hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Vodafone-reklám és a vágtázó lovasnemzet

A Vodafone-reklám meglódítja a fantáziát, de csak az összeesküvés-elméletekre amúgy is fogékonyak olvassák sátánistának. Lehet ezer másféle módon is.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

A hvg360 kezdetben havi 360 forintos áron lesz elérhető.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

A MyTime-mal akár egyik hónapról a másikra lehet váltani a csomagok között.

Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ha az ember elkezd olvasni egy cikket és meglátja az alapvetően fekete szöveg között az első vagy a második piros betűt, azon még nem akad fenn, de ha végig olvassa az
egész cikket és további kiemelésekbe botlik - és közben feltételezzük, hogy emberünk nem az a típus aki úgy áll hozzá a dolgok többségéhez, hogy „Naés
tökmindegy, úgyis lesz@rom!” - tehát felötlik benne, hogy szándékosan vannak az egyes betűk beszínezve, akkor fogja magát és megpróbálja megérteni, hogy vajon miért
gondolta úgy a cikk írója, hogy így fog tenni.

Tehát nem ezért történt az észrevétel, mert aki elfogad/„igaznak vél” bizonyos dolgokat mind paranoiás és mindenbe belelát mindent, pusztán igényesség/alaposság
kérdése.

Nyilván nem azt állítom, hogy a cikk írója sátánista, de érződik az íráson, hogy nem veszi komolyan a témát. Ezért ajánlottam az első hozzászólásomban 1-2
videót, főleg a Bildenberg csoportosakat és a Bohém-klub-ot, ezek nem olyan hosszúak tehát ki lehet őket bírni. Főleg, hogy a tévében is leadott műsorokban biztos, hogy
nem fog a témával találkozni. Mert az olyan fontos dolgok, mint az X-faktor és a Valóvilág ajnározásától nem fér be a keretbe.

Az a kérdéskör pedig, hogy miért is lenne jó bárkinek, még ha teszem azt sátánista is, olyan anyagokat nyilvánosságra hozni, amik hemzsegnek ilyen tartalmaktól. Ez
egy jó és összetett kérdés. Elmondom, hogy szerintem miért, ami persze lehet hogy köszönőviszonyban sincs a valósággal, de azért megpróbálom.

Először az olyan anyagokra gondolok, mint pl. a reklámok, vegyük most a szóban forgó Vodafone reklámot. Aki érti a különböző szimbólumokat, amik videóban
elhangoztak és kapcsolatban van ilyen csoportokkal, azoknak a reklámnak ez a nézete teljesen mást mond, mint amit a felületes szemlélő felfedez benne, tehát azt, hogy
készüljenek fel és már nem kell sokat rá várni, hogy végleg elszabaduljon a pokol és ha ők valóban ezen az oldalon állnak, akkor ők meg fognak menekülni.

A különböző klipek/zenék/szennyek kategóriában, az az értelme ezeknek a szimbólumoknak, hogy még abban az esetben is, ha valaki nem ismerné a szimbólumrendszert,
tudat alatt attól még hat rá - amellett, hogy a beavatottnak szintén üzenet hordoz (két legyet egy csapásra) - és sokkal toleránsabb lesz az ilyen dolgokkal szemben,
főleg ha a fiatalságot vesszük alapul, akik a viva és egyéb zenecsatornákon nőnek fel és nonstop hallgatnak valami rettenet. Ez a változás talán már észlelhető is,
persze itt most nem az egész fiatalságra kell gondolni, de manapság sajnos teljesen elfogadott a cigaretta, alkohol és a drogok kombója ezek nélkül ma már nem is lehet
szórakozni…
A fentebb említett szerek az emberi tudatot eltompítják és a befolyásuk alatt lévő egyénnek esze ágában sem lesz gondolkodni. Emellé persze befigyelnek a manapság oly
nagyszerű produkciók, mint a valóvilág, összeesküvők, Győzike show (már nem megy), Barátok közt stb. Ezeket most nem azért mondtam, mert sátánista műsorok lennének,
de sajnos az említettek közül mindenhol azt látni, hogy fúrják egymást az emberek és színvonaltalanabbnál színvonaltalanabb dolgokat csinálnak, ezek az igazi
példaképek és ha az egyén nézi őket teljesen leköti a figyelmét és nem csak a műsor ideje alatt, hanem másnap is beszéd téma és már alig várja, hogy hazaérjen és
újra nézhesse a következő részt, netalántán még az esti adag előtt visszanézze kazettáról az előző napi mókát. :)

Mellesleg, ha elfogadunk bizonyos dolgokat, akkor az is bejön a képbe, hogy a gondolatoknak úgymond teremtő ereje van, a kimondott szónak még inkább és így tovább,
tehát minél több ilyen témával találkozni annál erősebb lesz ez a befolyás és annál inkább rész vesz az ember mindennapjaiban és egy idő elteltével az ember azt
hiszi, hogy ez teljesen normális és hogy a világ magától értetődően ilyen romlott és ezen nem is lehet változtatni. Így aztán az emberek egyre jobban elidegenednek
egymástól, mindenki csak a saját érdekeit nézi és az nem izgatja, hogy hány emberen kell áttaposnia ahhoz, hogy elérje a célját.
De hát nincs is ezzel baj a Vodafon szerint, mert a dolgok „Járnak NEKED”, csak menj és vedd el és akkor jaj de jó lesz…

Persze lehet mondani, hogy az „Az üzenet” filmben vannak belemagyarázások, de az teljesen kizárt, hogy minden az lenne. Mivel az alap, hogy egy reklámfilmbe egy
felesleges képkocka sem kerülhet, ebből következik, hogy minden direkt szerepel benne úgy ahogy. Szerintem amik nem magyarázhatóak, a hétköznapi/„alapnak gondolt”
jelentéssel, az pl.: a Balázs mögött mozgatott függöny, vagy a végén a kacsintós képen azaz egész jelenet, Balázs feje fölött lévő furcsán elrendezett és
megvilágított mikrofonok, a kitakart emberek a kacsintós fejjel és oldalt csak ott álldogáló emberek csoportja sem.

Ha csak egy pillanatra „elfogadjuk”, hogy mindez talán igaz, amit „Az üzenet” mond, akkor az: „Élvezd ki a nyarat!” már nem is hangzik olyan biztatóan!
válasza hozzászólásához
#
Hello,

Csak egy megjegyzés, mert én sem akarom ezt tovább ragozni: te vagy az egyetlen, aki a piros betűket észrevette és neki is állt összeolvasni őket (ha nem, hát te vagy
az egyetlen, aki meg is jegyezte). Ez indirekt módon azt bizonyítja, hogy az erre fogékonyak állnak neki így is látni valamit. Ráadásul a piros betűk elég feltűnőek is,
ennek ellenére rajtad kívül senki nem olvasta őket össze, mert talán előbb hihették azt, hogy oldalhiba, szerkesztési trehányság, minthogy mögöttes üzenete van.
Párezer emberből egy. Tegyük fel, hogy én valóban a sátánt akarom ezzel hirdetni minden ember számára. Miért rejteném szimbólumokba, számmisztikába, betűkbe, ha
tudom, hogy párezer emberből alig néhányan veszik csak észre, holott az a célom, hogy a lehető legtöbb ember számára világos legyen?

#
+egy "l"
#
Ismeritek azt a kifejezést, hogy "vihar a biliben"?

Tipikus esetéve állunk szemben.
#
Jó napot!

Az üzenet című film azért készült, legalábbis szerintem, hogy felhívja a figyelmet arra a jelenségre, ami sajnos a mai világunkat egyre inkább áthatja.
Az, hogy valaki elhiszi-e vagy sem, az mindenkinek a saját dolga. De mielőtt az ember véleményt formálna az adott témáról, nem ártana utána járni a dolgoknak és
némiképp informálódni, főleg ha az adott gondolatait meg is osztja a „nagyközönséggel”, még abban az esetben is, ha esetleg ez őt egyáltalán nem érdekelné vagy
totál marhaságnak tartaná az egészet.

A különböző sátánista jelképek nem hinném, hogy véletlenül kerültek bele, mind a jelenlegi Vodafone reklámba, mind pedig a különböző előadók klipjeibe és/vagy
zeneszámaiba.

Erre remek példa „Az üzenet”-ben is bemutatott Rihanna – Umbrella [1], illetve Rihanna egyéb zeneszámai [2], vagy ott vannak a Lady Gaga klipjei, nem is beszélve
Jay-Z-ről.

Jay-Z-nek van egy zeneszáma, ami visszafelé lejátszva gyönyörűen példázza a dolgot:
Danger Mouse - The Grey Album (2004) a szám címe egész véletlen Lucifer 9. [3]

[1] [url=http://www.youtube.com/watch?v=CI96fjAC26k]Az Üzenet (11.rész) Rihanna Esernyő-je[/url]
http://www.youtube.com/watch?v=CI96fjAC26k
[2] http://youtu.be/T1uMnpAMm00?t=1m10s
Jay-Z - Subliminal message 'Murder Jesus'
[3] http://www.youtube.com/watch?v=iYPzurgenCo&feature=related

Nem hinném, hogy viccből kerülnek bele olyan motívumok bármely klipbe, amik mind ebbe a sötét irányba mutatnak.

Azt gondolom mindenki el tudja fogadni, minimális utánajárással is, hogy a mai világ többnyire egy szűk elit kezében összpontosul [4][5], ott kezdődnek az
érdekességek, amikor ezen világ-elit elvonul egy erdőbe és különböző szertartásokat tartanak, közben pedig mű emberáldozatot mutatnak be. [6]

[4] Jesse Ventura: Bilderbergek
http://www.youtube.com/user/igazmondoTV#p/c/F3A4BE769DC20264/0/WFJL1mmpOcg
[5] Ébresztőfilm 3/16 - Bilderberg-csoport
http://www.youtube.com/user/PirosPirula#p/c/9B7FE92AD20325EA/2/rcWaTLjxBo8
[6] Ébresztőfilm 6/16 Bohém-klub
http://www.youtube.com/user/PirosPirula#p/c/9B7FE92AD20325EA/5/LRYUrWPp2TA

Az érdekes dolog ami az imént felvetődött, amit nyilván a legnehezebb elfogadni főleg akkor, ha az ember nem hisz semmiben. Tehát, hogy ezek a „magas tisztségben”
lévő „megbecsült” emberek, akik a világot úgymond vezetik, sátánista szertartásokat tartanak egy szigorúan őrzött eldugott erdőben, ami arra enged következtetni,
hogy egy sötét erőt hívnak segítségül, azért hogy a világot továbbra is sanyargathassák, ami nyilván a felhívott erő(k)nek/entitásoknak is a célja.

Gondolom az logikus, hogy nem hobbiból csinálnak ilyesmiket és nem is azért mert meghülyültek…

A dologból továbbá következik, ha az ember nem hinne semmiben, hogy ha ez igaz akkor nyilván léteznie kell egy másik oldalnak is, amit nevezhetünk talán Isteni
hierarchiának.

Erről a témáról nyilván megint felesleges vitatkozni, mert ez alapján senki sem fog kitérni a hitéből. Ami igazán fontos lenne, amiért az „Az üzenet” és más
filmek is készültek [7][8], amelyek azt szolgálják, hogy az emberek elkezdjenek gondolkozni dolgokról.

A [7]-es és [8]-as hivatkozásokat ajánlanám mindenki figyelmébe, aki erre téved.

[7] Az ébresztőfilm
http://www.youtube.com/user/PirosPirula#p/c/9B7FE92AD20325EA/0/HpzQ9Ll_JLk

[8] Legyél képben!
http://www.youtube.com/user/PirosPirula#p/c/CFB93B84B6893D2A/0/ssEGEPzhYHA

További érdekes interjú -Történelmi interjú Aaron Russo-val:
http://www.youtube.com/user/PirosPirula#p/c/5C4E2118F59E2A48/0/4FvMdZpAL54

------------------------

A fenti dolgokat nyilván nehéz elfogadni, ha minden információ új erővel hat, mivel a legegyszerűbb élből elutasítani a dolgokat, ami az egyszerűbb megoldás az
utánajárás helyett.

Viszont az is igaz, hogy mindenhez szkeptikusan kell hozzáállni és nem szabad mindent bekajálni, amivel az ember találkozik.
A lényeg talán annyi, hogy minden embernek van a világról egy elképzelt világképe. És az a lényeg, hogy a rendelkezésére álló információk alapján a neki az adott
pillanatban a legmegfelelőbb világlépe alakuljon ki és nem szabad, hogy valakinek ez a nézete a világról és annak értelméről megkövesedjen, hanem mindig készen kell
állni arra, hogy az általunk logikusnak és/vagy igaznak vélt dolgokkal szélesítsük/formáljuk a világképünket.

U.I.: Az említett videók többsége PPP-s, nem ezért mintha bármi közöm lenne hozzá, de nem mond marhaságokat.

U.I_2.: Gondolom jó poénnak szánta a cikk írója a pirossal kiemelt betűkből alkotott mondani valót. Igen mókás gratulálok hozzá…
válasza hozzászólásához
#
:))

Szerintem a Piros Pirula Projekt buta.
#
Nincs már ez az egész ügy elcseszettül túldimenzionálva? Őszintén leszarom, hogy ki csinálta és mi célból... Ennek ellenére most mégis sikerült adnom a szarnak egy
pofont lendületből, mert már nem bírom tovább magamban tartani a kellemetlen érzésemet amiatt, hogy lépten-nyomon Sátános Vodás cikkeket és videókat postolnak az
ismerőseim a facebook-on. Holott, ha egy tízes skálán kellene a dolog életemben való jelentőségét értékelnem úgy, hogy 1 jelenti a "Halálkanyar a vécédeszkán", 10
pedig a "Kibaszottul életbevágó" fokozatot, akkor olyan egyest kapna, hogy na. Morr.

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés