A világ első okosmaszkja másfél perc alatt lekezeli az arcot

Zsebben is elfér az az okosmaszk, amely azt ígéri, hogy 90 másodperc alatt váltja ki a húszperces kozmetikai arckezeléseket. Ezért ezt a kozmetikust most elbújtatták egy kis UFO-ban, hogy eltüntesse pattanásainkat és kisimítsa ráncainkat akár két email-váltás között.  

A svéd Foreo szépségápolási cég UFO névre keresztelt (Ur Future Obsession) készülékben rakta össze mindazt, amiért a nők a kozmetikában súlyos összegeket képesek hagyni és hosszú órákat eltölteni. A kütyüt idén januárban, a világ leglátogatottabb technológiai expóján, a CES-en mutatták be, és alapvetően arra az ötletre építették, hogyan lehet a klasszikus arcmaszkos kezeléseket alig másfél perces műveletté redukálni egyetlen apró készülék segítségével.

Ehhez egyrészt bevetették azt a hiperinfúziós technológiát, amelyet egyébként a kávékapszuláknál is használnak - igaz, ott arra, hogy az extrém magas nyomás és a forró víz a kávé legjobb aromáját hozhassa ki. A szépségipar pedig azért emlegeti szívesen, mert a kozmetikusok is pl. egy arcvasalónak nevezett eszközzel, a hőenergia segítségével tudják a hatóanyagokat célzottan a bőrbe, a felszívódás helyére juttatni. Ez a szilikonból készült, korong alakú okoskütyü is a melegítés hatására nyitja meg a bőr pórusait, majd a használat előtt rápattintott filterszerű párnákból szivárogtatja ki az összes hatóanyagot, amit aztán apró pulzálásokkal dolgoz be az arcbőrbe. Ezt a folyamatot zárja le a krio- vagy hidegterápia, amely a pórusokat visszazárva segít megtartani mindezt a sok jót a felsőbb bőrrétegekben - pont azon az elven, ahogy a fazonra beszárított frizurát is a legvégén a ráfújt hideg levegő képes fixálni.

De itt még mindig nem áll meg ennek a kis piperetükör nagyságú szerkezetnek a tudása, mert a fejlesztők a LED-fényterápiára is alkalmassá tették. Így aztán a használója a kívánságának megfelelően küldhet kék fényt a pattanásaira, zöldet a pigmentfoltok halványítására, vagy vörös fénysugarat kollagéntermelést serkentő, anti-aging hatást remélve. Az okosmaszkhoz egy nappali és egy éjszakai párnácskát választhatnak, amelyekből a készülék bekapcsolása után olyan sokat ígérő hatóanyagok szabadulnak fel, mint a hialuronsav, a vörös alga, a ginzeng vagy az olívaolaj. A szépségkütyü vízálló, felszerelték egy USB-ről tölthető akkumulátorral, és összekötötték egy mobilapplikációval is, amelyben nemcsak naplózhatjuk kezeléseinket, de beállíthatjuk a fény és a pulzálás intenzitását, és szabályozhatjuk a melegítés, hűsítés funkcióját is.

A 90 másodperces kezelésekre szakosodott zsebkozmetikus az ázsiai és az európai piacokon szinte egyidőben jelent meg, a weboldalán 17 nyelven találunk róla információt, magyarul ott nem (csak itt), pedig már nálunk is kapható pink, menta vagy fukszia színben 98 ezer forintért.

A szépségiparba szivárgó digitális technológiával egyébként ma már számos multicég kísérletezik. A Panasonic varázstükre sminktippeket ad és számítógéppel elemzi az előtte ülő bőrének állapotát, a Samsung Leekaja nevű, tükörszerű high-tech kijelzőit pedig dél-koreai fodrász szalonokban tesztelték a vendégek frizurájának kiválasztásához. Mi is írtunk már egy olyan mágikus tükörről, amely reggel a napi találkozókra figyelmeztet, taxit hív a házunk elé, a beérkezett leveleinket pedig ugyanúgy mutatja, mint a napi híreket, a dugókat és a legrövidebb utat az irodába. De mutattunk már olyan szemtelenül pimasz tükröt is, amely a reggeli készülődéshez nemcsak zenét sztrímel, de meg is mondja, ha pocsékul nézünk ki. 

A rovatot a Telenor támogatja.

 

 

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.