hirdetés
hirdetés
hirdetés

A versenyhivatal jóváhagyta, hogy Nyerges átvegye Simicska üzleti érdekeltségeit

Nem találtak versenyproblémát.

hirdetés

"A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) tudomásul vette dr. Nyerges Zsolt irányításszerzését dr. Simicska Lajos és családja saját, illetve közös tulajdonában álló üzleti érdekeltségei felett" - olvasható a GVH közleményében.

Arról, hogy Simicska Lajos kiszáll az üzleti tevékenységből, és érdekeltségeit Nyerges Zsoltnak adja át, erre írtunk korábban. Illetve ennek különféle lehetséges vonatkozásairól lásd kapcsolódó cikkeinket.

"A dr. Nyerges Zsolt által irányított vállalkozások mezőgazdasággal és információtechnológiai szolgáltatások nyújtásával foglalkoznak, a vállalkozáscsoportba tartozik továbbá két sporttevékenységet végző társaság is. A dr. Simicska Lajos és családja saját, illetve közös tulajdonában álló érdekeltségek a mezőgazdaság, az építőipar, a média, valamint a közterületi reklám különböző piacain vannak jelen. A GVH az érintett vállalkozáscsoportok tevékenységei között csak a mezőgazdaságot tekintve azonosított átfedést, amelyet vizsgálva azonban versenyproblémát nem talált, mert a piaci részesedésük nem éri el azt a mértéket, amely káros versenyhatások lehetőségét vetné fel a Hivatal vonatkozó közleménye alapján" - írják.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés