hirdetés
hirdetés
hirdetés

ÁAK-tendert nyert a Bell & Partners

Az Állami Autópálya Kezelő újabb kommunikációs tenderét nyerte meg a Bell & Partners. Most az elektronikus matrica-használat kampányát kell elkészíteniük nettó 25 millió forintért.

hirdetés

A Bell & Partners nyerte meg az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) elektronikus matrica-használat kommunikációjára kiírt tenderét – számol be a Közbeszerzési Értesítő legújabb száma.

A nettó 25 millió forintos szerződésbeli összegért a Bell & Partnersnek három hónapig az online autópálya-használati díjfizetés népszerűsítését kell elvégeznie, melyben nemcsak a kampánystratégia és –elemek kidolgozása, hanem a médiatervezés, médiavásárlás, illetve gyártás és hatékonyságelemzés is benne van.

A tárgyalás nélküli tenderre az értesítő szerint csupán a Bell & Partners nyújtott be ajánlatot, a szerződést pedig január 2-án kötötték meg a felek.

Nem ez az első kommunikációs tender az ÁAK-nál, amelyet a Bell & Partners nyer meg. 2011 január 26-ai hirdetménnyel egy nettó 24 millió 990 ezer forint értékű közlekedésbiztonságról szóló kommunikációs közbeszerzést nyert el.

(forrás: Közbeszerzési Értesítő, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés