hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Viasat3 sem megy fel a digitális hálózatra

Korábbi tervei ellenére mégsem vesz részt a digitális földi sugárzásban a Viasat3, így változatlanul csak a két Duna-adót lehet fogni. A csatorna szerint nem érdekük csekély néző előtt megjelenni, az Antenna Hungária ajánlata pedig ésszerűtlen.
hirdetés

Változatlanul csak a Duna TV két csatornájának adása fogható a MinDig TV-n, az Antenna Hungária (AH) által üzemeltett, december elején indult digitális földi műsorszóró hálózaton, miután a Viasat3 is bejelentette, hogy a csatorna adása nem kerül fel az AH platformjára – ellentétben a korábbi tervekkel.

Rugalmatlan és ésszerűtlen ajánlat
A csatorna közleménye szerint az adó a harmadik legnépszerűbb Magyarországon, így „kifejezetten érdekében állt volna új szereplőként megjelenni a szabad hozzáférésű, új hálózaton”. A Viasat3-at üzemeltető cég azonban hiányolta az ajánlatból, hogy azok csak a technikai paraméterekre vonatkozóan írták elő az AH kötelezettségeit, nézőszámot pedig nem  garantáltak.

„Ahhoz nem fűződik érdeke [a csatornának], hogy akár egy technikailag kifogástalanul működő és földrajzilag akár 100%-ban lefedett olyan rendszeren jelenjen meg, amire a valóságban senki, vagy csak elenyésző számú néző kíváncsi” – írja a közlemény. A Viasat3 jelenleg pénzt kap az adását továbbító kábel- és műholdas cégektől az előfizetési díjak után – ha az AH-nak ingyenes terjesztésre adja a műsorát, ez a bevételi forrás veszélybe került volna. Az ugyanakkor bizonytalan nézőszám mellett tervezhetetlen, hogy a kieső bevételt pótolták-e volna a reklámbevételek.

Nincs tolongás
A Viasat emellett panaszkodott a szerződési feltételekre is: eszerint az AH„teljesen egyoldalúan, rugalmatlanul és ésszerűtlenül közelíti meg a szolgáltató és megrendelő viszonyát”. Mint arról beszámoltunk, a két nagy kereskedelmi csatorna hasonló okokra hivatkozva perelte be a MinDig TV üzemeltetőjét.

A két nagy közéleti tévécsatorna, a HírTV és az ATV felment ugyan a digitális platformra, de – hasonlóan a kábelszolgáltatóktól származó bevételt féltve – kódolták adásukat, így lényegében elérhetetlenek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!