hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ábel Anita virágba öltözve hívja fel a figyelmet a verejtékmirigy-gyulladásra

Ritka betegségről szól a pr-kampány, amelyet az ACG Pro csinált. Tartalmi partner a Glamour.

hirdetés

"Kiütések, tályogok, kelések a legkellemetlenebb testtájakon, gennyedzés, kellemetlen szagok. Ezek a tünetek teszik pokollá több tízezer magyar életét, akik legszívesebben elrejtőznének a világ elől, félnek minden emberi kapcsolattól, érintkezéstől. Ábel Anita ruha nélkül, virágokba öltözve állt a kamerák elé, hogy felhívja a figyelmet egy ritka, ám rendkívül fájdalmas betegség, a krónikus verejtékmirigy-gyulladás (latinul hidradenitisz szuppurativa) tüneteire, és az érintettek küzdelmeire. És arra is, hogy van kiút" -  olvasható a sajtóközleményben. 

A kampányfotón a virágkompozíció, a vörös rózsák épp ott takarják Ábel testét, ahol a betegség tünetei jellemzően előfordulnak.

A Te mit rejtegetsz? című kampányban fontosnak tartják, és ennek nagykövetének kérték fel Ábel Anitát, hogy tudassák azokkal az emberekkel, aki magányosan és rejtőzködve küzdenek a HS betegséggel, hogy nincsenek egyedül. Ráadásul a betegséggel élők akár egy évtizedig is keringhetnek az egészségügyi ellátórendszerben, mielőtt diagnosztizálják betegségükek, ezért is fontos, hogy tudatosítsák a betegség létezését a köztudatban, írják. "A betegség fizikailag és érzelmileg is nagyon megterhelő és rendszerint jelentős életminőség-romlást eredményez. Az érintettek gyakran kellemetlennek és visszataszítónak tartják a HS tüneteit, ezért jellemzően senkinek – még a családtagjaiknak sem – beszélnek róla."

A betegségről és gyógymódjáról ezen az oldalon található több információ, a kampányt az ACG Pro csinálta, ennek része a Glamourral való tartalmi együttműködés.

Alkotók listája

Megbízó: AbbVie

Communication and Patient Advocacy Manager: Faragó Anna

Ügynökség

Reklámügynökség: ACG PRo
PR Director: Mentes Endre
PR Account Director: Halpert Zsuzsa
PR Manager: Maróti Tímea, Szabó-Batizi Nóra
Art Director: Lukács Esther
PR asszisztens: Reisz Soma

Szakmai partnerek

Médiapartner: Ringier Axel Springer
Szakmai vezető: Maróy Krisztina
Szöveg: Csáti Melinda
Fotó: Zsólyomi Norbert
Stylist: Kökény Nikoletta
Smink: Véger Fibi
Haj: Hevesi Krisztián/ HAVE
Virágdekor: Muszula Tímea/Laura Virág

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés