hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Young & Rubicam nagydíjat nyert a Golden Drumon

Ezenkívül még 8 ezüstöt szereztek a magyar ügynökségek Portorozban. 

hirdetés

Kihirdették a 2015-ös Golden Drum nyerteseit. 266 döntőbe jutott alkotásból összesen 100 díjat osztottak ki, köztük 14 nagydíjat is. A 32 döntőbe jutott magyar nevezés közül végül 9 kapott valamilyen díjat. Közülük a Young & Rubicam a Legónak készített print-hirdetéseivel (Clean Water, Climate Change) nagydíjat nyert a press (sajtó) kategóriában. A Y&R ezen kívül még két ezüstöt nyert. Outdoor-kategóriában az előbbi sorozattal, valamint a szintén a Legónak készített Reborn Statues-zel.

A DDB összesen öt ezüstöt nyert. Outdoor-kategóriában a Volkswagennek készített Die Autoval, rádiókategóriában a Volkswagen Audio Couponnal, továbbá Bici néni az integrált, a direkt és a digitális/mobil kategóriában. 

A Possible az Adventures of Poco Eco-ért kapott még ezüstöt szintén digitális kategóriában. Az Isobar 9 döntős helyéből sajnos egyetlen díj sem lett.

 

Az év ügynökségi hálózata a Young & Rubicam lett, a legtöbb díjat pedig McCann/MRM Romania nyerte. A legjobb független ügynökség a szintén román GMP Advertising lett, az év hirdetője pedig a Vodafone. Idén két kreatívigazgató is átvehette a Golden Watch díjat. A török Y&R Team Red kreatívigazgatója, Ayse Aydin, valamint Jason Romeyko, a Saatchi & Saatchi kreatívigazgatója - ők ketten szerezték a legtöbb pontot a díjaik szerint. 

A legjobb rendezőnek járó díjat Marcin Koszalka, a LVOV Poland rendezője nyerte a Last Bottle nevű alkotásért. A legjobb illusztráció díját a Y&R Team Red kapta a Vodafone-nak készített plakátjaiért. 

Sajnos az Off Drum plakátversenyen sem sikerült magyar párosnak nyernie, hiába volt a döntőben három magyar alkotás is. Ezt Nino Ilievski nyerte meg. A Young Drummers DDB Award versenyét az Alexandra Horvath-Alice Mihalache páros nyerte. 

Nino Ilievski plakátja

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés