hirdetés
hirdetés
hirdetés

A ZenithOptimedia az év ügynöksége a MediaWeek szerint

Átadták a Media Week brit szaklap éves díjait. Az év ügynöksége a ZenithOptimedia lett, a médiakategóriában Alexander Lebedev orosz milliárdos üzletember lapja, a London Evening Standar nagydíjat kapott.

hirdetés

Csütörtökön este kiosztották a brit Media Week szaklap éves díjait, amelyen a legfontosabb elismerést, az Év médiaügynöksége díjat idén a ZenithOptimedia nyerte el a 2009-es győztes MEC, a PHD és a Carat előtt.

A szaklap indoklása szerint azért érdemelte ki az elismerést a ZenithOptimedia, mert 2010-ben nem vesztettek ügyfelet és az új ügyfeleik 175 millió fontos üzletet jelentettek számukra.

Alexander Lebedev orosz milliárdos első évét töltötte médiamogulként Nagy-Britanniában és a Media Week máris kitüntette. A London Evening Star új tulajdonosaként ingyenessé tette a lapot, a példányszámok megsokszorozódtak és hirdetési bevételek 160 százalékkal nőttek. A médiakategória nagydíját kapta a lap.

A további győztesek itt olvashatók.

(forrás: MediaWeek)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés