hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Y&R legószobrai aranyat nyertek a PIAF-on

Kiosztották a Prague International Advertising Festival (PIAF) idei díjait. 

hirdetés

Mint arról korábban beszámoltunk, összesen 9 magyar nevezés jutott a döntőbe a PIAF-on, a tegnapi díjkiosztón pedig kiderült, hogy ezekből mennyit sikerült végül díjra váltani. Kettőt. 

A Young & Rubicam a creating the media kategóriában aranyat nyert a Lego boltnak készített Visszaadott szobrok kampányával. Meglepetés lett volna, ha nem hoz el idén valami díjat Prágából. És akkor még a fesztiválszezon még csak most indult be. 

A másik magyar díjazott az Isobar lett a Brewdog sörgyártónak készített Brewtherhood Pack-kel a creative design kategóriában. 

Idén a zsűri, melynek tagja volt Falvay László, a Young & Rubicam kreatívigazgatója is, nem osztott ki Grand Prix-t. 

A nyertesek listája itt érhető el

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés