hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Viasat3 sem megy fel a digitális hálózatra

Korábbi tervei ellenére mégsem vesz részt a digitális földi sugárzásban a Viasat3, így változatlanul csak a két Duna-adót lehet fogni. A csatorna szerint nem érdekük csekély néző előtt megjelenni, az Antenna Hungária ajánlata pedig ésszerűtlen.
hirdetés

Változatlanul csak a Duna TV két csatornájának adása fogható a MinDig TV-n, az Antenna Hungária (AH) által üzemeltett, december elején indult digitális földi műsorszóró hálózaton, miután a Viasat3 is bejelentette, hogy a csatorna adása nem kerül fel az AH platformjára – ellentétben a korábbi tervekkel.

Rugalmatlan és ésszerűtlen ajánlat
A csatorna közleménye szerint az adó a harmadik legnépszerűbb Magyarországon, így „kifejezetten érdekében állt volna új szereplőként megjelenni a szabad hozzáférésű, új hálózaton”. A Viasat3-at üzemeltető cég azonban hiányolta az ajánlatból, hogy azok csak a technikai paraméterekre vonatkozóan írták elő az AH kötelezettségeit, nézőszámot pedig nem  garantáltak.

„Ahhoz nem fűződik érdeke [a csatornának], hogy akár egy technikailag kifogástalanul működő és földrajzilag akár 100%-ban lefedett olyan rendszeren jelenjen meg, amire a valóságban senki, vagy csak elenyésző számú néző kíváncsi” – írja a közlemény. A Viasat3 jelenleg pénzt kap az adását továbbító kábel- és műholdas cégektől az előfizetési díjak után – ha az AH-nak ingyenes terjesztésre adja a műsorát, ez a bevételi forrás veszélybe került volna. Az ugyanakkor bizonytalan nézőszám mellett tervezhetetlen, hogy a kieső bevételt pótolták-e volna a reklámbevételek.

Nincs tolongás
A Viasat emellett panaszkodott a szerződési feltételekre is: eszerint az AH„teljesen egyoldalúan, rugalmatlanul és ésszerűtlenül közelíti meg a szolgáltató és megrendelő viszonyát”. Mint arról beszámoltunk, a két nagy kereskedelmi csatorna hasonló okokra hivatkozva perelte be a MinDig TV üzemeltetőjét.

A két nagy közéleti tévécsatorna, a HírTV és az ATV felment ugyan a digitális platformra, de – hasonlóan a kábelszolgáltatóktól származó bevételt féltve – kódolták adásukat, így lényegében elérhetetlenek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.