hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ábel Anita virágba öltözve hívja fel a figyelmet a verejtékmirigy-gyulladásra

Ritka betegségről szól a pr-kampány, amelyet az ACG Pro csinált. Tartalmi partner a Glamour.

hirdetés

"Kiütések, tályogok, kelések a legkellemetlenebb testtájakon, gennyedzés, kellemetlen szagok. Ezek a tünetek teszik pokollá több tízezer magyar életét, akik legszívesebben elrejtőznének a világ elől, félnek minden emberi kapcsolattól, érintkezéstől. Ábel Anita ruha nélkül, virágokba öltözve állt a kamerák elé, hogy felhívja a figyelmet egy ritka, ám rendkívül fájdalmas betegség, a krónikus verejtékmirigy-gyulladás (latinul hidradenitisz szuppurativa) tüneteire, és az érintettek küzdelmeire. És arra is, hogy van kiút" -  olvasható a sajtóközleményben. 

A kampányfotón a virágkompozíció, a vörös rózsák épp ott takarják Ábel testét, ahol a betegség tünetei jellemzően előfordulnak.

A Te mit rejtegetsz? című kampányban fontosnak tartják, és ennek nagykövetének kérték fel Ábel Anitát, hogy tudassák azokkal az emberekkel, aki magányosan és rejtőzködve küzdenek a HS betegséggel, hogy nincsenek egyedül. Ráadásul a betegséggel élők akár egy évtizedig is keringhetnek az egészségügyi ellátórendszerben, mielőtt diagnosztizálják betegségükek, ezért is fontos, hogy tudatosítsák a betegség létezését a köztudatban, írják. "A betegség fizikailag és érzelmileg is nagyon megterhelő és rendszerint jelentős életminőség-romlást eredményez. Az érintettek gyakran kellemetlennek és visszataszítónak tartják a HS tüneteit, ezért jellemzően senkinek – még a családtagjaiknak sem – beszélnek róla."

A betegségről és gyógymódjáról ezen az oldalon található több információ, a kampányt az ACG Pro csinálta, ennek része a Glamourral való tartalmi együttműködés.

Alkotók listája

Megbízó: AbbVie

Communication and Patient Advocacy Manager: Faragó Anna

Ügynökség

Reklámügynökség: ACG PRo
PR Director: Mentes Endre
PR Account Director: Halpert Zsuzsa
PR Manager: Maróti Tímea, Szabó-Batizi Nóra
Art Director: Lukács Esther
PR asszisztens: Reisz Soma

Szakmai partnerek

Médiapartner: Ringier Axel Springer
Szakmai vezető: Maróy Krisztina
Szöveg: Csáti Melinda
Fotó: Zsólyomi Norbert
Stylist: Kökény Nikoletta
Smink: Véger Fibi
Haj: Hevesi Krisztián/ HAVE
Virágdekor: Muszula Tímea/Laura Virág

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés