hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Viacom és az HBO aranyakat, a TV2 bronzot nyert a Promax Globalon

Magyar díjeső volt a Los Angeles-i gálán.

hirdetés

A rengeteg jelölés fényében persze nem meglepő fejlemény, de azért így is kimagasló, ahogy a magyar csapatok teljesítettek a Promax Global díjátadóján, a tévéipari marketingkommunikációs anyagok versenyén.

A Viacom CEEI budapesti csapata összesen 4 aranyat, 6 ezüstöt és 4 bronzot gyűjtött be. Arany minősítést kapott többek között a Comedy Central választási videója, a Paramount csatornának készített Movies.Magic reklámsorozat, és a Kösz a semmit, Comedy Central kisfilm is.

Az HBO Europe Varsics Péter által rendezett Spokesperson c. kampánya végül 2 aranyat és egy ezüstöt gyűjtött be.

A TV2 Csoport Masterchef VIP-hez készített promóját pedig bronz minősítéssel jutalmazták.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés