hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Viasat3 sem megy fel a digitális hálózatra

Korábbi tervei ellenére mégsem vesz részt a digitális földi sugárzásban a Viasat3, így változatlanul csak a két Duna-adót lehet fogni. A csatorna szerint nem érdekük csekély néző előtt megjelenni, az Antenna Hungária ajánlata pedig ésszerűtlen.
hirdetés

Változatlanul csak a Duna TV két csatornájának adása fogható a MinDig TV-n, az Antenna Hungária (AH) által üzemeltett, december elején indult digitális földi műsorszóró hálózaton, miután a Viasat3 is bejelentette, hogy a csatorna adása nem kerül fel az AH platformjára – ellentétben a korábbi tervekkel.

Rugalmatlan és ésszerűtlen ajánlat
A csatorna közleménye szerint az adó a harmadik legnépszerűbb Magyarországon, így „kifejezetten érdekében állt volna új szereplőként megjelenni a szabad hozzáférésű, új hálózaton”. A Viasat3-at üzemeltető cég azonban hiányolta az ajánlatból, hogy azok csak a technikai paraméterekre vonatkozóan írták elő az AH kötelezettségeit, nézőszámot pedig nem  garantáltak.

„Ahhoz nem fűződik érdeke [a csatornának], hogy akár egy technikailag kifogástalanul működő és földrajzilag akár 100%-ban lefedett olyan rendszeren jelenjen meg, amire a valóságban senki, vagy csak elenyésző számú néző kíváncsi” – írja a közlemény. A Viasat3 jelenleg pénzt kap az adását továbbító kábel- és műholdas cégektől az előfizetési díjak után – ha az AH-nak ingyenes terjesztésre adja a műsorát, ez a bevételi forrás veszélybe került volna. Az ugyanakkor bizonytalan nézőszám mellett tervezhetetlen, hogy a kieső bevételt pótolták-e volna a reklámbevételek.

Nincs tolongás
A Viasat emellett panaszkodott a szerződési feltételekre is: eszerint az AH„teljesen egyoldalúan, rugalmatlanul és ésszerűtlenül közelíti meg a szolgáltató és megrendelő viszonyát”. Mint arról beszámoltunk, a két nagy kereskedelmi csatorna hasonló okokra hivatkozva perelte be a MinDig TV üzemeltetőjét.

A két nagy közéleti tévécsatorna, a HírTV és az ATV felment ugyan a digitális platformra, de – hasonlóan a kábelszolgáltatóktól származó bevételt féltve – kódolták adásukat, így lényegében elérhetetlenek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.