hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Vodafone kidobta a BBH-et

A Vodafone szerződést bontott a Bartle Bogle & Hegartyval, amely öt évig volt a mobilcég ügynöksége. Globális döntés volt, WPP-ügynöskégeket kell tendereztetni.

hirdetés

Öt év után szerződést bontott a Vodafone a Bartle Bogle & Hegartyval. A mobilcég közleménye szerint a globális beszerzési stratégia miatt váltanak a brit piacon is, és a BBH nem szerepel a terveik között – írja a BrandRepublic.

Annyi biztos, hogy a WPP csoporthoz tartozó ügynökségek között tendereztetnek, de a Vodafone nem árulta el, mely cégeket hívta meg. A BBH utolsó Vodafone reklámja alighanem a múlt héten indított online film volt, amiben Lewis Hamilton és Janson Button, a Vodafone által szponzorált McLaren Mercedes pilótái szerepelnek.

A BBH 2006-ban a WPP-hez tartozó JWT –től hozta el a megbízást, és azóta a WPP nagy energiákat fektet abba, hogy a brit piacon újra a hálózathoz tartozó reklámügynökség legyen a kreatív partnere a Vodafone-nak. A direkt erre a célra felállított WPP-s Team Vodafone dolgozik a mobilcég globális marketingstratégiáján, de a legtöbb helyi piacon is többnyire WPP-hálózati ügynökségek viszik a Vodafone reklámmegbízásait. A brit piacon már tavaly megindult az átállás, előbb októberben a CRM-megbízást nyerte el a Grey digitális ügynöksége, a G2, idén januártól a Vodafone Ireland-nek is a Grey dolgozik.

Mint azt korábban megírtuk, a magyar Vodafone-nál is új atl-ügynökséget keresnek, a tenderre meghívottak között pedig szintén WPP-s ügynökségek szerepelnek. Mivel a Young & Rubicam a Telenornak, míg a JWT a UPC-nek dolgozik, ezért a lehetséges befutók az Ogilvy és a Grey lehetnek.

(forrás: Brand Republic/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés