hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ábel Anita virágba öltözve hívja fel a figyelmet a verejtékmirigy-gyulladásra

Ritka betegségről szól a pr-kampány, amelyet az ACG Pro csinált. Tartalmi partner a Glamour.

hirdetés

"Kiütések, tályogok, kelések a legkellemetlenebb testtájakon, gennyedzés, kellemetlen szagok. Ezek a tünetek teszik pokollá több tízezer magyar életét, akik legszívesebben elrejtőznének a világ elől, félnek minden emberi kapcsolattól, érintkezéstől. Ábel Anita ruha nélkül, virágokba öltözve állt a kamerák elé, hogy felhívja a figyelmet egy ritka, ám rendkívül fájdalmas betegség, a krónikus verejtékmirigy-gyulladás (latinul hidradenitisz szuppurativa) tüneteire, és az érintettek küzdelmeire. És arra is, hogy van kiút" -  olvasható a sajtóközleményben. 

A kampányfotón a virágkompozíció, a vörös rózsák épp ott takarják Ábel testét, ahol a betegség tünetei jellemzően előfordulnak.

A Te mit rejtegetsz? című kampányban fontosnak tartják, és ennek nagykövetének kérték fel Ábel Anitát, hogy tudassák azokkal az emberekkel, aki magányosan és rejtőzködve küzdenek a HS betegséggel, hogy nincsenek egyedül. Ráadásul a betegséggel élők akár egy évtizedig is keringhetnek az egészségügyi ellátórendszerben, mielőtt diagnosztizálják betegségükek, ezért is fontos, hogy tudatosítsák a betegség létezését a köztudatban, írják. "A betegség fizikailag és érzelmileg is nagyon megterhelő és rendszerint jelentős életminőség-romlást eredményez. Az érintettek gyakran kellemetlennek és visszataszítónak tartják a HS tüneteit, ezért jellemzően senkinek – még a családtagjaiknak sem – beszélnek róla."

A betegségről és gyógymódjáról ezen az oldalon található több információ, a kampányt az ACG Pro csinálta, ennek része a Glamourral való tartalmi együttműködés.

Alkotók listája

Megbízó: AbbVie

Communication and Patient Advocacy Manager: Faragó Anna

Ügynökség

Reklámügynökség: ACG PRo
PR Director: Mentes Endre
PR Account Director: Halpert Zsuzsa
PR Manager: Maróti Tímea, Szabó-Batizi Nóra
Art Director: Lukács Esther
PR asszisztens: Reisz Soma

Szakmai partnerek

Médiapartner: Ringier Axel Springer
Szakmai vezető: Maróy Krisztina
Szöveg: Csáti Melinda
Fotó: Zsólyomi Norbert
Stylist: Kökény Nikoletta
Smink: Véger Fibi
Haj: Hevesi Krisztián/ HAVE
Virágdekor: Muszula Tímea/Laura Virág

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés