hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Y&R legószobrai aranyat nyertek a PIAF-on

Kiosztották a Prague International Advertising Festival (PIAF) idei díjait. 

hirdetés

Mint arról korábban beszámoltunk, összesen 9 magyar nevezés jutott a döntőbe a PIAF-on, a tegnapi díjkiosztón pedig kiderült, hogy ezekből mennyit sikerült végül díjra váltani. Kettőt. 

A Young & Rubicam a creating the media kategóriában aranyat nyert a Lego boltnak készített Visszaadott szobrok kampányával. Meglepetés lett volna, ha nem hoz el idén valami díjat Prágából. És akkor még a fesztiválszezon még csak most indult be. 

A másik magyar díjazott az Isobar lett a Brewdog sörgyártónak készített Brewtherhood Pack-kel a creative design kategóriában. 

Idén a zsűri, melynek tagja volt Falvay László, a Young & Rubicam kreatívigazgatója is, nem osztott ki Grand Prix-t. 

A nyertesek listája itt érhető el

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az idei díjkiosztót körkapcsolásos rendszerben rendezik meg több helyszínen.

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés