hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Wavemaker lett az Év ügynöksége a Prizmán

Összesen 45 díjat adtunk át a Kreatív legjobb PR-projekteket díjazó versenyén.

hirdetés

11. alkalommal adtuk át november 20-á 19 órától az Akvárium Klubban a Prizma Kreatív PR-díjakat, a verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint, hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk az iparág szereplőiben. 

A versenyre 186 nevezés érkezett, amiből az online és a főzsűri döntései alapján 82 pályázat került shortlistre, ezek közül 45 pedig díjat is kapott (19 bronz, 14 ezüst, 12 arany) a zsűri döntésének köszönhetően. Nagydíjat idén a zsűri nem osztott.

Számszerűen a legtöbb díjat a versenyen a Wavemaker, a Café PR és az Uniomedia kapta (5-5), a Feat. 4 díjjal gazdagodott, míg az ACG Pro, a Greenroom, a HPS, a Noguchi és a Republic PR 3-3 díjat vihetett haza.

2019-ben az Év Megbízója a Katona József Színház lett, míg az év PR-ügynöksége címet a Wavemaker kapta.

A zsűri két különdíjat is kiosztott a versenyen. Pro Bono Különdíjjal jutalmazták a Nyitott Polcok kampányát, míg A Legjobb sztori különdíjat a Samu feleséget keres kampány vihette haza.

Idén az eddigiektől eltérő módon először vettek részt ügynökségi szereplők is főzsűriben. Arról, hogy ügynökségi oldalról kik kerüljenek be a főzsűribe, a PR Toplistán szereplő ügynökségek szavaztak.

A zsűri elnöke idén a Spar kommunikációs vezetője, Maczelka Márk volt, aki mellett Balatoni Zsófia (Uniomedia), Beke Zsuzsa (Richter Gedeon), Dr. Tompa Gábor (Nestlé Hungária), Kutas István (Magyar Telekom), Ludvig Orsolya (NNG), Perlaky-Papp József (Budapesti Metropolitan Egyetem), Rényi Ádám (ACG Pro), Szántó Balázs (Noguchi Porter Novelli), Sztaniszláv András (PersonaR Kft), Zámbó Anna (Republic PR) és Győri Zsófia (Kreatív) vettek részt a főzsűrizésen.

A verseny shortlistesei és nyertesei automatikusan pontszerzők a Kreatív PR Toplistáján, melyet az MPRSZ és a MAKSZ PR tagozatának támogatásával állítunk össze.

Alább a nyertesek listája olvasható, az arannyal díjazottak esetében a nevezési videót is bemutatjuk. 

 

I. PROJEKTEK – FELADATTÍPUSOK ALAPJÁN

 

Belső kommunikáció   

BRONZ

Pályázat: Te milyen jövőről álmodsz?

Pályázó: Greenroom

Társpályázó: Lounge Advertising

Megbízó: Budapest Bank

ARANY

Pályázat: Digital Galaxy

Pályázó: CIB Bank           

Társpályázó: Games For Business

Megbízó: CIB Bank

 

Piaci bevezetés és újrabevezetés         

BRONZ                

Pályázat: Soproni Óvatos Duhaj Porter bevezetés

Pályázó: Uniomedia Communications

Társpályázó: ACG, Starcom        

Megbízó: HEINEKEN Hungária 

 

CSR-megoldások            

BRONZ

Pályázat: A kocsiban a telód nem a haverod. Edukációs kampány

Pályázó: Uniomedia Group

Megbízó: Aegon Magyarország Zrt.

BRONZ

Pályázat: Falakon át társadalmi felelősségvállalás program – Jubileumi esemény

Pályázó: ACG Pro

Megbízó: UPC Magyarország    


BRONZ

Pályázat: Katona Chairity: Culture is not sold out

Pályázó: Republic PR – Member of Republic Group

Megbízó: Katona József Színház

BRONZ

Pályázat: Real Ocean Experience

Pályázó: feat.

Megbízó: Campona       

BRONZ

Pályázat: Telekom Életmentő Drón Flotta

Pályázó: Uniomedia Communications

Társpályázó: Offline Group        

Megbízó: Magyar Telekom        

EZÜST

Pályázat: 25 tehetséges ember története kiadvány és kiállítás

Pályázó: Poli-Farbe Kft.

Társpályázó: KRQ Kommunikációs Kft.

Megbízó: Poli-Farbe Kft.

EZÜST

Pályázat: Az Ország Bevásárlólistája

Pályázó: Greenroom

Társpályázó: KRQ Communication

Megbízó: SPAR Magyarország.

 

Nonprofit kampányok      

BRONZ

Pályázat: A lélek rejtett titkai

Pályázó: ACG PRo

Megbízó: Ökumenikus Segélyszervezet


BRONZ

Pályázat: #cooltás, többtízezer teenager a HPV ellen

Pályázó: Café PR

Megbízó: Mályvavirág Alapítvány


BRONZ

Pályázat: Stories by SIGN

Pályázó: feat.

Társpályázó: Post for Rent

Megbízó: SINOSZ

EZÜST

Pályázat: Találj emberedre!

Pályázó: Profession

Megbízó: Vigyél Haza Alapítvány


ARANY

Pályázat: Bankkártyás persely a jezsuitáknál – Magyarországon először! JTMR

Pályázó: JTMR

Megbízó: JTMR


               

Reputáció- és Issue Management

BRONZ

Pályázat: OTP Nyugdíjmentor Program - Jelen a jövőért             

Pályázó: Café PR

Társpályázó: Café Communications       

Megbízó: OTP Nyugdíjpénztár 


BRONZ

Pályázat: Vodafone Nőnap

Pályázó: HPS Communications 

Megbízó: Vodafone Magyarország        

 

Digitális PR-kampány

BRONZ

Pályázat: A kocsiban a telód nem a haverod. Edukációs kampány

Pályázó: Uniomedia Group

Megbízó: Aegon Magyarország Zrt.


EZÜST                                 

Pályázat: #kösziadalt

Pályázó: Próbakő           

Megbízó: Artisjus

ARANY

Pályázat: Nyitott Polcok              

Pályázó: Wavemaker

Társpályázók: Umbrella, Sans Cliché

Megbízó: Írók Boltja     

 

PR-vezérelt integrált kampány

BRONZ

Pályázat: Dreher 165 – integrált kommunikációs kampány

Pályázó: Noguchi Porter Novelli              

Megbízó: Dreher Sörgyárak Zrt.


BRONZ                

Pályázat: Valódi partnerség - átélhetővé tett márkaérték

Pályázó: OTP Bank

Társpályázó: Brandmore Kft.

Megbízó: OTP Bank       

EZÜST

Pályázat: Kihívás kampány a környezettudatos életmódváltásért           

Pályázó: Central Médiacsoport Zrt. / Marie Claire           

Megbízó: Central Médiacsoport Zrt.     


ARANY

Pályázat: Samu feleséget keres

Pályázó: White Elephant Digital

Megbízó: Katica Tanya Élményközpont

 

Employer Branding

ARANY

Pályázat: Magenta On The Go

Pályázó: HD GROUP      

Megbízó: Magyar Telekom


ARANY

Pályázat: Vodafone Nőnap

Pályázó: HPS Communications

Megbízó: Vodafone Magyarország        


Influencer PR-kampányok

EZÜST

Pályázat: 50 éve érkezett Magyarországra a Coca-Cola

Pályázó: Noguchi Porter Novelli              

Társpályázó: EastAste, Mito, Lauritzen

Megbízó: Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.


ARANY

Pályázat: Katona Chairity: Culture is not sold out

Pályázó: Republic PR – Member of Republic Group       

Megbízó: Katona József Színház            

 

 

II. PR-ESZKÖZÖK ALAPJÁN

 

Információs kiadvány/ brosúra                              

ARANY

Pályázat: Dreher 165 – Dreher Antal utazóbőröndje

Pályázó: Noguchi Porter Novelli              

Megbízó: Dreher Sörgyárak Zrt.         

    

Közösségimédia-oldal vagy csoport

ARANY

Pályázat: Scimon és a Scitec Nutrition Trénerek Trénere Program

Pályázó: Café PR

Társpályázó: BeSocial

Megbízó: SCITEC

 

Közösségimédia-megoldások                              

EZÜST  

Pályázat: Stories by SIGN

Pályázó: feat.

Társpályázó: Post for Rent         

Megbízó: SINOSZ      

     

Mozgókép, PR-film, oktatófilm              

EZÜST

Pályázat: OTP Nyugdíjmentor Program - Jelen a jövőért

Pályázó: Café PR

Társpályázó: Café Communications       

Megbízó: OTP Nyugdíjpénztár 


EZÜST

Pályázat: Richter Főnix Közösség

Pályázó: Merlin Communications

Társpályázó: Melvin Productions            

Megbízó: Richter Gedeon Nyrt.


ARANY

Pályázat: Az éjszaka hősei

Pályázó: Wavemaker                   

Társpályázó: Umbrella

Megbízó: Huawei

 

Esemény mint PR-eszköz           

EZÜST

Pályázat: Real Ocean Experience

Pályázó: feat.

Megbízó: Campona

 

Sajtóközlemény            

BRONZ

Pályázat: 129milliárd 980ezer 574

Pályázó: Café PR             

Megbízó: OTP Bank       

 

III. SZEKTOR/IPARÁG ALAPJÁN

 

FMCG termékek          

BRONZ

Pályázat: Everyday Chef             

Pályázó: Wavemaker

Társpályázó: Umbrella

Megbízó: Nestlé             


BRONZ

Pályázat: Zenével az ittas vezetés ellen: Intim Torna Illegál feat. Készenléti Rendőrség

Pályázó: Uniomedia Communications  

Megbízó: HEINEKEN Hungária, ORFK-OBB


EZÜST

Pályázat: Az Ország Bevásárlólistája

Pályázó: Greenroom

Társpályázó: KRQ Communication          

Megbízó: SPAR Magyarország  

 

Ipar (ipari termékek) 

EZÜST                           

Pályázat: Game of Technology – 3D printing is here

Pályázó: Avantgarde PR              

Megbízó: CraftUnique Kft.


IT/Telekommunikáció

EZÜST  

Pályázat: Az éjszaka hősei

Pályázó: Wavemaker    

Társpályázó: Umbrella

Megbízó: Huawei           

 

Kiskereskedelem             

ARANY

Pályázat: Nyitott Polcok              

Pályázó: Wavemaker

Társpályázók: Umbrella, Sans Cliché

Megbízó: Írók Boltja    


Művészet, szórakozás

ARANY                

Pályázat: Katona Chairity: Culture is not sold out

Pályázó: Republic PR – Member of Republic Group       

Megbízó: Katona József Színház             

 

Oktatás, egészségügy 

EZÜST

Pályázat: OMSZédok

Pályázó: Kolibri Pictures

Társpályázó: Országos Mentőszolgálat Kommunikációs és PR osztály

Megbízó: Országos Mentőszolgálat


Sport    

BRONZ

Pályázat: adidas Hard Wired kihívás

Pályázó: HPS Communications 

Megbízó: adidas Budapest Kft.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés