hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Visa-é a legismertebb olimpiai reklám

Több mint ötven szponzor 750 millió fontot költött eddig a londoni olimpiára, a legismertebb olimpiai reklám pedig a Visa-é – derül ki a Nielsen piackutató jelentéséből.

hirdetés

Több mint ötven szponzor eddig 750 millió fonttal (mintegy 270 milliárd forintot) járult hozzá a londoni olimpia költségeihez, a pénzért cserébe megkapott különleges reklámjogokat pedig hirdetéseikben fel is használják.

A Nielsen cég, mint az olimpia hivatalos kutatócége 65 kutatást végzett el eddig Nagy-Britanniában az olimpiával kapcsolatban, most az olimpiai reklámok ismertségét és népszerűségét kutatták.

A kutatócég megállapítja, hogy a hirdetők szívesen szerepeltetnek sportsztárokat, sportolókat a kommunikációjuk során, és ezek a legismertebb és legnépszerűbb reklámok a Nielsen szerint.

Nagy-Britanniában a legnépszerűbb és legismertebb olimpiai reklámfilm a jamaikai rövidtávfutó, Usain Bolt főszereplésével készült Visa-reklám, melyet a megkérdezett tévénézők 61 százaléka tudott felidézni.

Szintén népszerűek voltak a Cadbury (a Spots vs. Stripes kampány) és a British Petrol olimpiai kampányai, amelyek ugyanúgy sportolókat szerepeltettek a reklámjaikban.

Az első ötben szerepelt még az EDF energiavállalat szpotja, valamint a Panasonic reklámja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kiállítások, tárlatvezetések, koncertek, kertmozi, színház és táncelőadások, valamint pódiumbeszélgetésekkel készülnek. 

Az Ébred a város projekt készítői meséltek az április óta tartó folyamatról, és az elkészült klipről.

 

A maga módján. A street art művész most a londoni metróba fújta fel emblematikus patkányait, akik szégyentelenül tüsszentenek vagy éppen maszkkal ejtőernyőzgetnek.

Megnézed, és onnantól egész nap az megy a fejedben, hogy reducing metha-a-a-ane.

Állatgyógyászati cég online jelenlétéért felel majd négy országban az ügynökség.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés