hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Vodafone-előfizetők magyar tarifával telefonálhatnak az EU-n belül

Félperces szpottal támogatják az új ajánlatot.

hirdetés

A Vodafone új ajánlatában minden havi díjas előfizetője számára elérhetővé tette, hogy ugyanúgy beszélhessenek az európai országokban élő ismerőseikkel, mintha csak itthon lennének. Az ajánlatra épülő kampányt a Team Red dolgozta ki, a filmet pedig a 235 Productions és a Gács Tamás, Horváth Viktor rendezőpáros keltette életre.

„A 30 másodperces szpot különböző emberi kapcsolatok meghatározó pillanatait mutatja be. A képi világ mellett komoly szerepet kap a verselős narráció is, ami egy tavalyi, szintén nemzetközi hívásokra épülő kampány folytatására utal. A vers mondanivalója is a kapcsolatok és az összetartozás fontosságára hívja fel a figyelmünket, hiszen a Vodafone segítségével bármikor könnyedén elérhetjük a hozzánk közel állókat még akkor is, ha több ezer kilométernyire vannak tőlünk" - olvasható a Team Red közleményében.

Werkfotók:

További képekért kattints!

Alkotók listája

Ügyfél: Vodafone Magyarország

  • Baráth Péter – Head of Brand and Communications
  • Leposa Dóra – Senior Integrated Communications Manager
  • Bencze Csilla – Integrated Communications Expert

Ügynökség: TEAM RED

  • Gregg Harper – Executive Creative Director
  • Várszegi György  - Associate Creative Director
  • Grósz Ádám – Group Head
  • Dovicsovicz Gergely – Account Director
  • Szabó Judit  - Account Executive

Médiaügynökség: TEAM RED MEDIA

  • Pénzes Réka – Media Account Lead
  • Csárdás Anna – Senior Media Manager
  • Dimb Kata – Digital Group Head
  • Szőllősi-Gyebnár Zita – Digital planner

Production: 235 Productions

  • Director: Gács Tamás
  • Assistant director: Horváth Viktor
  • DOP: Becsey Kristóf
  • Producer: Kozma Liza
  • Gyártásvezető: Verbovszki Fanni
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés