hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Zoom.hu-tól igazolt új vezetőt a Special Effects Media

A youtubereket képviselő Special Effects Media (SEM) videógyártó üzletágának továbbfejlesztése céljából új értékesítési vezető pozíciót hozott létre, amit a Zoom.hu-tól érkező Szabó Zsolt tölt be – közölte az influencer-ügynökség.

hirdetés

Szabó Zsolt
Szabó Zsolt
„Az influencer-marketing és a formálódó hazai youtuber piac olyan ütemben fejlődik, hogy szükségessé vált egy, az online világban tapasztalt szakember igazolása, aki az egyre növekvő ügyféligényekre reagál és az új mozgóképes natív megoldások bevezetését irányítja” – nyilatkozta Szabó Gergő vezérigazgató.

Szabó Zsolt médiás pályafutását 2005-ben a Pesti Estnél kezdte account managerként, majd a Sanoma Budapest (jelenleg Central Mediacsoport) magazindivíziójában folytatta. 2009-ben az Index.hu-hoz igazolt key account managerként, majd a 2011-es cégcsoporton belüli átalakulást követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapat tagja lett. 2012-től értékesítési vezetőként felépítette a direkt értékesítési csapatot és felelt az ügynökségi értékesítésért is – írja a közlemény.

2014-es távozását követően több, újonnan induló, valamint megújulást tervező médiavállalkozásnak volt külsős stratégiai tanácsadója, majd ezt követően a 2017. júliusában indult Zoom.hu kereskedelmi igazgatója lett.

„Örülök a lehetőségnek, mert a SEM az életpályája elején álló, de nagyon nagy lehetőségekkel bíró vállalat, aminek kihívás az élére kerülni. A kereskedelmi tevékenység számomra már évek óta egyfajta kreatív sales folyamatot jelent, már nem elég csak árazni és alkudozni, sokkal inkább egyfajta ügyfélre szabott kreatív alkotómunkával felépített stratégiai értékesítést kell végezni, és a SEM-nél erre minden lehetőség adott.” - idézi a közlemény az új értékesítési vezetőt

A Special Effects Media 2013 óta van jelen a hazai piacon, többek között olyan nagy youtuberek képviselője, mint Dancsó Péter, Pamkutya, Viszkok Fruzsina vagy Szirmai Gergely.

Frissítve: Szabó utódját egyelőre keresik a Zoom.hu-nál.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés