hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Zöld Pardon kampánya a legjobb

Kereken tíz díjat osztott ki a nyolctagúra duzzadt zsűri az idei, immár harmadik alkalommal meghirdetett hazai pr-versenyen, a Prizma Kreatív Pr Díjon.  Az év legjobb pr-projektjének járó fődíjat a Prizmán eddig sosem induló ügynökség kapta, és meglepetést hozott az év pr-ügynöksége díj is.

hirdetés

Ahogy már a shortlist is, számos meglepetéssel szolgált a résztvevők és az érdeklődők számára a Kreatív Csoport által idén harmadik ízben meghirdetett pr-verseny, a Prizma Kreatív Pr Díj csütörtöki díjátadó gálája is.  Az év pr-projektje fődíjat ugyanis egy olyan ügynökség kapta, amelyik most először mérette meg magát ezen a versenyen, az év pr-ügynöksége pedig egy olyan nevezőé lett, amely idén mindössze két pályázattal indult. Ráadásul egy különdíj is gazdára talált: az év legjobb ügyfél-ügynökségi kapcsolatáért járó év pr-kapcsolata különdíj is.

A Doboz nevű budapesti szórakozóhelyen, közvetlenül a negyedik Pr Nap után kezdődő, buliba torkolló díjátadó esten a 66 nevezés, és a közülük döntőbe jutó 28 pályamunka között kereken tíz díjat osztott ki a zsűri. Ez azt jelenti, hogy az idei év nemcsak a nevezések és a döntősök számában, de a díjak számában is felülmúlta a korábbiakat. A tavalyi és a 2009-es versennyel ellentétben idén azonban nem kategóriánként állapított meg egy díjazottat a zsűri, hanem kategóriáktól függetlenül díjazta a legjobb nevezéseket, azaz volt olyan kategória, ahol semmit, és olyan is, ahol kettő vagy három munkát díjaztak.

A Prizma Kreatív Pr Díj 2011 díjazott nevezései

Piaci bevezetés és újrabevezetés kategória

A Corvin Bevásárlóközpont megnyitása
A projekt nevezője és készítője: Hill & Knowlton
Megbízó: Ogilvy Group a Ségécé Csoport számára

Belső kommunikáció kategória

SAP bevezetési projekt
A projekt nevezője, készítője és a megbízó: Coca-Cola HBC Magyarország
Társalkotó: Filmfarm

Kríziskommunikáció és issue menedzsment kategória

"Butterfly"- Gyárbezárás Tiszaújvárosban
A projekt nevezője és készítője: Noguchi Porter Novelli
Megbízó és társalkotó: AkzoNobel Coatings

Mindörökké Zöld Pardon!
A projekt nevezője és készítője: ACG Pro, az ACG reklámügynökség divíziója
Megbízó: Zöld Pardon

CSR- megoldások kategória

Avon mellrák elleni kampány
A projekt nevezője és készítője: Café Pr
Megbízó: Avon Cosmetics

Reputációmenedzsment kategória

A világ második legjobb állása
A projekt nevezője és készítője: NeoNoir
Megbízó: Tensi

Doodle 4 Google - Nekem Magyarország…
A projekt nevezője és készítője: Grayling
Megbízó: Google

Sopron Bank Becsületkassza-kampány
A projekt nevezője és készítője: RayGun
Megbízó: Sopron Bank Burgenland

Eseménykommunikáció kategória

Pozsonyi Piknik
A projekt nevezője és készítője: Image Factory
Megbízó: Pozsonyi Piknik Egyesület

Közösségi médiamegoldások kategória

Gösser citromfutár
A projekt nevezője és készítője: Friendly Digital
Megbízó: Heineken Sörgyárak

A Prizma Kreatív Pr Díj 2011 fődíjasai és különdíjasa

A tíz díjazott közül a legerősebbnek az ACG Pro kríziskommunikációs projektjét, a Zöld Pardon nevű szabadtéri szórakozóhely bezárásával kapcsolatos kommunikációs kampányt tartotta a zsűri, ezért az év pr-projektje fődíjat a Mindörökké Zöld Pardon! című nevezésnek ítélte.

Az év pr-ügynöksége díjat – ahogy minden évben – idén is az az ügynökség kapta, amelyik a díjai és a döntős helyezései alapján a legtöbb pontszámot érte el. (Egy döntős helyért egy pont, egy díjért két pont jár.) Míg azonban a korábbi években mindig úgy alakult, hogy a legtöbb nevezésszámmal induló versenyzők kapták a legtöbb döntős helyet és díjat is, így övék lett az év pr-ügynöksége díj is, idén ez különös módon másképp alakult.

Az LWp Kommunikáció és a Noguchi Porter Novelli után az év pr-ügynöksége címet ugyanis idén a Café Pr kapta, amelyik nem több mint két nevezéssel indult idén a versenyen. Egyikkel díjat, a másikkal döntős helyet szerzett, továbbá a projekt készítőjeként volt feltüntetve egy harmadik, szintén döntős pályázaton, amelyért a zsűri szintén adott az ügynökségnek egy pontot. A kevés nevezése ellenére a zsűri úgy ítélte meg, az ügynökség már csak azért is megérdemli a díjat, mert a Prizmán az elmúlt három évben mindig sikereket aratott, számos izgalmas és jó pr-projekttel bizonyította be, hogy kiérdemelte ezt a címet.

Idén először egy különdíj is gazdára talált a Prizmán. Az év pr-kapcsolata címen a zsűri a PS:Provocative-ot és ügyfelét, az ESET Magyarországot ismerte el. Az ügynökség ugyanis nem kevesebb, mint öt nevezéssel indult a versenyen, és bár ebből csak kettő szerzett döntős helyet, a zsűri úgy látta, az öt nevezés egyben egy olyan komplex kommunikációs megoldást jelent egy nem könnyű ügyfél számára, amely nem csak tele van kreatív ötletekkel, de költséghatékony is, és egy integrált egésszé áll össze.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés