hirdetés
hirdetés
hirdetés

ÁAK-tendert nyert a Bell & Partners

Az Állami Autópálya Kezelő újabb kommunikációs tenderét nyerte meg a Bell & Partners. Most az elektronikus matrica-használat kampányát kell elkészíteniük nettó 25 millió forintért.

hirdetés

A Bell & Partners nyerte meg az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) elektronikus matrica-használat kommunikációjára kiírt tenderét – számol be a Közbeszerzési Értesítő legújabb száma.

A nettó 25 millió forintos szerződésbeli összegért a Bell & Partnersnek három hónapig az online autópálya-használati díjfizetés népszerűsítését kell elvégeznie, melyben nemcsak a kampánystratégia és –elemek kidolgozása, hanem a médiatervezés, médiavásárlás, illetve gyártás és hatékonyságelemzés is benne van.

A tárgyalás nélküli tenderre az értesítő szerint csupán a Bell & Partners nyújtott be ajánlatot, a szerződést pedig január 2-án kötötték meg a felek.

Nem ez az első kommunikációs tender az ÁAK-nál, amelyet a Bell & Partners nyer meg. 2011 január 26-ai hirdetménnyel egy nettó 24 millió 990 ezer forint értékű közlekedésbiztonságról szóló kommunikációs közbeszerzést nyert el.

(forrás: Közbeszerzési Értesítő, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés