hirdetés
hirdetés
hirdetés

A versenyhivatal jóváhagyta, hogy Nyerges átvegye Simicska üzleti érdekeltségeit

Nem találtak versenyproblémát.

hirdetés

"A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) tudomásul vette dr. Nyerges Zsolt irányításszerzését dr. Simicska Lajos és családja saját, illetve közös tulajdonában álló üzleti érdekeltségei felett" - olvasható a GVH közleményében.

Arról, hogy Simicska Lajos kiszáll az üzleti tevékenységből, és érdekeltségeit Nyerges Zsoltnak adja át, erre írtunk korábban. Illetve ennek különféle lehetséges vonatkozásairól lásd kapcsolódó cikkeinket.

"A dr. Nyerges Zsolt által irányított vállalkozások mezőgazdasággal és információtechnológiai szolgáltatások nyújtásával foglalkoznak, a vállalkozáscsoportba tartozik továbbá két sporttevékenységet végző társaság is. A dr. Simicska Lajos és családja saját, illetve közös tulajdonában álló érdekeltségek a mezőgazdaság, az építőipar, a média, valamint a közterületi reklám különböző piacain vannak jelen. A GVH az érintett vállalkozáscsoportok tevékenységei között csak a mezőgazdaságot tekintve azonosított átfedést, amelyet vizsgálva azonban versenyproblémát nem talált, mert a piaci részesedésük nem éri el azt a mértéket, amely káros versenyhatások lehetőségét vetné fel a Hivatal vonatkozó közleménye alapján" - írják.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Január 15-től várják a jelentkezéseket.

Újraválasztották Sopov Istvánt elnöknek, több új elnökségi tag is érkezett.

A román médiahatóság szerint a Realitatea gyalázkodott, felbujtott és nem tájékoztatott hitelesen.

A Sláger FM februártól költözne új frekvenciára.

Folytatódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) tavaly indított kampánya.

hirdetés

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés