hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Visa-é a legismertebb olimpiai reklám

Több mint ötven szponzor 750 millió fontot költött eddig a londoni olimpiára, a legismertebb olimpiai reklám pedig a Visa-é – derül ki a Nielsen piackutató jelentéséből.

hirdetés

Több mint ötven szponzor eddig 750 millió fonttal (mintegy 270 milliárd forintot) járult hozzá a londoni olimpia költségeihez, a pénzért cserébe megkapott különleges reklámjogokat pedig hirdetéseikben fel is használják.

A Nielsen cég, mint az olimpia hivatalos kutatócége 65 kutatást végzett el eddig Nagy-Britanniában az olimpiával kapcsolatban, most az olimpiai reklámok ismertségét és népszerűségét kutatták.

A kutatócég megállapítja, hogy a hirdetők szívesen szerepeltetnek sportsztárokat, sportolókat a kommunikációjuk során, és ezek a legismertebb és legnépszerűbb reklámok a Nielsen szerint.

Nagy-Britanniában a legnépszerűbb és legismertebb olimpiai reklámfilm a jamaikai rövidtávfutó, Usain Bolt főszereplésével készült Visa-reklám, melyet a megkérdezett tévénézők 61 százaléka tudott felidézni.

Szintén népszerűek voltak a Cadbury (a Spots vs. Stripes kampány) és a British Petrol olimpiai kampányai, amelyek ugyanúgy sportolókat szerepeltettek a reklámjaikban.

Az első ötben szerepelt még az EDF energiavállalat szpotja, valamint a Panasonic reklámja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés