hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ábrahám Gergely távozik, a Grayling már nem dolgozik Vajnának

A Grayling eddigi ügyvezetője otthagyja az ügynökséget, az új vezetőt keresik. Vajnáról nem szívesen beszélnek.

hirdetés

Ábrahám Gergely 2008 óta dolgozott a Grayling Hungary kommunikációs ügynökségnek, 2009 óta volt az ügyvezető igazgatója. Tavaly novemberben egyeztek meg a távozásról, de ez februártól lép érvénybe. Közös megegyezéssel lett vége a közös munkának, de Ábrahám éreztette, amikor kérdeztük, hogy úgy érezte, ideje váltani. Arról, hogy hol folytatja, nem mondott semmit, csak annyit, hogy a média és a kommunikáció területén. A Grayling részéről keresik az új vezetőt, "az átmeneti időszakban pedig Peter Fecko, a Grayling Közép- és Kelet-Európáért felelős ügyvezetője látja el a magyarországi Grayling vezetésének feladatait", írták kérdésünkre.

Ábrahám Gergely

Érdekesség a történetben, hogy a Grayling eddig Andy Vajna pr-ügynökségeként is működött, de nem egészen világos, hogy pontosan milyen minőségben (azaz hogy a Vajnához köthető cégeket, intézményeket vagy magát Vajnát képviselték), csak az, hogy a Vajnát és vállalkozásait érintő különféle sajtómegkeresésekre rendszerint Ábrahám felelt, mint a Grayling Hungary ügyvezetője. A Graylinget kérdeztük is erről, amire az ügynökség azt válaszolta, hogy "jelenleg nem végez semmilyen szolgáltatást Andy Vajnának, sem a hozzá kapcsolódó vállalatoknak", arra a kérdésre pedig, hogy korábban végzett-e és mit, azt válaszolták, hogy "a korábbi együttműködésről a szerződésben foglalt titoktartási kötelezettség miatt nem áll módunkban tájékoztatást adni".

Ábrahámot is kérdeztük, hogy Vajnának fog-e dolgozni a jövőben, illetve hogy korábban pontosan milyen minőségben dolgozott neki, de ő sem válaszolt érdemben.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés