a Young & Rubicam 15-öt, míg a HPS és az Adamsky 14-14 nevezést küldött be, de nagyon sok ügynökség nevezett 10-nél több alkotással. A legnépszerűbb kategória a digitális és mobilmegoldások volt 50 nevezéssel, az out-of-home-ra 45 nevezés érkezett, a filmre pedig 37. 

A 20. Hipnózisra febuár 22-től április 3-ig lehetett nevezni. 

Idén megújult

A Kreatív kiadója korábban megállapodott az Epica Awards szervezőivel arról, hogy a Hipnózis reklámverseny 2015-től az Epica hivatalos partnere. Ez azt jelenti, hogy a Hipnózis kategóriáit, a zsűrizés folyamatát az Epica gyakorlata alapján végezzük, melyet az Epica írásban jóváhagyott.

Az Epica minden évben zsűritagokat delegál a Hipnózis zsűrijébe. 2015-ös verseny zsűrijének elnöke Mark Tungate, az Epica Awards tartalmi vezetője lesz. Szintén a megállapodásnak köszönhetően a Hipnózis 2015 Alkotása (korábban az Év Kreatív terméke) automatikusan beneveződik az őszi Epica reklámversenyre. (A nevezést a győztessel együtt a Kreatív Csoport intézi).

A Hipnózis zsűrijének összetétele így a hazai versenyek között teljesen egyedülálló, hiszen vezető nemzetközi reklám-, kommunikációs- és marketing szaklapok képviselőiből áll. Ez garantálja a Hipnózis reklámversenyen induló nevezések objektív értékelését, és ami szintén fontos: lehetőséget nyújt arra, hogy a nemzetközi szakmai sajtó szerkesztői találkozzanak a magyar kreatívötletekkel, és a hazai ügynökségek külföldi szakemberek előtt is tesztelhetik ötleteiket a nagy nemzetközi fesztiválszezon elején. 

Új kategóriák

A Hipnózison korábban is két főkategória volt: fogyasztóközpontú és társadalmi célú reklámok. Ez a jövőben is így marad, viszont az egyes alkategóriákon változtattunk. A lényeg minden esetben az volt, hogy a verseny alkalmazkodjon a jelenleg marketingkommunikációban használt eszközökhöz.

Az új kategóriarendszer: film (televízióban vagy moziban sugárzott filmek, online felületeken megjelent filmek), rádiós hirdetések, rádiós szponzorációs megoldások, nyomtatott sajtóhirdetések, out of home megjelenések, digitális és mobilmegoldások (banner, pop-up, pop-under, splash page, interstitial és layeres hirdetések, közösségimédia-megoldások, közösségi médiás márkaoldalak és kampányok, webes és közösségi médiás alkalmazások, mobilalkalmazások, weboldalak, microsite-ok és promóciós oldalak). Direktmarketing-megoldások, események, szponzoráció, innováció, integrált kampányok.

Zsűri

1. forduló, online zsűrizés:

Agata Malkowska Szozda, Press Magazine, Lengyelország
Andrei Nadein, Sostav.ru, Oroszország
Angel Guerrera, Adobo Magazine, Fülöp-szigetek
Anurag Batra, exchange4media, India
Christian W. Larsen, Huset Markedsforing, Dánia
Dominik Abst, Marketing Huete, Svájc
James Schwartz Lanham, BPP University és Blacksails Consultancy, Egyesült Királyság
Luisa Pereira, a prisma:magazin volt szerkesztője, Egyesült Királyság
Maria Jose Acosta, Reporte Publicidad, Argentína
Maria Stella Gallo, Pubblicita'Italia, Olaszország
Mark Tungate, Epica Awards, Franciaország
Mary Maddever, Strategy Canada, Kanada
Michael Weinzettl, Lürzer's Archive, Ausztria
Nicola Zonca, Brand News, Olaszország
Svetlana Copic, New Moment, Szerbia
Tsenimir Chapanov, Sign Café Magazine, Bulgária
Vladimir Bystrov, APRA, Csehország
Zdenek Strnad, Strategie Czech Republic, Csehország

Hazai zsűritagok:

Falvay László, Y&R, kreatívigazgató - A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének delegáltja
Nagy Bálint, MRSZ, alelnök - A Magyar Reklámszövetség delegáltja
Pál Zsombor, Forbes, újságíró
Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője

2. forduló, személyes zsűrizés Budapesten

Zsűrielnök: Mark Tungate, Epica Awards, Franciaország

Külföldi zsűritagok:
Agata Malkowska Szozda, Press Magazine, Lengyelország
Christian W. Larsen, Huset Markedsforing, Dánia
James Schwartz Lanham, BPP University és Blacksails Consultancy, Egyesült Királyság
Luisa Pereira, a prisma:magazin volt szerkesztője, Egyesült Királyság
Svetlana Copic, New Moment, Szerbia
Zdenek Strnad, Strategie Czech Republic, Csehország 

Hazai zsűritagok:

Falvay László, Y&R, kreatívigazgató - A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének delegáltja
Nagy Bálint, MRSZ, alelnök - A Magyar Reklámszövetség delegáltja
Pál Zsombor, Forbes, újságíró
Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés