hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ábrahám Gergely távozik, a Grayling már nem dolgozik Vajnának

A Grayling eddigi ügyvezetője otthagyja az ügynökséget, az új vezetőt keresik. Vajnáról nem szívesen beszélnek.

hirdetés

Ábrahám Gergely 2008 óta dolgozott a Grayling Hungary kommunikációs ügynökségnek, 2009 óta volt az ügyvezető igazgatója. Tavaly novemberben egyeztek meg a távozásról, de ez februártól lép érvénybe. Közös megegyezéssel lett vége a közös munkának, de Ábrahám éreztette, amikor kérdeztük, hogy úgy érezte, ideje váltani. Arról, hogy hol folytatja, nem mondott semmit, csak annyit, hogy a média és a kommunikáció területén. A Grayling részéről keresik az új vezetőt, "az átmeneti időszakban pedig Peter Fecko, a Grayling Közép- és Kelet-Európáért felelős ügyvezetője látja el a magyarországi Grayling vezetésének feladatait", írták kérdésünkre.

Ábrahám Gergely

Érdekesség a történetben, hogy a Grayling eddig Andy Vajna pr-ügynökségeként is működött, de nem egészen világos, hogy pontosan milyen minőségben (azaz hogy a Vajnához köthető cégeket, intézményeket vagy magát Vajnát képviselték), csak az, hogy a Vajnát és vállalkozásait érintő különféle sajtómegkeresésekre rendszerint Ábrahám felelt, mint a Grayling Hungary ügyvezetője. A Graylinget kérdeztük is erről, amire az ügynökség azt válaszolta, hogy "jelenleg nem végez semmilyen szolgáltatást Andy Vajnának, sem a hozzá kapcsolódó vállalatoknak", arra a kérdésre pedig, hogy korábban végzett-e és mit, azt válaszolták, hogy "a korábbi együttműködésről a szerződésben foglalt titoktartási kötelezettség miatt nem áll módunkban tájékoztatást adni".

Ábrahámot is kérdeztük, hogy Vajnának fog-e dolgozni a jövőben, illetve hogy korábban pontosan milyen minőségben dolgozott neki, de ő sem válaszolt érdemben.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés