hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Vodafone kidobta a BBH-et

A Vodafone szerződést bontott a Bartle Bogle & Hegartyval, amely öt évig volt a mobilcég ügynöksége. Globális döntés volt, WPP-ügynöskégeket kell tendereztetni.

hirdetés

Öt év után szerződést bontott a Vodafone a Bartle Bogle & Hegartyval. A mobilcég közleménye szerint a globális beszerzési stratégia miatt váltanak a brit piacon is, és a BBH nem szerepel a terveik között – írja a BrandRepublic.

Annyi biztos, hogy a WPP csoporthoz tartozó ügynökségek között tendereztetnek, de a Vodafone nem árulta el, mely cégeket hívta meg. A BBH utolsó Vodafone reklámja alighanem a múlt héten indított online film volt, amiben Lewis Hamilton és Janson Button, a Vodafone által szponzorált McLaren Mercedes pilótái szerepelnek.

A BBH 2006-ban a WPP-hez tartozó JWT –től hozta el a megbízást, és azóta a WPP nagy energiákat fektet abba, hogy a brit piacon újra a hálózathoz tartozó reklámügynökség legyen a kreatív partnere a Vodafone-nak. A direkt erre a célra felállított WPP-s Team Vodafone dolgozik a mobilcég globális marketingstratégiáján, de a legtöbb helyi piacon is többnyire WPP-hálózati ügynökségek viszik a Vodafone reklámmegbízásait. A brit piacon már tavaly megindult az átállás, előbb októberben a CRM-megbízást nyerte el a Grey digitális ügynöksége, a G2, idén januártól a Vodafone Ireland-nek is a Grey dolgozik.

Mint azt korábban megírtuk, a magyar Vodafone-nál is új atl-ügynökséget keresnek, a tenderre meghívottak között pedig szintén WPP-s ügynökségek szerepelnek. Mivel a Young & Rubicam a Telenornak, míg a JWT a UPC-nek dolgozik, ezért a lehetséges befutók az Ogilvy és a Grey lehetnek.

(forrás: Brand Republic/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Kína tiltakozik, szerinte az Egyesült Államok kettős mércét alkalmaz.

A bevásárlóközpont nem csak ügynökséget vált, de meg is újul 2020-ban.

A márka helyett az újrahasznosításé lesz a főszerep a kupakokon.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés