hirdetés
hirdetés
hirdetés

ÁAK-tendert nyert a Bell & Partners

Az Állami Autópálya Kezelő újabb kommunikációs tenderét nyerte meg a Bell & Partners. Most az elektronikus matrica-használat kampányát kell elkészíteniük nettó 25 millió forintért.

hirdetés

A Bell & Partners nyerte meg az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) elektronikus matrica-használat kommunikációjára kiírt tenderét – számol be a Közbeszerzési Értesítő legújabb száma.

A nettó 25 millió forintos szerződésbeli összegért a Bell & Partnersnek három hónapig az online autópálya-használati díjfizetés népszerűsítését kell elvégeznie, melyben nemcsak a kampánystratégia és –elemek kidolgozása, hanem a médiatervezés, médiavásárlás, illetve gyártás és hatékonyságelemzés is benne van.

A tárgyalás nélküli tenderre az értesítő szerint csupán a Bell & Partners nyújtott be ajánlatot, a szerződést pedig január 2-án kötötték meg a felek.

Nem ez az első kommunikációs tender az ÁAK-nál, amelyet a Bell & Partners nyer meg. 2011 január 26-ai hirdetménnyel egy nettó 24 millió 990 ezer forint értékű közlekedésbiztonságról szóló kommunikációs közbeszerzést nyert el.

(forrás: Közbeszerzési Értesítő, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Részleges fizetőkapuval is terveznek, ami mögé exkluzív anyagokat szánnak.

A Pesti Srácok kormánypárti szerkesztősége által is működtetett új tévé szabadon fogható csatornaként a legtöbb hazai szolgáltató kínálatában elérhető lesz.

Várható volt, hogy valaki megpróbálkozik ott is az európai formátummal.

Ha már úgyis annyira olcsó megint a hamburger, mint 30 évvel ezelőtt.

Liverpool nem egy város, hanem egy külön ország, külön szabályokkal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés