hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ábrahám Gergely távozik, a Grayling már nem dolgozik Vajnának

A Grayling eddigi ügyvezetője otthagyja az ügynökséget, az új vezetőt keresik. Vajnáról nem szívesen beszélnek.

hirdetés

Ábrahám Gergely 2008 óta dolgozott a Grayling Hungary kommunikációs ügynökségnek, 2009 óta volt az ügyvezető igazgatója. Tavaly novemberben egyeztek meg a távozásról, de ez februártól lép érvénybe. Közös megegyezéssel lett vége a közös munkának, de Ábrahám éreztette, amikor kérdeztük, hogy úgy érezte, ideje váltani. Arról, hogy hol folytatja, nem mondott semmit, csak annyit, hogy a média és a kommunikáció területén. A Grayling részéről keresik az új vezetőt, "az átmeneti időszakban pedig Peter Fecko, a Grayling Közép- és Kelet-Európáért felelős ügyvezetője látja el a magyarországi Grayling vezetésének feladatait", írták kérdésünkre.

Ábrahám Gergely

Érdekesség a történetben, hogy a Grayling eddig Andy Vajna pr-ügynökségeként is működött, de nem egészen világos, hogy pontosan milyen minőségben (azaz hogy a Vajnához köthető cégeket, intézményeket vagy magát Vajnát képviselték), csak az, hogy a Vajnát és vállalkozásait érintő különféle sajtómegkeresésekre rendszerint Ábrahám felelt, mint a Grayling Hungary ügyvezetője. A Graylinget kérdeztük is erről, amire az ügynökség azt válaszolta, hogy "jelenleg nem végez semmilyen szolgáltatást Andy Vajnának, sem a hozzá kapcsolódó vállalatoknak", arra a kérdésre pedig, hogy korábban végzett-e és mit, azt válaszolták, hogy "a korábbi együttműködésről a szerződésben foglalt titoktartási kötelezettség miatt nem áll módunkban tájékoztatást adni".

Ábrahámot is kérdeztük, hogy Vajnának fog-e dolgozni a jövőben, illetve hogy korábban pontosan milyen minőségben dolgozott neki, de ő sem válaszolt érdemben.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés