hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Y&R elhagyja a Borsodit

Ismét elváltak a Borsodi Sör (Molson Coors) és a Y&R (Young & Rubicam) útjai. Ezúttal az ügynökség döntött úgy, hogy nem folytatja az együttműködést a sörgyártóval – értesültünk az ügynökségtől. A Borsodi vezetése elfogadta a döntést és új stratégiai ügynökséget választott.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Izgalmasan használ közterületi és beltéri reklámfelületeket a Spar kampánya.

A Mérték javaslatát az aHang petícióvá alakította, már 10 ezren írták alá.

A Törley márkája az Igényesférfi.hu online magazinnal indított tartalommarketing-kampányt.

De jócskán növelte látogatottságát az egy héttel ezelőtti vasárnaphoz képest az ATV és a 444 is.

A Vogue sztorija 126 éve indult New Yorkban. Az ördög azóta Pradát visel, a lapot pedig a digitális forradalom sem sodorta el: mi több, Instán is ők a királyok.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Grandioso International Management bővíti tevékenységi körét.

Alíz Budapesten és nyolc vidéki városban segít ajándékot választani.

Az ACG-t 5 év után váltja a Wavemaker.

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés