hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tom Hanks tízmillió dolláros szpotban küzd az újságírás jövőjéért

Története során először hirdetett a Super Bowl reklámszünetében a Washington Post.

hirdetés

Tom Hanks egy ízben, a Pentagon titkai c. filmben  már alakította a The Washington Post egykori főszerkesztőjét, Ben Bradlee-t, a színész ezúttal a hangjával állt a lap mögé.

A Super Bowl szünetében leadott egyperces (így a hírek szerint körülbelül 10 millió dollárba kerülő) Post-hirdetésben ugyanis Hanks beszél az újságírók munkájának fontosságáról. A reklámban ikonikus pillanatok (a második világháborús felvételektől a holdraszálláson keresztül egészen a közelmúltig) mellett olyan újságíróknak is emléket állítanak, mint a 6 éve eltűnt Austin Tice vagy a meggyilkolt Jamal Khashoggi és Marie Colvin.

A képsorok után érkezik a már itthoni médiakampányokban is elsütött kép az újságírás szerepéről: "A tudás szabaddá tesz. A demokráca meghal a sötétségben."

A reklám mindössze egy hét alatt készült, miután a Washington Post a reklámidőben felszabaduló hely megvásárlása mellett döntött, Tom Hanks szerepeltetése pedig egyfajta tiszlelgés volt a Post egykori főszerkesztője előtt.

A Washington Post eddigi hirdetései eddig inkább az előfizetők toborzását célozták, a mostani reklám a lapot kiadó cég vezérigazgatója, Fred Ryan szerint inkább az újságírás mindennapi életünkben betöltött szerepének fontosságát akarta közvetíteni.

Az üzenet elég széles körhöz eljutott, hiszen már Donald Trump fia is kikelt ellene a Twitteren, azzal az indokkal, hogy az egész reklám csak dollármilliókba kerülő baloldali mellébeszélés valódi újságírás helyett.

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés