hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ábrahám Gergely távozik, a Grayling már nem dolgozik Vajnának

A Grayling eddigi ügyvezetője otthagyja az ügynökséget, az új vezetőt keresik. Vajnáról nem szívesen beszélnek.

hirdetés

Ábrahám Gergely 2008 óta dolgozott a Grayling Hungary kommunikációs ügynökségnek, 2009 óta volt az ügyvezető igazgatója. Tavaly novemberben egyeztek meg a távozásról, de ez februártól lép érvénybe. Közös megegyezéssel lett vége a közös munkának, de Ábrahám éreztette, amikor kérdeztük, hogy úgy érezte, ideje váltani. Arról, hogy hol folytatja, nem mondott semmit, csak annyit, hogy a média és a kommunikáció területén. A Grayling részéről keresik az új vezetőt, "az átmeneti időszakban pedig Peter Fecko, a Grayling Közép- és Kelet-Európáért felelős ügyvezetője látja el a magyarországi Grayling vezetésének feladatait", írták kérdésünkre.

Ábrahám Gergely

Érdekesség a történetben, hogy a Grayling eddig Andy Vajna pr-ügynökségeként is működött, de nem egészen világos, hogy pontosan milyen minőségben (azaz hogy a Vajnához köthető cégeket, intézményeket vagy magát Vajnát képviselték), csak az, hogy a Vajnát és vállalkozásait érintő különféle sajtómegkeresésekre rendszerint Ábrahám felelt, mint a Grayling Hungary ügyvezetője. A Graylinget kérdeztük is erről, amire az ügynökség azt válaszolta, hogy "jelenleg nem végez semmilyen szolgáltatást Andy Vajnának, sem a hozzá kapcsolódó vállalatoknak", arra a kérdésre pedig, hogy korábban végzett-e és mit, azt válaszolták, hogy "a korábbi együttműködésről a szerződésben foglalt titoktartási kötelezettség miatt nem áll módunkban tájékoztatást adni".

Ábrahámot is kérdeztük, hogy Vajnának fog-e dolgozni a jövőben, illetve hogy korábban pontosan milyen minőségben dolgozott neki, de ő sem válaszolt érdemben.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 21.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés