hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Zewának dolgozik a Mediator

Az Essity (korábban SCA) tendert hirdetett Zewa márkájára, melyet a Mediator nyert meg: közösségi médiás kommunikáción keresztül segítik majd a márka munkáját. Az ügynökséghez áprilisban account director is érkezett Stefanics Annamária személyében, a tényt most közölték a Kreatívval.

hirdetés

A Mediator a tender minden döntési szempontjának megfelelt, így több meghívott ügynökség közül kerültek ki győztesen. A pályázatok elbírálásakor a kreativitás mellett a stratégiai gondolkodás is fontos szempont volt. A közös munka célja a közösségi médiás kommunikáció hatékonyabbá tétele mellett a brand növekedésének elősegítése is.

Másik hír az ügynökség háza tájáról, hogy Stefanics Annamária április óta account directorként dolgozik a WPI magyar tagügynökségénél. A szakember a cég szépségápolási, gyógyszeripari és FMCG ügyfeleiért, illetve B2B-projektekért felel.

Stefanics Annamária

Annamária 12 éves ügyfélkapcsolati karrierjét a DDB-ben kezdte, majd a Geometry Globalban (akkor Grey), a Havas Worldwide-ban (akkor Euro RSCG), az Isobarban (akkor Kirowski), illetve a Brightly-ban dolgozott korábban. A gyógyszer- és szépségipar illetve az FMCG szegmensek mellett a szakember telkó, pénzintézeti, autóipari, művészeti és HR kommunikációs tapasztalattal rendelkezik. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

Idén másodszor rendezik meg a világzenei fesztivált a fővárosban.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés