hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Vodafone kidobta a BBH-et

A Vodafone szerződést bontott a Bartle Bogle & Hegartyval, amely öt évig volt a mobilcég ügynöksége. Globális döntés volt, WPP-ügynöskégeket kell tendereztetni.

hirdetés

Öt év után szerződést bontott a Vodafone a Bartle Bogle & Hegartyval. A mobilcég közleménye szerint a globális beszerzési stratégia miatt váltanak a brit piacon is, és a BBH nem szerepel a terveik között – írja a BrandRepublic.

Annyi biztos, hogy a WPP csoporthoz tartozó ügynökségek között tendereztetnek, de a Vodafone nem árulta el, mely cégeket hívta meg. A BBH utolsó Vodafone reklámja alighanem a múlt héten indított online film volt, amiben Lewis Hamilton és Janson Button, a Vodafone által szponzorált McLaren Mercedes pilótái szerepelnek.

A BBH 2006-ban a WPP-hez tartozó JWT –től hozta el a megbízást, és azóta a WPP nagy energiákat fektet abba, hogy a brit piacon újra a hálózathoz tartozó reklámügynökség legyen a kreatív partnere a Vodafone-nak. A direkt erre a célra felállított WPP-s Team Vodafone dolgozik a mobilcég globális marketingstratégiáján, de a legtöbb helyi piacon is többnyire WPP-hálózati ügynökségek viszik a Vodafone reklámmegbízásait. A brit piacon már tavaly megindult az átállás, előbb októberben a CRM-megbízást nyerte el a Grey digitális ügynöksége, a G2, idén januártól a Vodafone Ireland-nek is a Grey dolgozik.

Mint azt korábban megírtuk, a magyar Vodafone-nál is új atl-ügynökséget keresnek, a tenderre meghívottak között pedig szintén WPP-s ügynökségek szerepelnek. Mivel a Young & Rubicam a Telenornak, míg a JWT a UPC-nek dolgozik, ezért a lehetséges befutók az Ogilvy és a Grey lehetnek.

(forrás: Brand Republic/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ezért futhatunk bele könnyen ma a világnap szpotjába a magyar csatornákon is.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés